Firme Firmate in u Sistema di Trafficu Naziunale Naziunale è Naziunale

U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dichjaratu ch'elli compie u prughjettu di u sistema di trafficu naziunale è naziunale in 16 mesi è mette in serviziu u 15 d'aprile 2019. è a località hè una firma assai significativa è impurtante per riduce a dependenza straniera. ." disse.

Arslan, cù a participazione di u Ministru di a Difesa Naziunale Nurettin Canikli, in u so discorsu à a "Cerimonia di Firma di u Sistema di Traffic Naziunale Naziunale è Naziunale in u Strettu Turcu" tenuta à u Ministeru, malgradu u fattu chì ci sò stati sistemi testati prima per u prugettu. , chì era u sughjettu di a ceremonia di firma, u presidente Recep Tayyip Erdogan "Export Se ùn reduci micca l'addiction, ùn pudete micca esse liberu, ùn pudete micca fà e vostre decisioni", disse.

Dichjarà chì u Ministeru di a Difesa Naziunale è u Sottosecretariatu di l'Industrie di a Difesa ùn sviluppanu micca sistemi solu per scopi di difesa, Arslan hà dettu chì ponu aduprà e capacità sviluppate in u campu di a difesa ancu in altri spazii.

Dichjarà chì ci sò capacità sviluppate da cumpagnie cum'è HAVELSAN, ASELSAN, è TUSAŞ, Arslan hà dettu: "Cum'è u Ministeru, avemu fattu una cooperazione assai bona per prufittà di queste capacità è offre à u serviziu di u nostru paese, è noi. cuntinuà à fà cusì ". disse.

Rimarchendu chì u scopu iniziale di u prughjettu di u sistema di seguimentu di a nave era di rinnuvà è di sviluppà, Arslan hà dettu: "Tuttavia, à u puntu chì avemu ghjuntu oghje, avemu stabilitu un novu sistema cù un livellu assai più altu di capacità naziunali è domestiche. Sò sicuru chì avemu da ottene risultati assai riesciuti in questu sensu in pocu tempu. In fatti, avemu da fà u travagliu noi stessi, chì avemu avutu prima esternalizatu à cumpagnie americane in Istanbul è cumpagnie italiane in Izmit. Semu fieri di quessa ". usatu e frasi.

Spieghendu chì cooperaranu spartendu e capacità chì anu acquistatu cù altri paesi, Arslan hà dettu chì questu significa esportazioni d'altu livellu è caru.

"U costu di u prugettu hè di 59 milioni di lire"

Nutendu chì HAVELSAN è ASELSAN, chì anu travagliatu inseme nantu à u prugettu, sò trà l'urganisazioni distinti di Turchia, Arslan hà dettu: "U costu di u prugettu hè di 59 milioni di TL. S'è no l'avemu fattu cù i mezi di u nostru paese, forse avemu parlatu di 2-3 volte i numeri. disse.

Dichjarà chì da avà, i dati d'oltremare ottenuti da u radar è i sistemi d'identificazione automatica in i torri di servizii di trafficu di navi senza equipaggiu pò esse trasferitu à l'operatori in u centru di u trafficu di navi, Arslan hà dettu chì l'infurmazioni di e navi chì passanu per u strettu pò esse ottenutu da a propria basa di dati sicura di Turchia è l'infurmazioni dette ponu esse sparte istantaneamente cù altre istituzioni è urganisazioni pubbliche. .

Arslan hà dettu: "Spergu, finiremu u prughjettu in 16 mesi è mette in serviziu u 15 d'aprile 2019. U periodu di 16 mesi hè passatu cù a preparazione di sti prughjetti in altri tempi, hè impurtante in quantu à mustrà u puntu è a capacità chì avemu ghjuntu. Questa firma ùn pò micca currisponde à valori monetari assai elevati, ma hè una firma assai significativa è impurtante in quantu à a naziunale è a località è riducendu a dependenza straniera. Spergu chì, cù e capacità chì avemu acquistatu quì, apremu a strada per l'esportazioni cù un altu valore aghjuntu ". disse.

"Maritime hè impurtante per a crescita ecunomica"

Arslan hà spartutu qualchi dati nantu à u settore marittimu è hà dichjaratu chì u 90 per centu di u cummerciu mundiale hè realizatu da u trasportu marittimu.

Sottulineendu chì u trasportu marittimu hè assai più ecunomicu cà l'altri modi di trasportu, Arslan hà dettu: "Hè ovvi quantu hè impurtante u settore marittimu in termini di crescita è sviluppu ecunomicu". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì ci sò 174 porti internaziunali in Turchia da oghje, Arslan hà enfatizatu chì anu ancu fattu un prugressu significativu in a sicurità marittima.

Dopu à i discorsi, l'accordu riguardanti u prugettu hè statu firmatu da i Ministri Arslan è Canikli, u Direttore Generale di a Sicurezza Costiera Hızırreis Deniz è u Direttore Generale HAVELSAN Ahmet Hamdi Atalay.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*