Un citadinu spintu quandu u tramvia nostalgicu s'hè rottu in Düzce

U tramviu nostalgicu, chì hè stata lanciata per dà à Istanbul Street l'aria di Istiklal Street è costò 1 milione 700 mila TL, malfunzionatu in l'area di Büyük Cami. Dopu à circa 1 ora di travagliu di riparazione, u tram cuntinuò da induve l'abbandunò.

U tram, chì hà iniziatu u serviziu in Düzce 1 mese fà, hà malfunzionatu per a prima volta! In u scopu di u Prughjettu di Pedestrianizazione di a Strada d'Istanbul, u tramu nostalgicu, chì va trà u 15 di Lugliu Parcu Martiri è a Municipalità di Düzce, hà malfunzionatu à u passaghju à livellu in l'area di Büyük Cami mentre andava in a direzzione di u 15 Lugliu Parcu Martiri.

Quandu u tram si ferma davanti à u PTT per un malfunzionamentu, u tram, chì impedisce u trafficu di i veiculi, hè statu tiratu sopra à a traversata da a spinta di i citadini è di e squadre di pulizzia è u flussu nurmale di u trafficu hè statu assicuratu.

Cuntinuò u so viaghju ripandu u tram in ligna cù l'istruzzioni chì hà ricevutu da e persone chì hà cuntattatu cù u telefuninu di casa di u trenu.

In u scopu di u Prughjettu di Pedestrianizazione, u costu di u trammu nostalgicu, chì hè statu lanciatu in Istanbul Street per fà a famosa Istiklal Street di Beyoğlu, era di 1 milione 700 mila TL, inseme cù a Locomotiva è i so rails.

Surghjente: www.oncurtv.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*