U caosu in Iran hà ancu colpitu l'industria logistica!

Coronavirus Affecta l'Industria di a spedizione è a logistica in u mondu
Coronavirus Affecta l'Industria di a spedizione è a logistica in u mondu

L'avvenimenti chì si sò in corso di ghjorni in Iran cuntinueghjanu à aumentà in intensità. Mentre l'infurmazioni chì e manifestazioni cuntinueghjanu hè riportata in i media turchi, u numeru di quelli chì anu persu a vita hè in crescita. I pussibuli risultati includenu chì l'autorità iraniane ponu piglià misure dure contr'à l'incidenti, chì intervenzioni à grande scala ponu esse fatte per suppressione l'insurrezioni, o chì l'Iran pò ancu chjude e so porte completamente.

Tirando l'attenzione à e forti relazioni ecunomiche trà Turchia è Iran, Emre Eldener, presidente di l'Associazione Internaziunale di Pruduttori di Trasportu è Logistica, hà dichjaratu chì u cummerciu esteru è u settore logisticu ponu esse affettati da sta situazione negativa.

L'avvenimenti in Iran, chì sò in corso da circa una settimana, anu causatu l'attenzione di Turchia, cum'è u restu di u mondu, per vultà à a regione. Mentre a diffusione di l'agitazione interna in Iran in tuttu u paese crea preoccupazione in i paesi vicini, hè ancu trà e pussibilità chì l'Iran chjuderà tutte e so porte à u mondu.

Dichjarà chì a tensione in Iran, unu di l'attori impurtanti di u flussu cummerciale internaziunale di l'assi Est-Ovest, pò ancu influenzà l'ecunumia turca, Emre Eldener, presidente di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica, hà dettu: nutizie cun preoccupazione. Prima di tuttu, a tensione suciale in unu di i nostri paesi vicini hè triste è preoccupante per tutti noi. "Speremu chì l'avvenimenti si fermanu u più prestu pussibule", disse.

Chjamendu l'attenzione à i danni causati à l'ecunumia di u nostru paese da e tensioni in Iraq è Siria in l'ultimi anni, Emre Eldener hà dettu: "In più di esse u nostru vicinu, l'Iran hè unu di l'attori ecunomichi più putenti in u Mediu Oriente. A rimuzione di e sanzioni imposte à l'Iran in 2016 hè stata accolta cum'è un sviluppu promettente per l'industria logistica. Perchè l'Iran hè cunnessu à l'Europa grazia à e linee di trasportu chì passanu per u nostru paese. "In listessu modu, u flussu di merci da l'Europa à l'Iran passa per Türkiye, aumentendu u trafficu di merci di transitu", disse.

Enfatizendu chì l'Iran hà un postu impurtante in u nostru cummerciu esteru, Emre Eldener hà dettu: "U nostru voluminu di u cummerciu, chì hè diminuitu à 15 miliardi di dollari durante l'embargo, hè previstu di ghjunghje à 30 miliardi di dollari dopu à l'embargo. À u listessu tempu, in u quadru di e nostre relazioni ecunomiche bilaterali, assai cumpagnie turche anu fattu investimenti significativi in ​​a regione in l'ultimi anni. L'investimenti di magazzini è di flotta sò stati fatti.

Inoltre, e flotte chì restanu inattive in u sudu per via di l'avvenimenti in Siria sò tornate attive grazia à u nostru volume di cummerciu crescente cù l'Iran. In ogni casu, se a regione torna sottumessu à a minaccia di sicurezza, dannu in particulare l'attività di trasportu stradale. "Per questu mutivu, a diffusione di l'incidenti in u paese ci preoccupa prima, sia umanitarii sia ecunomicu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*