Cargo Giant UPS Pre-ordini 125 Camioni Elettrici Tesla

UPS (NYSE: UPS), chì gestisce una di e più grandi flotte di camioni cummirciali in u mondu, hà annunziatu chì hà pre-ordinatu 125 di i novi camioni completamente elettrici di Tesla. I novi camioni si uniranu à a larga flotta di UPS di carburanti alternativi è veiculi di tecnulugia avanzata, custituita da camioni è rimorchi alimentati da elettricità, gas naturale, propanu è altri carburanti micca tradiziunali.

"Per più di un seculu, UPS hà guidatu l'industria in a prova è l'implementazione di e tecnulugia novi per operazioni di flotta più efficaci. "Asperemu di espansione u nostru impegnu à a superiorità di a flotta cù Tesla", hà dettu Juan Perez, capu di IT è ingegneria. "Questi camioni elettrici rivoluzionarii sò pronti à entre in una nova era di sicurezza mejorata, impattu ambientale riduttu è costu di pruprietà ridutta".

UPS hà spartutu l'infurmazioni di u caminu di u mondu reale di UPS cù Tesla cum'è parte di a so valutazione di a prestazione prevista di u veiculu per u ciclu di u travagliu UPS. UPS s'associa spessu cù i fornitori emergenti di tecnulugia di veiculi per aiutà li cù soluzioni chì si sò dimustrate pronte per l'usu.

I camion Tesla Semi ponu viaghjà finu à 500 miglia cù una sola carica, dendu à i cunduttori una sperienza di cabina ineguagliabile, una sicurezza stradale mejorata è un costu di pruprietà à longu andà significativamente ridottu. I camions anu caratteristiche di sicurezza cum'è u frenu d'emergenza automaticu, u cuntrollu di crociera applicabile, a guida di corsia automatica è u sistema di frenu elettronicu è di guida. Sicondu u guvernu di i Stati Uniti, l'applicazioni di assistenza à i cunduttori di Tesla riducenu i tassi di accidenti di 40%. Tesla pensa à inizià a produzzione di i veiculi in 2019, è UPS serà una di e prime cumpagnie à aduprà i veiculi.

I pre-ordini di i veiculi Tesla Semi di UPS cumplementanu è avanzanu u so impegnu per riduce l'emissioni di gas serra (GHG) di a manipulazione in terra glubale di u 2025 per centu per u 12, sviluppatu utilizendu una metodulugia appruvata da l'iniziativa Science-Based Goals.

UPS hà stabilitu un scopu per u 25 per centu di l'electricità chì cunsume per vene da fonti d'energia rinnuvevuli per u 2025. Inoltre, UPS pensa à avè unu in quattru novi veiculi annu cum'è carburante alternativu o veiculu d'alta tecnulugia per u 2020, da u 2016 per centu in u 16. A cumpagnia hà ancu stabilitu un novu scopu chì per u 2025, u 2016 per centu di u carburante chì spende per a so operazione terrestre serà da fonti diverse da a benzina è u diesel cunvinziunali, da u 19,6 per centu in u 40.

A cumpagnia hà una di e più grandi flotte di carburante alternativu privatu è tecnulugia avanzata in i Stati Uniti, cù più di veiculi 8500 in u mondu. Questu include tutti l'elettrici, ibridi elettrichi, ibridi idraulichi, etanolu, gas naturale cumpressu (CNG), gas naturale liquefied (LNG), propanu è gas naturale rinnuvevule (RNG) / biomethane.

UPS gestisce ancu una di e flotte cummirciali più sicure in u mondu, investendu più di $ 2016 milioni in l'educazione globale di salute è sicurezza in 194. A cumpagnia cuntinueghja à stallà a tecnulugia di riduzzione di collisione di veiculi per a so flotta 8.

UPS hè statu recentemente dichjarata u megliu in a so industria per l'obbligazioni è l'operazioni ambientali in u ranking "Just100" ("Top 100") di Just Capital. UPS hè statu ancu listatu in u Dow Jones Sustainability World Index (DJSI World) per cinque anni consecutivi è in u Dow Jones Sustainability North America Index per 13 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*