Kadıköy U dock hè finalmente rinatu !

Purtendu a stanchezza di mezu seculu Kadıköy Ancu se u cambiamentu chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà pianificatu dapoi parechji anni à u Wharf hà affruntatu parechji ostaculi parechje volte, u periodu di rinnuvamentu hè digià acceleratu.

U pumu di l'ochju di a metropole, chì a so populazione temporale righjunghji 3 milioni durante u ghjornu. KadıköyRıhtım, a vitrina di u distrittu, cambia a so cunchiglia cù u travagliu minuciosu realizatu ghjornu è notte. Kadıköy U ghjurnale hà mostratu l'attività in corso in ghjennaghju.

GRANDE LAVORO CU RISCHIU...

Quandu u Quayside hà cuminciatu à colapsà ghjornu per ghjornu, a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà implementatu u travagliu di rinfurzamentu è di pianificazione di u prugettu da a costa di Moda à a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa. In pochi mesi, u Pier hà cuminciatu à esce cù a so struttura nova.

BUFFETTI, AUTOBUS, TRAFFIC È CAOS SERRANNE ANCHE LASSATI DARETTI...

Kadıköy Per chì millioni di persone nantu à u Pier prufittà d'una cunniscenza assai più muderna, sana è estetica di l'urbanismu, micca solu u mare; E stazioni di l'autobus, i chioschi è i spazii di minibus anu ancu esse rimpiazzati. Mentre a necessità urgente di rimpiazzà l'infrastrutture stanchi d'acqua, fognaria è elettricità di a regione rende u travagliu più necessariu ogni ghjornu chì passa, i prughjetti chì i so disinni eranu precedentemente finiti da a Municipalità Metropolitana di Istanbul è eranu pronti per esse lanciati anu da esse rimandati. dopu à esse demandatu da diversi guverni lucali, urganisazioni non governamentali è istituzioni. Dopu à u cumpletu di a costa colapsata, l'aspettazione chì e fermate di l'autobus seranu spustate in l'internu di u distrittu in u periodu à vene, i chioschi chì aumentanu a preoccupazione estetica seranu rivisionati è a regione diventeranu in una faccia verde lussureggiante, è u caosu di u trafficu chì hè efficace in i lochi serà eliminatu hè in crescita di ghjornu.

Surghjente: www.kadikoygazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*