U presidente Çelik "2017 hè statu l'annu di l'investimentu è di serviziu"

U presidente Çelik hà spiegatu l'investimenti fatti in 2017 in a riunione cun i rapprisentanti di l'Organizazioni Culturali Voluntarii.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mustafa Çelik, hà scontru cù i presidenti è i gestori di l'Organizazioni Culturali Voluntarii. Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii realizati in 2017 à a riunione, u presidente Çelik hà dettu chì 2017 era l'annu di l'investimentu è di u serviziu.

A riunione tenuta in Talas Erguvan Facilities hà participatu u presidente di l'urganisazioni culturali vuluntarii Ahmet Taş è i presidenti è i gestori di l'associazioni è fundazioni nantu à a piattaforma. Dichjarà chì sò passati 34 mesi da quandu hà assumitu a Mayorship di a Municipalità Metropolitana in a so presentazione à a riunione, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Mustafa Çelik hà dichjaratu chì anu avutu l'anni più impegnati in a storia di a municipalità è hà dettu: "Semu estremamente felici di vede a vostra satisfaczione è a satisfaczione di u nostru populu in cambiu di travaglià, pruducia prughjetti ", disse.

Ricordendu chì i cunfini di l'area metropolitana sò tutta a cità è per quessa hà visitatu 16 di i 16 distretti almenu 9-10 volte, u sindaco Çelik hà nutatu chì travaglianu per risolve i prublemi di i distretti senza fà alcuna discriminazione, è cum'è In u risultatu, sò ghjunti prima in Turchia in l'indagine di satisfaczione realizata trà i capi. Esprimendu chì i tassi di satisfaczione sò à un livellu assai altu in i sondaggi di l'opinione publica, u sindaco Çelik hà dettu: "Cuntinuemu à dà un esempiu in a municipalità, cum'è prima".

Dichjarà chì l'offerte fatti in 2017 solu si avvicinavanu à 450 è chì anu cantieri di custruzzione in più di 700 punti, u sindaco Çelik hà dettu: "I soldi chì demu à u mercatu cù e spese correnti per via di i prughjetti realizati hè vicinu à 1 miliardi 100 milioni. In u 2017, avemu fattu solu 13 cerimonii di inaugurazione è 8 d'apertura. Pudemu parechji di i nostri prughjetti giganti in serviziu senza una cerimonia ", disse.

Esprimendu chì si concentranu principalmente nantu à a pianificazione in u quadru di a Visione di u Sviluppu pianificatu, a Trasformazione Estetica è u Sviluppu Funziunale, u presidente Mustafa Çelik hà dettu chì anu preparatu u Pianu Maestru di Trasportu, u Pianu Maestru di Trasformazione Urbana, u Pianu Maestru di Sviluppu Agriculu è u Maestru di Scala Superiore. Pianu di sviluppu. Ricordendu chì anu dichjaratu 2017 cum'è l'Annu di u Trasportu, u presidente Çelik hà dettu: "Semu digià u megliu in Turchia in u trasportu è avemu travagliatu per esse assai megliu". Presidente Çelik, intersezioni multi-piani custruite nantu à Kocasinan è Mustafa Kemal Paşa Boulevard, Bekir Yıldız Boulevard, Hulusi Akar Boulevard, Martyr Major General Aydoğan Aydın Boulevard, a strada custruita trà Mimarsinan è Toki, a rinuvazione di a vetrina di a cità cù l'est-ovest. entrata, i arrangiamenti fatti à 50 intersezioni, a strada Hà datu infurmazioni nantu à i travaglii cum'è l'espansione di u trafficu è l'accelerazione di u flussu di u trafficu. U presidente Çelik hà ancu dichjaratu chì l'autobus elettrici cù a dimensione di un sistema di ferrovia di 25 metri operaranu nantu à u Boulevard Bekir Yıldız.

U presidente Mustafa Çelik, chì hà parlatu ancu di l'investimenti fatti in u centru di a cità è i distretti, cum'è l'asfaltu record chì righjunghji 400 mila tunnellate, mini terminali, hà dettu: Trasfurmà urbana, investimenti infrastrutturali record di KASKİ, prughjettu Beydeğirmeni Fattening Zone, investimenti fatti in distretti, strutture suciali cinque stelle, servizii suciali, Investimenti in Erciyes, investimenti in spazii verdi, edifici di prestigiu fatti à u publicu, investimenti in sport, cultura è arte, opere in u cimiteru, Kent Bread Factory, servizii KAYMEK, Talas Youth Center, Vocational Education Academy è KAYMEK Exam Center, Talas Erguvan Facilities, Hà fattu ancu dichjarazioni nantu à a Fiera di u Libru, biblioteche, Fizyospor Klinik Plates Center è u travagliu promozionale di Kayseri.

VISITATU CENTRU JUVENTULU TALAS
Dopu à a riunione, u sindaco metropolitanu Mustafa Çelik si n'andò à u Talas Youth Center, cunnisciutu cum'è l'anzianu College Americanu, cù i so invitati, è hà presentatu u centru di ghjuventù, chì hè unicu in Turchia, à i Rapprisentanti di l'Organizazioni Culturali Voluntarii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*