Un attellu chì trasforma i sogni in realtà hè apertu in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà apertu un Laboratoriu di Fabricazione per l'imprenditori è i diseggiani chì volenu incarnà i so prughjetti è idee, in u scopu di a Fabbrica Vocazionale, chì hà stabilitu per riduce u disoccupazione è cuntribuisce à a so cumpetitività. Parlendu à l'apertura di u primu FabLab stabilitu da l'istituzioni pubbliche in Turchia, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Avemu fattu assai travaglii cum'è metro, strada è acqua, ma u più impurtante per mè hè di educà a ghjente è di fà li avè un professione”.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà restauratu a storica fabbrica di farina in Halkapınar è l'hà trasfurmata in una fabbrica di prufessiunali, ùn hà micca solu realizatu travaglii orientati à l'impieghi, ma hà ancu stabilitu un "Laboratoriu di Fabbricazione" (FabLab) induve a cunniscenza è e cumpetenze sò state trasfurmate in u disignu.

Hè statu informatu chì FabLab İzmir, chì hè statu creatu in cuuperazione cù l'Agenzia di Sviluppu İzmir per implementà pratiche innovatrici in u mondu, servirà cum'è un "attellu di creatività" induve prughjetti è idee in u disignu, l'arti, l'artigianatu, l'ingegneria è l'imprenditorialità. esse trasfurmatu da i sogni in a realtà. FabLab İzmir hè statu ancu registratu cum'è u primu Laboratoriu di Fabricazione stabilitu da istituzioni pubbliche in Turchia.

U prublema principali di u paese.
Parlendu à l'apertura di FabLab İzmir, u sindaco di a municipalità metropolitana Aziz Kocaoğlu hà mintuatu u rolu criticu ghjucatu da a Fabbrica Vocazionale, chì anu stabilitu in cuuperazione cù camere prufessiunali, università è urganisazioni non governamentali, è hà dettu chì i ghjovani chì affrontanu a disoccupazione duveranu prufittà di più sta opportunità. Sottulineendu chì anu u scopu di rende più "prufessiunale" di e persone di İzmir cù i corsi chì anu aperti in a Fabbrica Vocazionale, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Mi dispiace di dì, ma devu; nimu ùn hè dispostu à vene quì è avè una professione. « Faraghju qualcosa ; Dicenu: "Una tavola è una sedia hè abbastanza. Ci hè ancu una nova moda. E famiglie cercanu un impiegu, micca i ghjovani. Ùn ci hè micca un tali mondu. Semu stuccati. Cumu supereremu questu? Questu hè u prublema principali di u paese ", disse.

Hè finita a literatura di « Faraghju tuttu ».
Dichjarà chì volenu cuntinuà u disignu, l'innuvazione è u seguitu di e novi tecnulugii di produzzione in FabLab, chì anu apertu, u presidente Kocaoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"I ghjovani duveranu vene quì è acquistà sperienza. Ch'elli mettenu i so pinsamenti in pratica; lasciali amparà mutualmente, sviluppà è esse pronti per u travagliu. Questu hè u nostru scopu. Avemu fattu assai travagliu nantu à u metro, a strada, l'acqua, ma u più impurtante per mè hè di educà a ghjente, per fà un prufessiunale è un espertu di u sughjettu. Lascià a literatura "Possu fà tuttu" quandu si dice "chì hè u vostru travagliu". U mercatu di u travagliu cerca l'impiegati; ùn pò truvà lu. Ma a dumanda di impiegu da u statu è a municipalità hè ghjunta à a luce. Perchè parlu dolore? Forse perchè i nostri ghjovani veneranu à i so sensi.. Per vene quì, amparà è fà tuttu ciò chì sò capaci di fà... A Municipalità Metropolitana di İzmir hè pronta à offre ogni tipu d'opportunità è alluntanà risorse per u sviluppu lucale. Semu a municipalità chì mette l'ecunumia in u numeru unu, hà ottinutu un primu in a storia di l'amministrazione municipale turca cù u so mudellu di sviluppu lucale, è hà dimustratu questu à l'opinione publica mundiale. Sottulineu chì mubilizzeremu tutte e nostre risorse per chì a nostra ghjuventù sia utile à a sucetà. Ùn pudemu micca cresce altrimenti. Altrimenti, ùn pudemu micca salvà i ghjovani da i cattivi abitudini ".
U Segretariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu İzmir (İZKA), Sena Gürsoy, in u so discorsu, hà dichjaratu chì u prugettu hè basatu annantu à a cooperazione di tutte l'urganisazioni in İzmir è furnisce impieghi, è ringraziò tutte l'istituzioni è l'urganisazioni per u so sustegnu.

Dopu à i discorsi di apertura, una Torre di Clock in miniatura prodotta cù una stampante 3D hè stata presentata cum'è un rigalu à u Sindaco Metropolitanu di Izmir, chì si n'andò à FabLab è esaminò i disinni è a tecnulugia aduprata quì.

Dispositivi di punta
FabLab, chì hè statu stabilitu in u corpu di a Fabbrica Vocazionale di a Municipalità Metropolitana di İzmir è chì i residenti di İzmir ponu aduprà gratuitamente, hè statu creatu da una squadra di esperti cù un bilanciu di 1,5 milioni di lire. Laboratorio di R&D è Applicazione di l'Università di Yaşar equipatu di tagliatore laser, router CNC, tagliatore di vinile, braccio robot, stampante è scanner 3D, schede di sviluppu elettronicu, kit di cuncepimentu è furmazione di robot, computer, software CAD-CAM è macchine per cucire elettroniche Center, Ege Istitutu di l'Energia Solare di l'Università, Camera di l'Industria di a Regione Egea è Unione İzmir di Camere di Artigiani è Artigiani, Direzzione Provinciale di l'Agenzia di u Travagliu è l'Impiegazione di İzmir, Ege University Ege Vocational School, Associazione Turca di Giovani Imprenditori Branch Egee è Zona Libera di l'Egeu (ESBAŞ), prughjettu cuntribuitu cum'è partner è assuciatu.

Un primu trà istituzioni publichi
L'idea di FabLab, chì hè aduprata cum'è abbreviazione per "laboratoriu di produzzione" in inglese, hè nata à l'Istitutu di Tecnulugia di Massachusetts (MIT), una di e università principali in i Stati Uniti. Oghje, ci sò 141 FabLabs in u mondu, soprattuttu in i paesi europei è a parti orientale di i Stati Uniti. Stu ligame internaziunale apre ancu a strada per a cooperazione in diversi campi. FabrikaLab İzmir hè diventatu un membru di FabLab Network u 26 dicembre 2017. U primu FabLab in Turchia hè FabLab Istanbul, stabilitu in Kadir Has University. FabLab Izmir, invece, hè u primu FabLab stabilitu è ​​attivu in Turchia da istituzioni pubbliche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*