ABB presenta u più novu membru di a famiglia YuMi

Dopu à u successu di YuMi®, ​​​​u primu robot industriale à doppiu bracciu veramente umanu in u mondu, ABB presenta un robot di cullaburazione à un bracciu chì combina capacità di punta di l'industria cù una impronta assai più chjuca.
ABB hà presentatu u so novu robot di cullaburazione umanu unicu bracciu à l'Esposizione Internaziunale di Robotica Tokyo 2017 (iREX). Cum'è u nome suggerisce, i robot di cullaburazione sò pensati per travaglià cù l'omu in l'ambiente di fabricazione per aumentà a produtividade è sustene a transizione à a fabricazione centrata in u cliente. U robot serà lanciatu ufficialmente in 2018.

U novu robot, cum'è YuMi, chì hè stata liberata per l'assemblea di pezzi chjuchi in 2015, hà una capacità di carica di 500 grammi è aumenta a produtividade per esse facilmente integrata in e linee di assemblaggio esistenti cù a so struttura compatta. U novu robot pò ancu esse programatu cù a funzione di modalità d'insignamentu per guida senza bisognu di furmazione speciale per l'operatori.

Sami Atiya, Capu di a Divisione Robotica è Movimentu ABB; "YuMi hà superatu l'aspettattivi; Hè stata urigginariamente cuncepitu per assemblee picculi pezzi, ma più tardi hà sviluppatu a capacità di fà una varietà di travaglii: per esempiu, pò fà sushi, risolve un Rubik's Cube, imballaggio di rigalu, è ancu cunduce una orchestra. Dopu à u successu di YuMi, speremu di sicuru chì u nostru novu robot unicu bracciu, chì hè statu sviluppatu soprattuttu à a dumanda di i clienti, uttene u listessu successu ".

"Avemu più sviluppatu a nostra cartera di robot cullaburatori", hà dettu Per Vegard Nerseth, Direttore di Robotica in ABB; "U nostru più novu robot hè u robot anticipatu per a" fabbrica di u futuru "è offre à i nostri clienti l'uppurtunità di cultivà è evoluzione in l'era di a fabricazione orientata à u cliente. "A combinazione di u robot cù e soluzioni digitali ABB Ability™ permetterà à i nostri clienti di portà l'efficienza è l'affidabilità di e so fabbriche à u prossimu livellu".

ABB hà participatu à iREX 2017 da u 29 di nuvembre à u 2 di dicembre in East Hall, Booth IR3-56.

ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) hè un capu tecnologicu di punta in i prudutti di l'elettrificazione, a robotica è u muvimentu, l'automatizazione industriale è e reti elettriche, chì serve i clienti in i settori di l'utilità, l'industria, i trasporti è l'infrastruttura in u mondu. Cù una storia d'innuvazione di più di 125 anni, ABB scrive oghje u futuru di a digitalizazione industriale è guida l'Energia è a Quarta Rivuluzione Industriale. ABB opera in più di 136,000 paesi cù circa 100 impiegati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*