Firma significativa trà Bursa Metropolitana è THY

Mentre l'attività di a Municipalità Metropolitana di Bursa chì facilita a vita di i citadini cuntinueghjanu, un protokollu impurtante hè statu realizatu in u scopu di i servizii suciali. U protokollu chì assicurerà u trasferimentu di i corpi di quelli chì sò morti in Bursa à e so cità native in aereo hè statu firmatu in Istanbul trà u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş è u vicepresidente di marketing di Cargo di Turkish Airlines (THY) Murat Yalçın Kırca. U sindaco Aktaş hà annunziatu chì cù l'accordu fattu cù THY, i corpi di quelli chì residenu in Bursa è volenu esse sepolti in a so cità nativa seranu trasportati in aereo gratuitamente.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, è u vicepresidente di marketing di Cargo di Turkish Airlines (THY) Murat Yalçın Kırca si sò riuniti in Istanbul. U protocolu, chì hà furnitu comodità à i parenti di u mortu, hè statu tenutu in a sede di THY Cargo in Yeşilköy, Istanbul. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, è u vicepresidentu di THY Cargo Marketing, Murat Yalçın Kırca, anu firmatu u protocolu, chì include un scontu di 4 per centu per un massimu di 25 persone per viaghjà cù i so cadaveri. Dichjarà chì a municipalità metropolitana di Bursa furnisce servizii in una larga gamma da a nascita à a morte, u sindaco Aktaş hà dettu chì, cum'è a municipalità, cercanu di pruduce diverse soluzioni à i prublemi di i citadini.

Trasportu veloce à 43 cità diverse

Dichjarà chì Bursa hè cum'è un giardinu di fiori induve i citadini di 80 pruvince di Turchia residenu, u sindaco Aktaş hà dichjaratu ch'ellu vole sepultà i corpi di alcune persone in u so locu di nascita. U sindaco Aktaş hà dettu chì anu furnitu u serviziu di trasportu stradale finu à u mumentu nantu à u prublema pertinenti è cusì cunsumanu veiculi serii, carburante è persunale, è spiegò chì anu avutu prublemi seri in longa distanza. Nutendu chì anu firmatu un protokollu assai benefiziu cù l'unità THY Cargo per mandà i cadaveri in i so paesi natali in aereo è per eliminà i prublemi sperimentati, u presidente Aktaş hà dettu: "Quandu Diu dà à tutti una vita sana è longa, ma a morte hè ancu un fattu di vita. Avemu firmatu un protokollu in quantu à u trasportu sicuru di u nostru populu à 43 diverse cità per u trasportu aereu in questi tempi difficili. In u scopu di u protocolu, i nostri funerali seranu purtati à l'aeroporti Yenişehir, Sabiha Gökçen è Atatürk, chì sò i posti più vicini per noi, da a nostra municipalità. "Seranu mandati à e so cità native da l'aeroporti", disse.

Enfatizendu chì 4 persone cun un funerale viaghjeranu cù un scontu di 25 per centu in u scopu di u protocolu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu ufficialmente inquadratu un protokollu auspicioso per furnisce ancu u più altu qualità, serviziu sano à u mumentu di a morte. cum'è à u tempu di a vita. "Cum'è a Municipalità Metropolitana, stamu da u nostru populu", disse.

Prughjettu di rispunsabilità suciale

THY Cargo Marketing Vice President Murat Yalçın Kırca hà nutatu chì anu firmatu u protocolu per purtà i corpi à i so paesi natali u più prestu pussibule. Nutendu chì questu hè ancu un prughjettu di rispunsabilità suciale, Kırca hà dettu: "Vogliu bona furtuna. Chì Diu dà à i nostri citadini una vita sana. "In u quadru di u protocolu, furniremu un serviziu più utile à i nostri citadini", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*