Wink di u Bancu Cinese Gigante Mundiale à Kanal Istanbul

U giant mundiale Bank of China aspirava à finanzià prughjetti giganti in Turchia, cumpresu Kanal Istanbul. "Vulemu agisce cum'è un ponte finanziendu prughjetti infrastrutturali in Turchia", disse Ruojie Li, Direttore Generale di a banca in Turchia.

Bank of China (BOC), unu di i principali giganti finanziarii è bancarii di u mondu, hè interessatu à prughjetti infrastrutturali in Turchia, cumpresu Kanal Istanbul, a strada di quale hè stata annunziata prima di sta settimana. Ruojie Li, Direttore Generale di a filiale BOC Turkey, hà dichjaratu chì a Cina aspira à finanzià investimenti infrastrutturali in Turchia, chì hè unu di i paesi più impurtanti in l'iniziativa "One Belt, One Road", è hà dettu: "BOC vole agisce cum'è un ponte finanziendu prughjetti infrastrutturali in Turchia. L'imprese cinesi participanu à sti prughjetti cum'è investitori o cuntratturi, è u nostru bancu serà un cumpagnu di finanziamentu in questi prughjetti. Li hà dettu chì Turchia hè un paese impurtante cù a so ecunumia in crescita è a pupulazione ghjovana.

Apuntendu chì BOC hè situatu in Turchia cum'è un investitore à longu andà, Li hà dettu chì crede chì a presenza à longu andà di u bancu in Turchia ùn solu sustene l'ecunumia turca, ma ancu l'ecunumia di l'altri paesi chì sò una parte. di l'impresa. Ruojie Li hà dettu: "I mercati glubali è u mercatu turcu cuntinueghjanu à cambià in l'ultimi anni. Ma cum'è un investitore à longu andà in Turchia, credemu fermamente in u futuru à longu andà di l'economia turca è e relazioni bilaterali trà Turchia è Cina ".

EFFETTU STRADA DI SETA

Ruojie Li hà dichjaratu chì l'iniziativa "One Belt, One Road" di a Cina era u fattore più impurtante in a so decisione d'investisce in Turchia, è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì Turchia hè una parte impurtante di l'iniziativa detta, chì hà da scopu di rinvià a Strada di Seta. . Ruojie Li hà cuntinuatu: "In più, a Cina hè u sicondu cumpagnu cummerciale di Turchia. Avemu osservatu chì u cummerciu bilaterale, u voluminu d'investimentu è e relazioni diplomatiche trà Cina è Turchia anu cuntinuatu à aumentà gradualmente in l'ultimi anni cù i grandi sforzi di i dui guverni. A preparazione di u BOC per l'operazioni in Turchia hè stata accolta è incuraghjata da i guverni cinese è turcu. Avè una pupulazione ghjovana significa chì Turchia averà una ecunumia crescente in i prossimi 10 anni. Per una banca, una ecunumia in crescita hè u locu ghjustu per l'opportunità di travagliu ".

$ 2.5 miliardi di risorsa prima di permessu bancariu

Ruojie Li, Direttore Generale di a filiale di Bank of China (BOC) Turchia, hà dettu: "Ancu prima di ottene l'autorizazione bancaria, BOC Group hà furnitu $ 2011 miliardi in finanzii per prughjetti lucali è clienti corporativi in ​​Turchia trà 2016-2.5. In a nostra fase di preparazione per a banca in Turchia, avemu fattu grandi sforzi per prumove l'ecunumia cinese è turca à l'imprenditori per aumentà u voluminu di u cummerciu bilaterale, è per incuragisce l'imprenditori è l'istituzioni finanziarie cinesi à investisce più in Turchia ".

Surghjente: www.star.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*