I studienti beneficianu di u trasportu publicu gratuitamente

U deputatu CHP Denizli Melike Basmacı hà presentatu u prugettu à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia per chì i studienti ponu aduprà u trasportu publicu gratuitamente.

U SCONTU ùn hè micca abbastanza, deve esse totalmente GRATIS
Basmacı hà citatu i citadini di più di 65 anni è persone disabili chì utilizanu u trasportu publicu senza pagà una tarifa, per esempiu, in a pruposta di prughjettu chì permette à i studienti di utilizà veiculi di trasportu publicu cum'è autobus è metro, induve beneficianu di a "tariffa scontata". " applicazione, completamente "gratuita".

MILIONI DI FAMIGLIE LUTTANU PÀ GAGNERU UNA VITA
U deputatu CHP Denizli Melike Basmacı hà rimarcatu chì milioni di famiglie in Turchia chì anu difficultà finanziarie ùn ponu mancu permette u costu di u trasportu di i so figlioli à e da a scola, è hà enfatizatu chì a promulgazione di u prugettu seria una pratica adatta per e famiglie è i studienti in questu. situazione.

E FAMIGLIE OTTIENE UN POCHI DI COMFORT
U deputatu di CHP Denizli Basmacı hà dichjaratu chì, se i studienti ponu almenu usà u trasportu publicu gratuitamente da e per e so scole, darà un pocu di sollievu à e famiglie chì cercanu di mandà i so figlioli à a scola mentre luttanu per fà a fine.

Questu hè un duvere publicu
U deputatu di Denizli Basmacı hà dettu chì u salariu minimu di 2018 lire determinatu da u guvernu per 1616 hè una figura sottu à a linea di povertà è di fame è ancu tragicomicu, è hà nutatu chì rende i servizii di trasportu gratuiti per i studienti in una situazione economica cusì terribile. pò esse cunsideratu cum'è un duvere publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*