Kocaoğlu Se a mo manu hè stata rotta, ùn aghju micca dumandatu à u metro

Parlendu à l'apertura di a pianta di Trattamentu di l'Acque Reflue di Menemen Türkelli, u presidente Aziz Kocaoğlu hà purtatu à l'agenda u metro Otogar-Halkapınar, chì era previstu da esse custruitu da u Ministeru per 10 anni, à l'agenda: "Anu dettu chì in u 2008, avemu da esse. custruì u metro di tutti. S'ellu avia ruttu a mo manu, ùn avissi micca applicatu. L'annu hè ghjuntu à 2018. I metro sò tutti finiti. Quist'annu, 21 milioni di lire, cum'è un ghjocu di zitelli, sò stati attribuiti in u budgetu per u nostru metro, chì ùn hè micca abbastanza per l'scavi di u metro ".

U presidente Kocaoğlu hà aghjustatu chì se i ministeri facenu u so travagliu in Izmir, ùn anu micca bisognu di dumandà un appuntamentu da u Primu Ministru.

A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì mantene a so "leadership in Turchia" cù u numeru di trattamenti è a quantità di trattamentu per capita, cuntinua a so mobilizazione di purificazione. A Municipalità Metropolitana di İzmir hà messu in serviziu a 21ª pianta di trattamentu in i standard di l'Unione Europea cù una cerimonia in Menemen Türkelli. U stabilimentu, chì hè u sicondu trattamentu di Menemen, costa 10 milioni di lire da a Direzzione Generale di İZSU, inseme cù una linea di trasmissione di 9.4 chilometri. U sindaco metropolitanu di İzmir Aziz Kocaoğlu, u presidente provinciale di CHP Deniz Yücel, u sindaco di Bornova Olgun Atila, u sindaco di Menemen Tahir Şahin, u sindaco di Çiğli Hasan Arslan, u sindaco di Foça Gökhan Demirağ, i membri di u cunsigliu, i muhtars è i citadini anu assistitu à l'apertura di a facilità.

Supportu à Afrin
In u so discorsu à a ceremonia di apertura, u sindaco metropolitanu di Izmir Aziz Kocaoğlu, chì hà iniziatu cù l'operazione Afrin di Mehmetçik, hà dettu chì i stati imperialisti, chì volenu mantene l'oliu di u Mediu Oriente è u cuntrollu di a geografia chì si estende da u Caucasu à i Balcani. , per u so propiu benefiziu, sò dopu à una ficzioni chì vole chì a Turchia sia disintegrata. U presidente Kocaoğlu hà dettu: "Per questu mutivu, avemu da impedisce u novu ghjocu di l'imperialismu ghjucatu quì, difendendu è sustene l'integrità di l'Iraq cum'è in u passatu, l'integrità di a Siria cum'è oghje, è l'integrità indivisibile di tutti. stati vicini. L'intervenzione di l'Armata di a Republica Turca in Siria hè assai impurtante in questu rispettu. U stabilimentu di un statu sfarente in u nostru sudu hè chjaramente è inequivocamente mira à u smembramentu di Turchia. U sustegnu di sta operazione hè assai impurtante sia per a migliione di a morale di l'esercitu è ​​​​per u successu di u nostru esercitu, per u futuru di u nostru paese. Chì Diu hà pietà di i nostri martiri, vogliu una ricuperazione rapida à i nostri veterani. Cum'è u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, vogliu subliminà una volta di più chì stemu è sustenemu u nostru esercitu cum'è rappresentante di a ghjente è di i lucali ".

Ancu l'ambiente..
Esprimendu chì a quantità di supportu infrastrutturali chì anu fattu à Menemen da quandu hà pigliatu u postu hè di 315 milioni di lire, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Un terzu di sta quantità hè l'investimenti fatti da a Direzzione Generale İZSU. Sè vo dumandate perchè purificazione, perchè ambiente, perchè attività culturali suciale; Sì l'aria hè contaminata, l'acqua hè contaminata, a terra hè contaminata, l'alimentariu è l'ambiente ùn sò micca sani, cumu si farà stu sviluppu ? Cumu a ghjente investirà quì; Cumu cresce u turismu, u cungressu, l'agricultura è l'industria ? A ghjente vene solu à un locu vivable, di classe mundiale cù 3 ore d'acqua potabile, aria pulita, acqua pulita, cibo pulito. E cità chì sò ghjunte à u primu postu cù investimenti ambientali anu successu è crescenu ".

Dichjarà chì İzmir ospita u 5 per centu di a pupulazione di Turchia, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Malgradu questu, İzmir cuntribuisce à u guvernu cintrali in tassazioni più di duie volte a so populazione".

questione di rifiuti solidi
In u so discorsu, u presidente Kocaoğlu hà ancu mintuatu a facilità di riciclamentu di rifiuti solidi è di biogas chì vulianu stabilisce in Yamanlar, chì era pendente per via di a causa presentata, è hà dettu: "Aghju trattatu di a rimuzione di basura in Harmandalı è cunvertisce. i rifiuti raccolti in prufittu in e strutture muderne per esse stabilitu. Ùn ci hè più locu per mè à circà. Tutti eranu un ostaculu, un manicu hè statu trovu. Hè cum'è sta basura esce solu da a mo casa. In fine, l'opinioni di tutte l'istituzioni sò stati presi per u locu chì avemu trovu, è i ducumenti sò stati cumpletati. Nunda di negativu, ma dui avucati anu demandatu di novu. L'altru ghjornu in i ghjurnali, u guvernatore di u distrittu di Çiğli, Kaya Çıtak, inseme cù u presidente di l'associu è un membru di l'assemblea Mesut Demirkaya, hà dettu: "Lasciate a basura metropolitana à Manisa". U fattu chì un rapprisintanti di a Republica di Turchia hè in mezu à una propaganda pulitica contradice à u guvernatore di u distrittu cum'è l'avemu capitu. Ùn ci hè nunda chì succede in Manisa in ogni modu. Ùn hè micca adattatu à nimu per schernà cù parolle viote ", disse.

Micca u favore di u guvernu AKP
Rispondendu à e parolle di u presidente provinciale AKP, Bülent Delican, "Chì duverebbe fà stu presidente se u mare sbocca prima ch'ella piova", un gruppu di membri di u Partitu AK critica u presidente provinciale, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà dettu: "A pulitica hè a cosa bona da fà. Di tantu in tantu, avemu ancu criticatu per dì a verità. Se smettemu di dì a verità, quale dirà a verità ? Sì i capi di l'ala cessanu di dì a verità, quale darà un esempiu per a sucetà ?
"I nostri membri è deputati AKP continuanu à parlà di a Municipalità Metropolitana di İzmir, a pruvincia chì riceve u più soldi dopu à Kocaeli. Una munita hè cullata in un quadru legale. U bilanciu di u guvernu cintrali hè furmatu cù i soldi raccolti da tutte e pruvince. Qualunque sia l'impositu tutale, quantu hè datu, dà una certa quantità à a Municipalità Metropolitana per l'investimentu. Si tratta di u SCT di tutti i carburanti chì venenu à Kocaeli in Turchia. I cummercianti, l'industriali, l'affari è tutti i viventi di Izmir dichjaranu i so tassi currettamente, i paganu à tempu, è per quessa a Municipalità Metropolitana riceve assai soldi per capita. Questu ùn hè micca un favore di u guvernu AKP, micca a grazia di nimu ! Hè u riflessu di i soldi pagati da u populu di Izmir à a Municipalità Metropolitana di Izmir. Fora di a lege, ùn hè statu pigliatu micca un centesimu, salvu chì era datu da a lege, è ancu u vechju pneumaticu di un bucket ùn hè statu datu à u Metropolitan mentre chì i 5 miliardi di lire di l'Amministrazione Speciale Beni sò stati distribuiti.

U bilanciu attribuitu da u ministeru hè "un ghjocu di zitelli"
Parlendu di u metro Otogar-Halkapınar, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Ùn avissi micca applicatu ancu se a mo manu era stata rotta. Dicianu chì in u 2008 custruiremu u metro di tutti. Una lettera ghjunse à u Metropolitanu. Avemu ancu scrittu. Avemu scrittu Şirinyer, Narlıdere, Halkapınar... U prughjettu di Halkapınar era prontu à quellu tempu, avemu mandatu. I metro sò in tuttu.. L'annu 2008 hè statu mintuatu. L'annu hè ghjuntu à 2018. Quist'annu, 21 milioni di lire, un pezzu di ghjocu di u zitellu, sò stati attribuiti in u budgetu, chì ùn hè micca abbastanza per l'escavazione di u metro. Avemu da cuntinuà a nostra strada di novu solu fendu una dumanda è dicendu: "Vai, avemu rinunciatu à stu travagliu".

Perchè aghju dumandatu à u Primu Ministru un appuntamentu ?
In quantu à l'appuntamentu chì avia aspittatu da u Primu Ministru dapoi u Ramadan scorsu, u Ministru di i Trasporti Ahmet Arslan hà dettu: "U destinatariu di u Sindaco ùn hè micca u Primu Ministru. Rispondendu à a retorica "Semu", u presidente Kocaoğlu hà cuntinuatu cusì:
"Aghju dettu perchè aghju dumandatu à u Primu Ministru un appuntamentu cù uni pochi di esempi. Ùn avemu micca un locu per allughjà i nostri ferryboats è navi da crociera appena acquistati di notte. Chjamemu i capitani è i tecnichi è liberate e navi in ​​u mare per chì a tempesta ùn rompe micca i moli. Ci hè un refuggiu di pescatori inutilizatu accantu à u Portu di Ferry Bostanlı. Avemu dettu: "Date à noi, i nostri battelli staranu quì in modu sicuru di notte". Sò passati più di 5 anni, ancu micca datu. Ci sò piani custieri, micca appruvati. Avemu trovu prestiti boni, ùn anu micca datu. Avemu avutu un prublema in Kulturpark, ùn pudemu micca trattà. Qualessu ministru andemu, cumpresu u Ministru di i Trasporti, Ahmet Arslan, quellu chì vulemu, dumandemu: "U sgiò Primu Ministru sapi?" Avemu a risposta. Quandu avemu ricevutu sta risposta, naturalmente dumandemu un appuntamentu da u Primu Ministru. Fate ste cose simplici, ùn andemu nè à u Primu Ministru nè venemu à voi. Ùn ci hè nunda quì chì ùn possu micca risponde à nimu. Pruvate solu di parlà in un tonu bassu solu perchè se parlu di più, dannu à İzmir ".

E cooperative ùn deve esse divisu
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà datu a seguente risposta à a critica chì ùn sustene micca alcune cooperative in a campagna:
"Quandu aghju cuminciatu à sviluppà a campagna, aghju trovu a Cooperativa Bayındır Çiçek, chì hà sappiutu sopravvive. Aghju trovu Bademli Nursery in Ödemiş è İğdeli Cheese Cooperative in Kiraz; Sò andatu cun questi. Ùn vogliu micca a divisione di e cooperative, a multi-headedness ! Ùn ci hè micca situazione induve pudemu cumpete cun l'altri. Invece di stabilisce una nova cooperativa, stà vicinu à u forte. Cuntinuemu a nostra strada cù cooperative forti chì avemu trovu successu. Ùn ci hè nunda di disperse, dividendu u putere. A produzzione esce da u putere, esce l'investimentu, esce a scienza, esce u valore aghjuntu ".

Tahir Şahin: Izmir resterà Aziz
Parlendu à a ceremonia, u sindaco di Menemen Tahir Şahin hà dichjaratu chì i sindaci facenu assai travagliu, ma l'investimenti fatti in l'ambiente sò posti l'ultimi in Turchia è hà dettu: "U veru pruprietariu di sta attività hè a municipalità metropolitana di İzmir è dunque u nostru presidente Aziz Kocaoğlu. . S'ellu ùn hè statu fattu stu trattamentu, tutti issi rifiuti sò stati scaricati in a Baia di Izmir. Tutti custruiscenu strade, canali, furnisce servizii di trasportu in Turchia; Ci hè l'idea chì tali investimenti sò fatti ancu s'è l'ultimi soldi restanu. Ma u presidente di Aziz pusò l'investimenti ambientali prima. Perchè Aziz President hà amatu l'ambiente, hà amatu a natura. Quellu chì ama l'ambiente ama a ghjente" è hà cuntinuatu cusì:
"In u mo parè, Aziz Kocaoğlu hà una grande parte in a linea İZBAN, chì si estenderà da Selçuk à Bergama, una di l'opere più impurtanti. Nimu ùn deve preoccupari, ancu l'amichi è i nemici anu da sapè cusì: Izmir hè Aziz, Aziz ferma. Dopu chì a linea İZBAN hà cuminciatu à travaglià, Menemen hè diventatu unu di i più grandi distretti di İzmir sicondu i dati TUIK 2015-2016. Mentre chì ogni parte hà cresciutu da 1.2 per centu, Menemen hà crisciutu da 5.9. İZBAN hà un grande rolu in questu ".

Facilità di 9.4 milioni di lire
Türkelli Waste Water Treatment Plant tratterà i rifiuti domestici di l'insediamenti Türkelli, Helvacı è Hatundere, chì ùn ponu micca ghjunghje à a Menemen Advanced Biological Waste Water Treatment Plant cù una capacità di 2010 mila persone, chì hè stata messa in serviziu in u distrittu da İZSU in 100. per via di a distanza. A facilità, chì hè stata custruita nantu à una superficie di 20 mila metri quadrati, hà a capacità di serve 15 mila persone è tratta 3 mila metri cubi di rifiuti domestici per ghjornu. In questa facilità, cum'è in e strutture di trattamentu 20 stabilite da a Municipalità Metropolitana di Izmir, i rifiuti domestici sò trattati cù metudi biologichi avanzati in cunfurmità cù i normi di l'Unione Europea, è l'acqua trattata hè disinfettata cù raghji ultraviolet. A Municipalità Metropolitana di İzmir hà ancu stallatu una linea di canali di 9.4 chilometri di lunghezza è hà custruitu trè stazioni di pompaggio per i rifiuti domestici di l'insediamenti di Türkelli, Helvacı è Hatundere per ghjunghje à a pianta di trattamentu. Inseme cù a linea di trasmissione, a facilità custa 9.4 milioni di lire.
Municipalità metropolitana di Izmir, altre stazioni di trattamentu biologicu avanzatu di acque reflue in i standard di l'Unione Europea Bergama, Çandarlı, Aliağa, Yeni Foça, Foça, Menemen, Çiğli, Kemalpaşa, Güneybatı, Çeşme, Seferihisar, Doğanbey, Özdere, Havza, Ayrancıları, Torıkıları, Torybalı , Hè statu custruitu in Ödemiş è Urla.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*