Primu Test Drive in Konak Tram Line in ferraghju

L'ultimi 13 metri di a linea di Tram Konak, chì hè di circa 50 chilometri di lunghezza, nantu à u Passu Sottu Mithatpaşa seranu cumpletati in 1 settimana. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ghjuntu à a tappa finale di i travaglii riguardanti l'elettrificazione, a signalizazione, a strada, l'arrangiamentu di l'area verde è a sicurità di u trafficu prima di a prova chì principiarà à a mità di ferraghju. U ponte Meles rinnuvatu serà apertu à u trafficu u luni.

Un'altra tappa hè stata cumpletata in l'investimenti in u sistema ferroviariu iniziati da a Municipalità Metropolitana di Izmir per un trasportu publicu mudernu, ecologicu, còmode è sicuru. Karşıyaka Dopu chì u tram hè entrata in serviziu l'annu passatu, u Tram Konak hè ancu ghjuntu à a fine.

In u scopu di u prughjettu di u tram di 12.8 km di lunghezza, chì hè statu custruitu cum'è una linea doppia trà Fahrettin Altay è Halkapınar, l'ultimi rails sò stati stallati. Ci hè solu 50 metri per chì i rails si scontranu in i travaglii di fabricazione di a linea in a parte superiore di u Passu Sottopassu di Veiculu Mithatpaşa. Hè destinatu à fà l'ultima cunnessione in una settimana.

Voli di prova in ferraghju
A Municipalità Metropolitana di Izmir, invece, cuntinueghja à piena velocità à travaglià in l'elettrificazione, a signalizazione, a strada, l'arrangiamentu di u spaziu verde è a sicurità di u trafficu nantu à a linea. A prova di u Tram Konak, custituitu da 18 tappe, principiarà à a mità di ferraghju. Konak Tramway, chì include 6 edifici di trasformatori, 40 switchgears, un attellu è un edifiziu amministrativo in Halkapınar è un magazzinu di almacenamentu, serà à u serviziu di a ghjente di İzmir dopu a prova di guida.

U ponte di Meles, chì hè statu demolitu è ​​rinnuvatu per via di a sicurità di l'edifiziu, serà riapertu à u trafficu di i veiculi da u luni 29 di ghjennaghju.

Nisuna mancanza di sicurità nantu à a catenaria
Per d 'altra banda, in a dichjarazione fatta da u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Konak è Karşıyaka Hè statu infurmatu chì u sistema di catenaria di i trams hè cumplettamente sicuru in quantu à a vita è a pruprietà, è chì i pannelli protettivi, chì sò ancu utilizati da TCDD, seranu posti solu in i zoni di u passaghju in modu chì l'uggetti stranieri chì ponu esse lanciati. da l'esternu ùn affettanu micca u sistema di tram.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*