E donne Malatya sò soddisfatte cù l'applicazione Pink Trambus

L'applicazione Pink Trambus, chì avemu implementatu in a nostra cità per a prima volta in Turchia, hà creatu una grande satisfaczione trà i passageri.

L'applicazione Pink Trambus, chì hè stata messa in serviziu in settembre scorsu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Ahmet Çakır, tenendu in contu a petizione lanciata da un gruppu di studienti chì studianu à l'Università İnönü, hè assai apprezzata da e donne di Malatya. Mentre chì a satisfaczione di e donne cù l'applicazione, chì hà purtatu parechje discussioni è hà spessu occupatu l'agenda di u paese da u ghjornu chì hè stata messa in serviziu, aumenta ogni ghjornu, alcune donne volenu chì u numeru di voli sia aumentatu.

I passageri femini anu dichjaratu chì anu viaghjatu cunfortu cù u Pink Trambus, chì opera trà MAŞTİ è İnönü University, è vulianu chì l'applicazione sia un esempiu per altre pruvince. Studienti universitarii, chì anu dettu chì ci sò stati certi incidenti negativi in ​​u trasportu publicu in u passatu, hà dichjaratu chì tali negatività sò state impedite cù Pink Trambus è ringrazianu a Municipalità Metropolitana di Malatya per l'applicazione.

Una donna chì esprime a so satisfaczione cù l'applicazione Pink Trambus; "Quandu aghju intesu parlà per a prima volta, mi pareva una pratica ridicula. Tuttavia, una volta ch'e aghju pigliatu, mi sentu bè è era cuntentu. Cum'è una donna, aghju ghjuntu à a cunclusione chì era un bonu serviziu.

Una altra dama; "Aghju amatu l'applicazione Pink Trambus. Prima di tuttu, devi dì chì hè assai còmode. Siccomu a linea di trambus copre l'Università è l'Hospital di Ricerca, i studienti, i pazienti è i so parenti l'utilizanu assai. Hè per quessa chì hè cusì affollata. Eramu assai alleviati perchè i Trambusi Rosa eranu solu per e donne. "Da u tempu à u tempu, aspittemu l'ora d'arrivu di i Trambusi Rosa", disse.

U passageru chì hà dettu ch'ellu hè tornatu da visità un parente à l'Hospital di Ricerca hà dettu; Dicendu "Hè una bona pratica", hà dumandatu a separazione di e linee di l'Università è di l'Hospital di Ricerca. Hà dichjaratu chì i studienti viaghjanu sempre in piedi.

Unu di i studienti hà dichjaratu ch'ellu ùn hà micca cridutu chì ci era un grande cambiamentu per ellu è disse: "Ùn crede micca chì ci hè una discriminazione trà i passageri. Pink Trambus hè una materia di preferenza. Quelli chì volenu ponu cavalcà, quelli chì ùn volenu micca. Era bonu in termini di congestioni. Ci sentimu più còmode.

Un studiente chì hà dettu chì furnisce un grande cunfortu à e donne hà nutatu i seguenti; "Ci hè una congestione eccessiva in altri Trambusi. Semu assai disturbati da a congestione chì si trova. Mentre aspittavamu un veiculu, eramu assai felici quandu avemu scontru u Trambus Rosa. Ùn dicu micca questu per tutti l'omi, ma simu assai disturbati in quella situazione. Avà viaghjemu cunfortu, senza teme à nimu o esse in congestioni. Andemu à a nostra scola cunfortu. Dunque simu assai cuntenti di l'applicazione. "Saria apprupriatu se fussi implementatu in tutta a Turchia", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*