Ùn hè statu pigliatu in l'autobus, ma hè intrutu in tutti i cori

Necla Duygulu, chì hè ghjuntu à l'agenda di Turchia cù disabilità fisiche, hà dettu: "Pardunò. Hà cunquistatu tutti i cori dicendu: "Nimu ùn deve soffre per via di mè". U deputatu di Bursa Bennur Karaburun, u direttore provinciale di a famiglia è e pulitiche suciali Erkut Öneş, u direttore generale di Burulaş Mehmet Kürşat Çapar è u presidente di a Camera di i Conduttori di Autobus Publici Privati, Sadi Eren, anu visitatu Necla Duygulu in casa soia è si scusò per l'incidentu. Ricordendu ch'ella ùn abbanduneghja micca a so casa, salvu per andà in l'uspidale per via di a so malatia, Necla Duygulu hà dettu ch'ella aspetta a cuscenza, a cuscenza è l'empatia da tutta a Turchia nantu à l'esperienze di i disabili.

In l'incidentu chì hè accadutu in u Hürriyet Mahallesi di u distrittu di Osmangazi a semana passata, Necla Duygulu, chì aspittava à a fermata di l'autobus per andà à l'Hospital di a Facultà Medica, ùn hè statu purtatu à l'autobus da u cunduttore di l'autobus publicu privatu cù u numeru di linea B46. . In l'incidentu, chì era ancu vistu nantu à un telefuninu, una vittura privata hè stata parcheggiata à a fine di a sacchetta riservata à a fermata di l'autobus, mentre chì l'autobus publicu privatu ùn si avvicinava bè à a fermata, hà pigliatu i so passageri senza apre a rampa disattivata. , è abbandunò a fermata senza permette à Necla Duygulu, chì era in una sedia di rotelle alimentata da batterie, per cullà in l'autobus. Subitu dopu chì l'incidentu hè statu signalatu à Burulaş cum'è una lagnanza, ammende sò state imposte à u cunduttore di l'autobus è à a targa di a vittura privata chì hà impeditu à l'autobus di parcheghja bè à a fermata di l'autobus, ancu prima chì u prublema sia statu ancu signalatu in a stampa. .

sinceramente pardunò

U deputatu di Bursa Bennur Karaburun, u direttore provinciale di a famiglia è e pulitiche suciali Erkut Öneş, u direttore generale di Burulaş Mehmet Kürşat Çapar è u presidente di a Camera Privata di Busers Publici Sadi Eren anu visitatu Necla Duygulu, chì di colpu diventò u tema di u paese dopu chì l'incidentu si riflette in u stampa, in a so casa in Hürriyet Mahallesi. . Necla Duygulu, chì hà accoltu l'invitati davanti à a so casa perchè a so casa ùn era micca dispunibile, hà dettu: "Sò ricivutu trattamentu continuamente. Per via di a mo malatia, ùn aghju mai avutu a pussibilità di diventà mamma. Aghju passatu guasi tutta a mo vita cù qualchì tipu di disabilità. Facciu u mio megliu per ùn peghju da avà. Ogni persona hè un candidatu per disabilità. Per l'ultimu annu, aghju lasciatu a casa solu per andà in l'uspidale. Ci vado cun grande difficultà. Aghju campatu cù sta disabilità severa dapoi dui anni, i mo fianchi sò protesi. Ci sò persone chì sò assai peggiu chè mè. Aspittemu a cuscenza, a cuscenza è l'empatia annantu à l'esperienze di e persone disabili da tutta a Turchia. Perdona sinceramente à tutti. Ùn vogliu micca chì nimu soffre per via di mè. "A mo sola speranza hè chì ùn succederà più", disse.

Esaminà e cause di u prublema

U direttore generale di Burulaş, Mehmet Kürşat Çapar, hà dettu chì anu sappiutu di l'incidentu per via di una denuncia u venneri è chì l'azzione penale necessaria hè stata presa da a polizia prima chì u prublema hè stata informata à a stampa. Capar, chì hà dichjaratu ch'elli stanu travagliendu cù a camera di i cunduttori di l'autobus publicu per evità tali situazioni è chì stanu cercandu di ghjunghje sin'à e cause radicali di u prublema, hà dettu: "Cerchemu di ghjunghje à i mutivi chì spinghjenu i cunduttori. à stu cumpurtamentu. Travagliemu à una furmula chì serà una suluzione concreta in pocu tempu, induve i cummercianti di l'autobus publici invitaranu i disabili è l'anziani. Ci hè un passageru disabile à a fermata, anu passatu, anu ancu apertu a porta ?

S'ellu si parla in un telefuninu o di fumà, seguiteremu tali situazioni da un unicu centru. Inoltre, s'ellu ci sò veiculi privati ​​​​chì parcheghjanu incorrectamente à i tappe cù càmera di fronte di u veiculu, l'azzioni penali seranu applicate immediatamente. U nostru guvernatore ci dà un sustegnu tutale in questu sensu. Cù questi cuntrolli, avemu da assicurà chì e tappe sò viote. Inoltre, implementeremu un novu sistema di licenza per i cunduttori di autobus. Quelli chì ùn anu micca sta licenza ùn puderanu micca aduprà l'autobus. In cunsiquenza, furniremu furmazione à tutti i nostri cunduttori. Perchè u pedone ùn hà micca una licenza. Pò esse malatu, pò esse disabilitatu, pò esse ubriacu, pò esse fora di mente. Ma ellu hà una licenza di cunduttore, cusì u cunduttore hà tuttu u cuntrollu in u trafficu. Sia l'aspettu di trasfurmazioni di l'infurmazioni di l'eventu è l'aspettu di l'educazione duranu un pocu di tempu, ma stabilimu un sistema chì pigliarà i so primi frutti à settembre ".

Erkut Öneş, Direttore Provinciale di Famiglia è Politiche Suciali, hà ricurdatu chì tutti sò candidati per disabilità è hà dettu: "Se pussibule, l'ostaculu ùn deve esse micca nantu à a cuscenza. Avemu sperimentatu ciò chì avete sparatu davanti à a televisione. Avemu empatizatu, ci mettemu in u vostru locu. Spergu chì tali incidenti ùn succederanu più ", disse.

U deputatu di Bursa Bennur Karaburun hà ancu desideratu chì Necla Duygulu, chì era cunfinata in una sedia di rotelle cum'è ella, si guarisca prestu. Karaburun hà dettu chì i cunduttori anu da esse furmatu è hà dettu: "Pò esse disabilitatu, vechju o veteranu chì si mette in l'autobus. I cunduttori anu da esse furmatu nantu à cumu trattà i gruppi svantaggiati.

Yılmaz Esen, chì hè u pruprietariu di l'autobus publicu induve Necla Duygulu ùn hè micca statu purtatu, hà consegnatu l'autobus à u cunduttore u ghjornu di l'incidentu è hà dichjaratu ch'ella hè stata scuncuta quandu hà vistu l'incidentu à a TV, aghjustendu: "A mo mamma hà. hè statu ancu paralizatu da 5 anni. Capiscu cumplettamente ciò chì stai attraversu. Ùn pudia dorme finu à a matina quandu aghju scupertu l'incidentu. Per piacè perdonami » è si scusò à Duygulu.

U presidente di Busmen Public Privati, Sadi Eren, hà nutatu chì anu fattu un sforzu speciale per assicurà chì i citadini disabili, i parenti di i martiri è i veterani viaghjanu in u modu più còmode, ma chì anu pigliatu immediatamente l'azzioni penali necessarii in tali incidenti chì succedenu da u tempu. à tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*