Bona furtuna à Aksaray High Speed ​​​​Train Project

Cù u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, chì include Aksaray, Kırıkkale, Yozgat-Yerköy, Kırşehir, Aksaray, pruvince Niğde-Ulukışla sò cunnessi tra di elli.

L'aprili scorsu, TCDD General Manager İsa Apaydın"U travagliu di perforazione nantu à a ferrovia cuntinueghja. Dopu à l'offerta di custruzzione, versu a fine di l'annu, u prugettu principia cù u primu scavi. disse. U prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, chì i travaglii sò stati finiti, hè statu inclusu in u prugramma d'investimentu.

U presidente provinciale di u Partitu Ak Hüseyin Altınsoy hà dettu in a so dichjarazione chì u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità seria benefica per Aksaray è u nostru paese.

U presidente Altınsoy hà dettu: "Avemu cuminciatu u nostru travagliu per u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità travagliendu inseme cù u Vicepresidente di u Gruppu İlknur İnceöz, i Deputati Cengiz Aydoğdu, Mustafa Serdengeçti è u nostru Sindaco Haluk Şahin Yazgı. U prughjettu di u Trenu High Speed ​​​​, chì riguarda e pruvince di Kırıkkale, Yozgat, Kırşehir, Aksaray è Niğde, hè statu inclusu in u prugramma d'investimentu. In più di u prugettu, una cunnessione di 8 chilometri serà fatta à a Zona Industriale Organizzata (OIZ), è i carichi di l'OIZ seranu scaricati in u portu di Mersin.

Vulemu ringrazià è esprime a nostra gratitudine à u nostru Vicepresidente di u Gruppu İlknur İnceöz, i nostri deputati Cengiz Aydoğdu, Mustafa Serdengeçti, u nostru sindaco Haluk Şahin Yazgı, u nostru ex ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Ali Rıza Alaboyun, i nostri ex deputati di mandatu Ruhi Açıkg, Ahmet Yasar è Nevzat Palta. .

U prugettu serà implementatu da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia, cù l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. E pruvince di Yozgat, Kırşehir, Aksaray è Niğde seranu cunnessi trà e altre da a reta di treni d'alta velocità. Bona furtuna à a nostra cità è u nostru paese. hà fattu dichjarazioni.

Surghjente: www.sultanhani.gen.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*