Samsun Metropolitan finisce i so cummercianti di cunduttori

samsun
samsun

Fevzi Apaydın, presidente di a Federazione Turca di i Conduttori è di l'Automobile (TŞOF), hà dettu chì l'autobus acquistati da a Municipalità Metropolitana di Samsun anu dannatu Samsun, è hà dichjaratu chì "ammazzanu i cummercianti di i cunduttori".

E decisioni prese da a Municipalità Metropolitana di Samsun in quantu à u trasportu anu purtatu i cunduttori di minibus à u puntu di chjusu di u cuntattu. U presidente di TŞOF, Fevzi Apaydın, hà visitatu i piloti di 2ª, 3ª è 4ª linea è ascoltò i so prublemi. Apaydın, affirmannu chì l'autobus acquistati da a Municipalità Metropolitana dannu Samsun, hà dettu: "Stanu finisce i cummercianti di i cunduttori".

Fevzi Apaydın hà fattu e seguenti valutazioni à Samsun Newspaper è Samsun Live News TV in quantu à u sughjettu:

U METROPOLITANU ùn pò fà soldi

"E cità metropolitane anu enormi puteri derivanti da a legislazione in u regulamentu legale. E municipalità metropolitane è altre municipalità ùn ponu mai guadagnà soldi da u trasportu di passageri, questu hè un fattu. Siccomu a municipalità ùn pudia micca guadagnà soldi in u passatu, anu cunvertitu i so propri autobus publichi in autobus pubblici privati, è questi veiculi sò stati dati à e persone chì l'utilizanu oghje per offerta. In seguitu, un altru piattu hè aghjuntu à elli. A cunniscenza, ci sò 106 autobus publichi privati, ma l'autobus public privatu ùn basteranu micca, a cumuna hà ancu veìculi chì viaghjanu in verticale è in parallelu nant'à issi linii.

U SISTEMA FERROVIARI hè bonu MA...

Avà, a municipalità piglia decisioni in UKOME di tantu in tantu, è aghjunghjemu alcune annotazioni à queste decisioni per chì noi, i cummercianti di chauffeur, sò misure protettive. U sistema ferroviariu face viaghji periodichi è ùn simu micca contru à elli. In particulare se una grande cità ùn hà micca un sistema di ferrovia, ci hè un prublema quì. Semu felici di avè un sistema ferroviariu in Samsun. Più cresce a cità, più soldi guadagnemu noi, i cummercianti di trasportu, è altri cummercianti è artighjani. In ogni casu, in più di sti cose ghjusti, a municipalità face ancu qualchì sbagliu.

I AUTOBUS PICK ME

Forse u face per rabbia contr'à noi, forse u face per risponde à e dumande di a ghjente. Avà, avemu intesu chì hà compru 70 novi veiculi è questi novi veiculi funzionanu in a 1ª, 2ª, 3ª, 4ª e 10ª linea di minibus continuamente a intervalli di 15 minuti, 20 minuti e 2 minuti. Cum'è un cummerciante di trasportu, cum'è u capu di a stanza di u chauffeur, quandu vegu quelli autobus, u mo core mi fa male. U mutivu hè chì 3 persone è XNUMX persone portanu passageri in l'autobus, cum'è s'elli andavanu à l'affari di taxi. Questa ùn hè micca una questione di ragiuni è di logica. Questi veiculi ùn sò micca cum'è una vittura o un minibus. U so carburante è a deprezzazione sò assai altu. Sti veiculi agiscenu cum'è s'ellu si scollavanu da stazione à stazione cum'è i nostri taxi, è questu ùn hè micca una cosa raziunale in u mo parè.

PRESIDENTE YUSUF ZİYA YILMAZ&A: "VIENE U NOSTRU TÈ!..."

I soldi di Samsun, i soldi da spende in a cità di Samsun, sò spesi in sti veiculi. S'elli facenu un'inchiesta oghje, risulta chì questi autobus sò cumplettamente danati. U merre deve valutà Samsun cumulativamente. A parè mio, u più impurtante manager di Samsun hè u merre. In particulare in e cità metropolitane, dumandemu à u merre di vene o d’invitaci, di piglià un tè cù i cummercianti di i chauffeurs, di fà una riunione. Ch'elli sentenu u nostru presidente di camera, i nostri presidenti d'associu. Ùn manghjemu micca a ghjente, ùn strangulemu micca a ghjente, ùn dicemu micca cose male in absentia, ma finu à chì andà questu ?...

"SI U PUBLICITÀ DI U METROPOLITANU hè di FINITI ..."

In l'ultima parte di e so dichjarazioni, Fevzi Apaydın hà utilizatu e seguenti dichjarazioni: "I cunduttori sò ghjunti à u puntu di ribellione. Aghju intesu i piloti di 2ª, 3ª, 4ª linea quì. In particulare a 3a linea hè in una situazione assai difficiule. Ùn ponu micca pagà i soldi chì ricevenu da cooperative di garanzie di creditu è ​​banche. I veiculi sò venduti per esecuzione. A cità li deve vede. U ringraziemu per i so servizii, ma a Municipalità Metropolitana porta questi servizii soprattuttu attraversu UKOME. Unu di i scopi di UKOME hè di facilità u trasportu in Samsun. Rilassà ùn significa micca piglià autobus per piglià un travagliu di taxi. Quelli autobus sò a pruprietà di Samsun, a nostra pruprietà. Purtà è riturnà e vitture viote ùn porta nisun benefiziu à a cumuna, nè à noi. À u cuntrariu, u cunduttore finisce u so cummerciante. Se l'obiettivu di a Municipalità Metropolitana hè di finisce u cummerciante di i cunduttori, lasciate ch'ellu cumprà 70 vitture in più è li mette quì, è andemu à consegnare e chjavi à u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia ", disse.

Surghjente: www.samsuncanlihaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*