Reazione di i citadini di Serik à a Strada di u Trenu d'Alta Velocità

Una riunione d'infurmazione nantu à u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Kayseri-Nevşehir-Aksaray-Konya-Antalya, chì hè prevista per esse custruitu da TCDD è entusiasma a ghjente di a regione nantu à a strada chì passerà, hè stata tenuta in u Serik. distrettu di Antalya.

À a riunione d'infurmazione nantu à u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Kayseri-Nevşehir-Aksaray-Konya-Antalya tenuta da a Direzzione Generale di l'Amministrazione di Ferrovie Turchi di Statu (TCDD) in a sala di riunioni di a Municipalità di Serik, Mehmet Akın, Vice Direttore Provinciale di Ambiente è Urbanizazione, hà preparatu u rapportu di l'EIA per a strada chì u prugettu passerà. I funzionari di a Cumpagnia anu infurmatu à i citadini nantu à u prugettu. Mehmet Akın, Vice Direttore Provinciale di l'Ambiente è l'Urbanizazione, hà dettu: "Avemu una riunione d'informazione cù a participazione di i nostri citadini nantu à a prumuzione di u prugettu da u Ministeru. Piglieremu i vostri punti di vista annantu à u prugettu ", disse.

U rappresentante di a cumpagnia chì hà preparatu u rapportu EIA hà datu infurmazioni nantu à u prugettu. L'ufficiale di a cumpagnia hà dettu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità di 6 chilometri, chì passerà per 603 pruvince, serà a linea Antalya di 107 chilometri, è ci sarà un totale di 31 tunnel, 22 ponti è 6 viadutti nantu à a linea chì passerà per i cunfini di Manavgat, Serik è Aksu. "Questu travagliu duverà quattru anni per compie", disse.

Quandu i citadini chì participanu à a riunione sò stati dumandati nantu à e so opinioni nantu à u prughjettu di u trenu d'alta veloce, anu dichjaratu ch'elli ùn eranu micca contru à u prughjettu di u trenu d'alta veloce, ma eranu contru à u prughjettu di u trenu d'alta veloce nantu à a strada, postu chì l'agricultura. i terreni nantu à u percorsu pianificatu di u prugettu seranu distrutti, chì purtarianu l'agricultura è l'allevamentu di l'animali à u puntu di cumpiimentu in a regione. Certi citadini abbandunonu a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*