Muhtarlar da Tekkeköy à u Samsun Logistics Center

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà cunsultatu cù u sindaco di Tekkeköy Hasan Togar ascultendu i prublemi di i capi di u Samsun Logistics Center.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, chì si scontra spessu cù tutti i capi di quartiere chì serve in Samsun, hà scontru cù i capi di quartiere di u distrittu di Tekkeköy in u Samsun Logistics Center.

"A VITA CONTINUÀ, MA E COSE ÙN CURRERARANI MAI"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dichjaratu chì u fattu chì i muhtars sò eletti porta cun elli grandi responsabilità, è chì sò in cuntattu constante cù tutti i muhtars di u quartiere è sò in cuntattu strettu l'un à l'altru per risolve i prublemi, è hà dettu: "U mo mo. muhtars, site impurtante per noi. Cù a rispunsabilità d'esse elettu, venite à noi è dici 'ssu travagliu di u nostru paese serà fattu. Dite: "Ci hè una carenza quì". Spergu chì tuttu succede. Quandu avemu riunitu quì di novu in 20 anni, ci ponu esse altri, ma l'affari seranu sempre discututi. A vita cuntinuerà, e cose ùn finiranu mai. Ùn ci stendemu mai solu perchè u travagliu ùn serà micca finitu. Cuntinueremu i nostri servizii per esse pazienti è grati, senza mai cascà in u pessimisimu. Avemu da pruvà. U nostru più grande difettu hè chì ùn simu micca grati. Criticamu constantemente e difetti di l'altri. Ùn vedemu micca u latu bonu. Avemu bisognu di bona salute, grazie, saluti è cunversazione. Türkiye hè ghjuntu da ghjorni assai cattivi à questi ghjorni boni. Pudemu dì stop à i partiti ghjucati in Turchia, soprattuttu in l'ultimi anni, perchè eramu tutti uniti è sulidarizi. "Avemu da aumentà a nostra sulidarità cun l'altri". disse.

AVERIAmu TRAVAILU PÀ A MIGRAZIONE DA A CITTA À I PAGGI

U sindaco Yılmaz hà aghjustatu chì u svuotamentu di i paesi l'hà fattu assai tristu è chì anu implementatu muvimenti di Sviluppu Rurale per finisce sta situazione è hà dettu; Unu di i prublemi chì mi dispiace di più hè u svuotamentu di i nostri paesi. A mo dumanda da voi, muhtars, hè di creà percepzioni è cresce i sforzi di produzzione. Assicuremu u ritornu da a cità à u paese. Sì avete qualchì prughjettu o idee per aumentà a produzzione, venite à noi. Cum'è Samsun Metropolitan Municipality, usemu tutte e nostre pussibulità in questu sensu. Ùn vi preoccupate di nunda. Venite à noi, simu sempre cun voi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*