L'aviò chì lascia a pista in Trabzon serve à a cultura è l'arte

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, mentre facia u volu Ankara-Trabzon u 13 di ghjennaghju, hà dettu chì anu dumandatu à u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Pegasus Airlines, Ali Sabancı, di implementà l'aviò di Pegasus Airlines, chì hà sbulicatu da a pista dopu l'atterrissimu in l'aeroportu di Trabzon, in una zona adatta per esse determinata è aduprata per a biblioteca, i servizii suciali è culturali. Hè statu amparatu chì Sabancı hà dettu ch'elli farianu u so megliu per mantene l'aviò in Trabzon. U presidente Gumrukcuoglu hà nutatu chì l'implementazione di un tali prughjettu in a cità pò ancu riduce i mali ricordi di l'accidentu.

Nutendu chì anu pigliatu l'azzione dopu chì hè statu annunziatu u 24 di ghjennaghju chì l'aviò, chì hè statu tiratu per via di slittamentu fora di a pista è di deriva versu u mare dopu l'atterrissimu in l'aeroportu di Trabzon, ùn pudia micca esse elevatu à un livellu chì puderia volà di novu cù i rapporti preparati, u presidente Gümrükçüoğlu hà dettu: "U presidente di Pegasus Airlines, Ali Sabancı, è i funzionari di a cumpagnia anu avvicinatu stu prublema assai calorosamente in a prima tappa. Toutefois, ils ont déclaré que l'avion est un aéronef loué et qu'il ne leur appartient pas, que leurs compagnies d'assurance l'ont également et qu'ils peuvent l'assumer eux-mêmes, même s'il y a une dette d'assurance à payer à la suite de sti travaglii è transazzione. Anu dettu ch'elli anu pensatu assai pusitivu di lascià l'aviò à Trabzon per scopi culturali è suciali in u primu locu, ch'elli anu da fà un sforzu in questu sensu è ch'elli anu da valutà a nostra dumanda è raportanu u risultatu cun noi. disse.

U presidente Gumrukcuoglu, chì una volta di più hà spartutu i so desideri dopu chì i 162 passageri è 6 membri di l'equipaggiu ùn anu micca sanguinatu è nisuna vita hè stata persa, hà dettu: "Cù un risultatu cusì suciale, saria bonu per riduce l'impattu di sta triste memoria è trasfurmà u a cità in un locu chì serve e so generazioni, a cultura è l'arti. Ci pensemu ". utilizatu l'espressioni.

Mentre sperimentava a gioia di sopravvive à questu accidentu senza perdita di vita è ferita, u sindaco Gümrüçüoğlu hà dettu: "Da u primu mumentu chì l'accidentu hè accadutu, cum'è a municipalità metropolitana di Trabzon, a nostra Brigata di Fire, in primu locu, cù tutte e nostre macchine di travagliu è tecniche tecniche. pussibulità, è i nostri passageri sò salvati da quì u più prestu pussibule, dopu, avemu cuntinuatu i nostri sforzi per tirà l'aviò ".

U presidente Gumrukcuoglu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"In questu cuntestu, simu cuntenti chì u presidente di u cunsigliu di amministrazione, u direttore generale è altre squadre di Pegasus Airlines anu visitatu a nostra cità, è visitatu i nostri passageri, l'amministratori civili è i gestori di a nostra cità. Mentre chì stu prucessu hè seguitu è ​​cuntinueghja, avemu statu infurmatu u 24 di ghjennaghju chì Pegasus Airlines ùn puderia micca alzà l'aviò per pudè volà di novu cù i rapporti preparati. Dopu à quessa, cum'è a Municipalità Metropolitana, in ordine per cumpensà quella mala memoria un pocu, per trasfurmà in un altru ricordo bonu in i ricordi, è per avè u so effettu spariscia in u prucessu, Pegasus Airlines Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Ali Sabancı è u Direttore Generale Mehmet Tevfik Nane anu cuntattatu è cuminciatu à i voli.Cù a donazione di l'aviò per esse sparata à a cità di Trabzon gratuitamente, avemu prupostu chì i nostri figlioli è ghjovani ponu ancu aduprà cum'è biblioteca in una regione. ch’è no sparteremu cum’è Municipalità Metropolitana, per trasfurmà in una bella struttura culturale. Anu ancu avvicinatu stu prublema assai calda in u primu locu. Tuttavia, u fattu chì l'aviò hè un aviò in affittu, ch'ellu ùn li appartene micca, chì e cumpagnie d'assicuranza anu ancu un debitu d'assicuranza à esse pagatu per via di sti travaglii è transacciones, ponu fà elli stessi è chì hè assai impurtante di lascià l'aviò à Trabzon per scopi culturali è suciali in u primu locu. Dicenu chì l'anu accoltu positivamente è ch'elli anu da fà un sforzu in questu sensu, chì anu da valutà a nostra dumanda è ci informanu di u risultatu ".

Esprimendu una volta chì l'aeroportu di Trabzon hè unu di l'aeroporti più sicuri in Turchia, u presidente Gumrukcuoglu hà cunclusu e so parolle dicendu: "Dopu chì nimu di i nostri 162 passageri è 6 membri di l'equipaggiu ùn anu sagnamentu di nasu è nisuna perdita di vita, una volta vogliu guarisce prestu prestu. ."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*