Ministru Arslan: "Avemu travagliatu per sviluppà prudutti naziunali è domestici"

U Ministru Arslan hà inauguratu l'Accademia Serhat di Codificazione è Robotica, chì hè stata appena messa in serviziu in Kars.

Arslan, chì hà visitatu u centru dopu à u tagliu di a cinta è hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti, hà dichjaratu chì u travagliu da fà quì hè impurtante è hà dettu:

"Femu assai travagliu per riduce a dependenza straniera in tutte e parte di Turchia, per sviluppà prudutti naziunali è domestici, è per quessa, a Turchia camminà più cunfidenza versu i so obiettivi 2023 è prossimi. Avemu vistu è campà un esempiu di questu quì oghje. Ciò chì si vulia fà cù questa accademia ùn hè micca solu codificà l'educazione è u sviluppu di software per i studienti chì cumincianu à a scola primaria à i studienti chì cumincianu à l'università, ma ancu piglià stampe secondu u software è u codificazione chì anu fattu, poi trasfurmendu in un pruduttu è fà questu. pruduttu utilizable ".

Arslan hà dichjaratu chì u puntu chì u paese hà ghjuntu in a scienza è a tecnulugia hè cunnisciutu da tutti è hà dettu: "L'Agenzia di Sviluppu Serhat furnisce queste furmazione micca solu à Kars, ma ancu à i ghjovani in pruvince vicine cum'è Ağrı, Iğdır è Ardahan. Per stabilisce u futuru di sta regione, l'avvene di u paese, prepareremu a nostra ghjuventù per l'avvene ". disse.

U Ministru Arslan hà pigliatu a so camera è hà pigliatu u so fotografu

Arslan hà passatu Üçler Tepesi da punti cù vista panoramica di a cità da quì. Arslan, chì hà esaminatu u centru di a cità, hà ricevutu infurmazioni nantu à i prughjetti da fà da u guvernatore Rahmi Doğan.

Dumandendu à u so fotografu Mehmet Aktaş per a so camera, Arslan disse à Aktaş: "Veni davanti à mè è ti spararaghju", è hà pigliatu e so foto contr'à a vista di u Castellu di Kars.

Dopu a sparatoria, Arslan hà datu a camera à Aktaş è disse: "Guardate, ti sparà bè o ti spara bè?" disse. E parolle spiritose di Arslan anu causatu a risa.

Aktaş hà poi fotografiatu u Ministru Arslan è i ghjurnalisti davanti à u paisaghju di Kars.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*