Baskentray hè ghjuntu à a fine

U travagliu cuntinueghja ghjornu è notte nantu à u Prughjettu BAŞKENTRAY, chì separà a linea suburbana da l'Alta Velocità è l'operazioni di treni convenzionali in a capitale Ankara è furnisce u serviziu à i standard di metro in a linea Sincan-Kayaş.

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınU venneri 05 di ghjennaghju di u 2018, hà esaminatu u Prughjettu BAŞKENTRAY in corso in situ è ​​hà ricevutu infurmazioni da i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori. Apaydın era accumpagnatu da i Direttori Generali Diputati di TCDD İsmail Hakkı Murtazaoğlu è Murat Kavak durante l'ispezioni.

FORNIRE SERVIZI À STANDARDS METRO

In u scopu di u prugettu;

  • Per creà una capacità ferroviaria sufficiente per l'operazioni di treni suburbani, d'alta velocità è convenzionali, una nova ferrovia cù 4 linee trà Ankara-Kayaş, 6 linee trà Ankara-Marsandiz è 5 linee trà Marsandiz-Sincan hè in costruzione.
  • Mentre tutte e stazioni sò pensate per esse adattate à l'usu di i citadini disabili, e stazioni Sincan, Lale, Etimesgut, Hipodrom, Yenişehir, Mamak è Kayaş sò state custruite in modu chì i passageri ponu facilmente risponde à i so bisogni cum'è libri, cibo è ghjurnali.

FRAI SERVICE À 500 MIL PASSAGERS À JOUR

5 mila passageri per ghjornu seranu servuti cù treni suburbani chì saranu operati ogni 500 minuti trà Sincan-Ankara-Kayaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*