U portu di crociera chì serà custruitu in Lara porterà carichi à i citadini di Antalya

A cumissioni di ricerca CHP hà dumandatu u prughjettu di u portu di cruciera, chì era annunziatu per esse custruitu nantu à a Costa di Lara in Antalya.

CHP Antalya Deputy Dr. In a mozione preparata da Niyazi Nefi Kara è dumandatu à stabilisce una cumissioni di ricerca, l'attenzione hè stata attirata à u momentu persu di u turismu di crociera in Turchia.

In a ghjustificazione di a so pruposta, hà dichjaratu chì e decisioni di l'EIA ùn anu micca annunziatu in u prughjettu di u portu di cruciera annunziatu da a Municipalità Metropolitana di Antalya, u publicu ùn era micca infurmatu abbastanza è u portu dannu a struttura naturali di a Costa di Lara è l'ambiente.

A TURCHIA HÌ STATA PIGLIATA DA A ROUTE DA L'IMPRESE

A pruposta include ancu e figure nantu à u turismu di crociera in Turchia, CHP Antalya Deputy Dr. In a so dichjarazione, Niyazi Nefi Kara hà dettu: "A Turchia hà avutu u so megliu annu in 2003 da quandu hà iniziatu u turismu di crociera per a prima volta in u 2013. In u 2013, 1274 milioni 1542 mila turisti sò ghjunti in u nostru paese cù un totale di 2 navi, 240 di quali eranu navi di cruciera. In ogni casu, quandu ghjunghjemu à 2017, à a fine di nuvembre, 307 mila 310 turisti sò ghjunti in u nostru paese cù un totale di navi 306, di quali 887 eranu navi di cruciera. Sta perdita in 4 anni hè cumpletamente ligata à i prublemi di sicurità. Perchè quelli chì preferanu viaghjà cù navi di cruciera sò soprattuttu turisti da i Stati Uniti cù ingressu di classi media è alta, è questi turisti sò facilmente affettati da risichi di sicurezza. E sfurtunatamenti, fattori cum'è l'incidentu terrorista in u nostru paese, u tentativu di colpu, turbulenza pulitica, a pressione di l'OHAL è l'amministrazione OHAL nantu à l'uppusizioni, e discussioni cù i paesi occidentali, a guerra in corso in u Mediu Oriente ghjustu vicinu à noi. , anu purtatu parechje cumpagnie à guidà a Turchia fora di u corsu. Ellu disse chì preferisce a strada Far East invece di u Mediterraniu Orientale "è hà dettu chì, cunsiderendu chì sti risichi di sicurezza ùn spariranu micca in u cortu termini in Turchia, u portu da esse custruitu Lara Beach per u turismu di crociera serà un investimentu chì pruvucarà gravi danni.

Kara hà dettu ancu chì questu investimentu, chì serà fattu senza cunsiderà queste realità, senza calculà u dannu à a struttura naturale di a costa è senza piglià e precauzioni necessarie, purterà più pesu à a ghjente di Antalya chè a cuntribuzione ecunomica à a pruvincia di Antalya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*