Supportu di Sangue da u Personale MOTAŞ à l'Operazione Olive Branch

Trasportu è servizii di trasportu publicu di a municipalità metropolitana di Malatya Motaş AŞ. U persunale hà donatu sangue per sustene l'"Operazione Olive Branch", realizata da e Forze Armate Turche per sguassà l'elementi terroristi, in particulare u YPG è u PKK, in Afrin, in u scopu di u prugettu "Lasciate u nostru sangue prima, allora u nostru sacrificiu per a nostra vita". a Patria".

Facendu una dichjarazione in nome di u persunale di MOTAŞ chì hà donatu sangue à u Kızılay prima di a visita di supportu à a Presidenza Regionale di Reclutamentu di Malatya, u Cunsigliu Generale Mehmet Hanifi Altuntaş hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu l'azzione per sustene a donazione di sangue è a Presidenza Regionale di Reclutamentu dopu l'intensa dumanda di u persunale chì travaglia in l'istituzione; "Donemu sangue, dicendu chì hè necessariu per i nostri suldati chì si battenu cù a so vita è u sangue per eliminà l'attacchi contr'à a nostra patria in Afrin à a so fonte è piantà i colpi di fastidiu. Vulemu chì tutti i nostri citadini sò sensibili à sta questione. Avemu da sustene i nostri suldati in ogni modu ", disse.

"Avemu datu u nostru sangue, avemu ghjuntu à dà a nostra vita"

U persunale di MOTAŞ andò dopu à a Presidenza Regionale di Reclutamentu Malatya è hà fattu una breve dichjarazione à a stampa, enfatizendu chì sò sempre pronti per a difesa di a patria. Parlendu à nome di u staffu, Eyüp Aslan, unu di i cunduttori di l'autobus, hà dichjaratu ch'elli anu battutu una grande lotta in Malatya contr'à i traditori chì anu attaccatu l'integrità indivisibile di u paese in u tentativu di colpu di u 15 di lugliu, è hà dettu: Lugliu 15, contr'à l'urganizazione terrorista FETO, tutte e strade chì portanu à a strada di l'armata 2 in Malatya, cù a chjama di u cumandante in capu Recep Tayyip Erdoğan è l'istruzzioni di u nostru stimatu presidente Ahmet Çakır, l'avemu chjusu cù i nostri autobus. In novu, avemu chjusu e piste cù l'autobus per impedisce l'aviò carichi di bombe da l'Aeroportu Militare Erhaç. Avemu durmitu in l'autobus per ghjorni è luttatu duramente per chì questi traditori ùn ghjunghjenu micca i so scopi. Oghje, vulemu dichjarà chì simu pronti per ogni compitu assignatu da e nostre Forze Armate Turche, chì si batte contra i gruppi terroristi urganizati contr'à l'integrità indivisibule di a nostra patria cù u spiritu di u 15 di lugliu è i paesi chì li sustenenu. Avemu ghjustu donatu sangue à u Centru di Sangue Crescent Red cù i nostri amichi, dicendu chì u nostru Mehmetçi pò avè bisognu. Avemu datu u nostru sangue, avà venemu à dà a nostra vita. Tagliaremu l'ochji di quelli chì brama stu paese ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*