I sperti anu discututu u disastru naturali in Izmir

I docenti di l'Istitutu di Scienze è Tecnulugia Marine DEU Prof. Dr. Şükrü Beşiktepe è Prof. Dr. Gökdeniz Neşer hà valutatu a "onda di mare" sperimentata in Izmir. I sperti anu dettu chì l'incidentu era u risultatu di u cambiamentu climaticu è chì a gravità di tali inundazioni puderia esse ridutta cù i canali di circulazione è di navigazione per esse aperti in u golfu in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana è TCDD.

A tempesta severa chì hè accaduta in Izmir ghjovi scorsu è u mare di u mare dopu attirò momentaneamente tutta l'attenzione à u riscaldamentu glubale. Mentre a lunghezza d'onda crescente di 4 metri è a velocità di u ventu finu à 103.3 chilometri facianu a ghjente di Izmir gasp, una suluzione sorprendente hè vinuta da l'esperti: i canali di circulazione è di navigazione per esse aperti in a baia ponu impedisce l'aumentu di u livellu di u mari.

L'acqua chì entra in a baia ùn pò micca esce
Dichjarà chì l'onda di mare, chì affetta negativamente a vita urbana, hè u risultatu di u cambiamentu climaticu glubale, Dokuz Eylül University Marine Sciences Institute Prof. Dr. Şükrü Beşiktepe hà dichjaratu ch'elli anu recentemente cuminciatu à osservà un avvenimentu ogni 20 anni, chì hè osservatu ogni 5 anni in Izmir. Dicendu chì un incidente simili hè accadutu in u 2012, Beşiktepe hà dettu: "Venti violenti accumulanu l'acque di u Mari Egeu in u Golfu è dunque elevanu u livellu di u mari. Tuttavia, a pressione atmosferica hè cascata di colpu da 20 millibars in 30 ore quellu ghjornu. Questa diminuzione hà causatu l'aumentu di u livellu di u mari. Arrivemu à questa informazione cù i dati chì ricevemu da e stazioni di misurazione meteorologica chì avemu stabilitu in 5 punti di u Golfu inseme cù İZSU. "Stu avvenimentu hè u risultatu di u cambiamentu climaticu", disse.
Dichjarà chì i metudi, cum'è a custruzzione di una diga nantu à u mare, o riducendu u tempu di residenza di l'acqua in a baia pò esse cunsideratu cum'è suluzioni, Prof.Dr. Şükrü Beşiktepe hà dettu: "Tuttavia, ùn hà micca sensu di custruisce un muru in Kordon. Avemu discututu assai tematiche in u simposiu "Cambiu Climaticu Globale" urganizatu da İZSU. U canali di circulazione è di navigazione chì a Municipalità Metropolitana di Izmir vole apre in cooperazione cù TCDD hè assai impurtante in questu sensu. Quandu questi canali sò aperti, u tempu di residenza di l'acqua in u Golfu di Izmir diminuirà. Questu pò prevene inundazioni. Perchè, per via di a struttura di u Golfu di Izmir, l'acqua chì entra ùn pò micca esce. Dunque, u sogliu trà u Golfu internu è u Golfu mediu deve esse eliminatu. Izmir hà da cumincià à vede tali avvenimenti spessu per via di u cambiamentu climaticu. "I canali di circulazione è di navigazione per esse aperti ponu esse una soluzione contr'à l'inundazioni causate da l'onde di mare", disse.

Unisce e forze contr'à u cambiamentu climaticu
Dokuz Eylül University Institute of Marine Sciences and Technology Member Faculty Member Prof. Dr. Gökdeniz Neşer hà dichjaratu chì i sforzi per adattà à u cambiamentu climaticu dipendenu principarmenti da capisce è definisce currettamente a dinamica chì cambia rapidamente in a regione è hà dettu:
"İZSU hà ancu dimustratu a so sensibilità à questu prublema in u cungressu internaziunale intitulatu "L'effetti di u cambiamentu climaticu in e cità costiere" urganizatu in 2014. Cuntinueghja u so travagliu annantu à questu tema cù i prughjetti chì implementa. Sviluppemu mudelli chì interpretanu istantaneamente e dati chì ottenemu da 5 stazioni separati chì misuranu e cundizioni climatichi è maritime intornu à u Golfu. Hè vale a pena enfatizà l'impurtanza di i sforzi di dragaggio per impediscenu chì u Golfu Inneru ùn sia troppu pianu è per dirige rapidamente l'acqua in entrata à l'apertu, rinfurzendu i currenti chì rallentanu per via di sta prufundità. À questu puntu, u travagliu di İZSU è TCDD pruducerà grandi benefici. L'adattazione à u cambiamentu climaticu richiede a cooperazione. Ognunu deve fà u so megliu. Per esempiu, i prughjetti è l'investimenti di a Municipalità Metropolitana per riduce l'emissioni di carbone sò assai impurtanti in questu rispettu.

Dui canali seranu aperti à u golfu
U "Prughjettu di Riabilitazione di a Baia è di u Portu di Izmir", realizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir inseme cù TCDD, l'operatore di u Portu di Izmir, chì vole impedisce a prufundità in u Golfu è rende "nuovule" di novu, prevede dui canali separati.

A Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja a so preparazione per l'apertura di un canali di circulazione di 13.5 chilometri di lunghezza è 8 metri di prufundità nantu à l'asse nordu di u Golfu. Sicondu u prugettu, TCDD dragarà un canali di navigazione (approcciu portu) cù una lunghezza di 12 chilometri è una prufundità di 17 metri nantu à l'assi miridiunali di a baia. Cù u canali per esse apertu longu l'assi miridiunali, l'acqua pulita in u Golfu cresce. U canali di circulazione chì deve esse creatu nantu à l'assi di u nordu aumenterà ancu a velocità attuale in questa regione. A qualità di l'acqua è a biodiversità serà migliurata. À u listessu tempu, a capacità di u Portu di Izmir aumenterà è cumincià à serve navi di nova generazione.

Chì face a Municipalità Metropolitana di Izmir contr'à l'effetti negativi di u cambiamentu climaticu globale?

Linea di l'acqua di pioggia contru u risicu di inundazione
A municipalità metropolitana di Izmir hà stallatu 2004 chilometri di pipeline d'acqua di piovana cù un investimentu di 2017 milioni di lire trà 250 è 443. Una nova linea d'acqua di piovana di 2018 chilometri era prevista per esse custruitu in 100. L'obiettivu principale di sti studii realizati da a Direzzione Generale İZSU hè riassuntu cum'è "per alleviare u pesu crescente di e linee d'acqua residuale durante e piogge forti". Cù l'opere di "seconda linea" cuncentrate in i zoni di "risu d'inundazione" di a cità, l'acqua di scarico è l'acqua di piova, chì sò stati purtati da u "sistema cumminatu" finu à oghje, sò siparati l'una da l'altru per furnisce l'acqua di piovana accumulata in bassa. -strada è carrughju à u mare o à i fiumi in pocu tempu. L'acqua di i canali sò trasferiti à e linee di cullezzione, è l'acqua di piova hè trasferita direttamente à u mare o à i corsi per a nova linea creata. In questu modu, a carica nantu à a linea principale hè alleviata è a congestione è l'inundazioni durante e piogge forti sò impedite.

5 stazioni sò state stabilite in u Golfu
A Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà firmatu un cuntrattu cù l'Istitutu di Scienze è Tecnulugia Marine DEÜ per u prughjettu di modellazione in 2011; Hà postu "stazioni di misurazione meteorologica automatica" nantu à a riva di Karaburun, Bostanlı, Foça, Pasaport è Güzelbahçe è "dispositivi di misurazione attuale" nantu à u fondu marinu. Mentre chì u studiu furnisce l'accessu à e dati scientifichi nantu à u Golfu, u mudellu creatu hà furmatu a basa per l'applicazioni di cuncepimentu è ingegneria custiera.

U pianu 2050 hè prontu
İZSU hà preparatu u "Piano Maestro di l'Acqua Potabile" per preparà a cità contr'à u cambiamentu climaticu glubale è per creà una nova mappa stradale contr'à a pussibuli carenza d'acqua chì pò accade in questi distretti. E risorse d'acqua sotterranee è superficiali esistenti in 2050 distretti sò state determinate secondu a pupulazione di 30 è u so putenziale hè statu determinatu. I bisogni d'acqua chì ponu nasce in l'anni dopu sò stati determinati è e cundizioni ecunomiche è tecniche di e novi installazioni chì ci vole à stabilisce. In u quadru di u "Planu Maestru di l'Acqua Potabile", mentre chì e pussibulità di trasferimentu di l'acqua da u centru di Izmir à l'insediamenti circundanti sò stati esaminati, i lochi induve puderianu esse realizati novi investimenti di diga sò stati ancu determinati.

Simposiu internaziunale per u cambiamentu climaticu
A Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà urganizatu in 2014 un simposiu internaziunale nantu à "L'effetti di u cambiamentu climaticu nantu à e cità costiere". In a dichjarazione finali publicata dopu à u simposiu, l'opinioni seguenti sò stati riassunti: "Quandu u disignu di strutture di mare è costiere, strutture mari-costiere-cumpunenti di l'infrastruttura urbana costiera deve esse cunsiderate inseme, è statistiche di u ventu è di l'onda deve esse fatte. In i pussibuli zoni d'inundazioni è i zoni induve l'inundazioni sò prubabilmente, i sistemi d'infurmazione geografica devenu esse utilizati basatu nantu à dati storichi. Una cultura di vita chì impedisce u cambiamentu climaticu deve esse sviluppata. U trasportu publicu deve esse preferitu invece di i veiculi privati. U risparmiu di energia è acqua deve esse aduttatu è implementatu. Studi deve esse realizatu per capiscenu u cumpurtamentu di a natura attraversu osservazioni scientifiche è mudelli ".

L'emissioni di carbone in a cità sò in diminuzione
A Municipalità Metropolitana di Izmir hè diventata parte di a Cunvenzione di i Sindaci di l'Unione Europea per riduce l'emissioni di carbone in a cità finu à u 2020, è in questu quadru sò stati enfatizzati l'investimenti in risorse energetiche rinnuvevuli. E linee di u sistema ferroviariu chì riduceranu assai l'emissioni di gasu sò state messe in opera. Nuovi autobus è battelli cù mutori verdi ecologichi sò stati acquistati. L'autobus elettrici si sò uniti à u trasportu di Izmir. Karşıyaka U tram hè statu messu in serviziu; I travaglii di Konak Tramway sò ghjunti à a tappa finale. A reta di u sistema ferroviariu, chì era di 2004 chilometri in u 11, hà aumentatu à 165 chilometri. Hè destinatu à aumentà a reta di u sistema ferroviariu di a cità à 2020 chilometri da 250. Inoltre, 15 novi navi di passageru è 3 battelli cù emissioni minimu di gas di scarico sò stati acquistati per u trasportu marittimu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu finitu u Pianu Maestru di Trasportu Izmir per 2030. Cù u pianu, hè destinatu à riduce l'emissioni di carbone durante l'ore di punta di 18 per centu, malgradu a pupulazione crescente è u numeru di veiculi. Sicondu u pianu, hè previstu chì a reta di u sistema ferroviariu di a cità serà aumentata à 12 km in i prossimi 465 anni.

Contra u risicu di inundazioni..
A Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata prima trà 2020 prughjetti internaziunali in u scopu di "HORIZON 39", u più altu prugramma di cuncessione di bilanciu di l'Unione Europea.

U prugramma "HORIZON 2020-Smart Cities and Communities" hà per scopu di risolve i prublemi cum'è u cambiamentu climaticu in e cità, u crescita urbana incontrollata, u risicu di inundazioni, a sicurezza alimentaria è l'acqua, a perdita di a biodiversità, a degradazione di l'ambiente naturale urbanu, a riabilitazione di l'abitudine brutta-abandonata-idle. zoni urbani.U scopu di sviluppà "soluzioni naturali" per

mobilizazione verde
A municipalità metropolitana di Izmir hà righjuntu 1 milione 70 mila saplings in a so campagna verde lanciata per prutege a diga è u bacinu di Tahtalı, a fonte d'acqua più impurtante di a cità, è per cultivà i pulmoni di a cità. Cù u travagliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir è İZSU, più di 14 milioni di metri quadrati di spazi verdi sò stati aghjuntu à a cità in l'ultimi 15.4 anni. A quantità di spazii verdi mantinuti in 2017 superava 16.3 milioni di metri quadrati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*