Serà Gayrettepe-3.Airport Metro ghjunghje à l'apertura?

Funda Ocak, Direttore Generale di l'Autorità Aeroportuale Statale (DHMI), hà dichjaratu chì u scopu per l'apertura di u Novu Aeroportu di Istanbul hè u 29 d'ottobre di u 2018, è hà dettu: "Stu aeroportu serà apertu in quella data. Tutti i sviluppi è i studii revelanu chjaramente chì ùn ci sarà micca ritardu o interruzzione in questu sensu ". disse.

Parlendu à a cunferenza di stampa tenuta in Florya DHMI Social Facilities cù a participazione di l'Associazione Correspondenti di l'Aeroporti di Istanbul (İHMD), Ocak hà dettu chì a crisa in l'industria di l'aviazione hà cuminciatu à finisce in 2017 è l'aumentu di u numeru di passageri hà cuminciatu di novu.

Nutendu chì si sò ricuperati rapidamente cù u ritornu di i passageri russi in Turchia, Ocak hà dichjaratu chì anu fattu alcune cullaburazioni cù l'operatori turistici per attruverà i passageri europei quist'annu.

Nutendu chì a seconda pista, chì hè in costruzione à l'Aeroportu Sabiha Gökçen, serà finita in 2019, Ocak hà dettu: "Tuttavia, cù a fine di a seconda pista, sfurtunatamenti, ùn pudemu micca inizià immediatamente u serviziu nantu à 2 piste. Perchè a pista attuale hè stata in usu da u 2000. Ci sò cracks è corrugazioni. Dopu à a messa in funziunamentu di a seconda pista cum'è a pista principale, riparà ancu a pista principale. A data di destinazione per u serviziu cù duie piste in Sabiha Gökçen serà a fine di u 2019 ". disse.

Funda Ocak hà dichjaratu chì u mondu hè à a ricerca di u Novu Aeroportu di Istanbul è chì mostrarà a storia di successu di Turchia à tutti cù stu prughjettu, è hà dichjaratu chì u 80 per centu di a prima fase di a custruzzione hè stata finita.

Notendu chì i sforzi di a squadra DHMI per questu aeroportu ùn deve esse ignoratu, Ocak hà dettu: "U scopu hè u 29 d'ottobre 2018. Questu aeroportu serà apertu in quella data. Tutti i sviluppi è i studii revelanu chjaramente chì ùn ci sarà micca ritardu o interruzzione in questu sensu ". usatu e frasi.

U direttore generale di DHMI è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Ocak hà dettu chì u dispusitivu mudernu è l'equipaggiu di cumunicazione per esse utilizatu in i novi voli di l'aeroportu sò pronti è chì i so studii di assemblea è calibrazione seranu realizati dopu a consegna di u situ.

"Un prughjettu chì affetterà ancu u spaziu aereu europeu"

Dichjarà chì anu fattu alcuni arrangiamenti in u spaziu aereu prima chì u novu aeroportu sia messu in serviziu, Ocak hà dettu: "U novu aeroportu di Istanbul hè un prughjettu chì affetterà micca solu u spaziu aereu di Istanbul, ma ancu u spaziu aereu europeu. Hè un prughjettu chì affetterà direttamente i spazii aerei di tutti i paesi chì partenu da noi cù lettere d'accordu, da elli à noi, à a Romania, à a Bulgaria è à l'Europa Centrale, da elli à noi, da noi à elli. Per quessa, i nostri amichi sò andati à aumentà a capacità di u spaziu aereu di Istanbul ". hà fattu a so valutazione.

Funda Ocak hà continuatu cusì:

"Avemu acquistatu i sistemi è i dispositi, fattu i disinni procedurali, è preparatu e lettere d'accordu cù i paesi chì interagiscenu in tuttu u spaziu aereu europeu. Avemu avutu i nostri riunioni. Avemu fattu i nostri rapporti "Eurocontrol" è separatu u nostru persunale. Semu pronti è prisenti in questu spaziu aereu dopu chì u Novu Aeroportu di Istanbul hè entrata in opera. Questi ùn sò mai stati citati, mai riflessi in u publicu. Questu hè un prublema estremamente impurtante. DHMI ùn hà micca trattatu solu cù i prughjetti di u Novu Aeroportu di Istanbul, u so monitoraghju, ispezione è cuntrollu. Una grande quantità di sudore è sudore versava in quantu à u spaziu aereu propiu. Sti travagli sò sempre cuntinueghjanu. Spergu chì i cuntrolli di volu seranu realizati dopu chì tutti i sistemi è i dispositi sò stati installati da lugliu ".

U direttore generale di DHMI, Ocak, hà dichjaratu chì 8 mesi era insufficiente per a custruzzione di u novu aeroportu, chì hè custituitu di duie piste indipendenti, una zona coperta di 1,4 milioni di metri quadrati, un terminal di 42 milioni di metri quadrati è altri edifici di supportu, ma chì i boni cundizioni climatichi quist'annu hà aiutatu u prugettu per esse cumpletu à tempu.

"L'avemu preparatu"

Interrogatu annantu à una notizia chì l'aviò chì portava u presidente Recep Tayyip Erdoğan andava à atterrare in u Novu Aeroportu di Istanbul per a prima volta u 26 di ferraghju, Ocak hà dettu ch'elli anu fattu ogni tipu di preparazione in quantu à sta questione è hà dettu: "Di sicuru, hè hè à a discrezione di u nostru presidente, ma simu pronti. L'avemu purtatu ". disse.

Nutendu chì Gayrettepe-Airport Metro ùn serà micca capace di ghjunghje à l'apertura di l'aeroportu u 29 d'ottobre, Ocak hà dettu: "U travagliu intensivu cuntinueghja à mette in serviziu questu locu, probabilmente 7-8 mesi dopu (dopu l'apertura). In i ghjorni à vene, sta volta, Airport-Halkalı A preparazione di l'offerta hè ancu iniziata per a Linea di Metro. usatu e frasi.

Ghjennaghju, annantu à una quistione, hà dichjaratu chì finu à chì l'unità di cuntrollu di u trafficu aereu previstu per i travaglii di a seconda fase di u novu aeroportu hè stallatu, i servizii di avvicinamentu di l'aeronave seranu dati da l'Atatürk Airport, mentre chì i servizii di torre seranu realizati da i cuntrolli à u Novu Aeroportu di Istanbul.

In riferimentu à u prucessu di trasfurmà da l'Atatürk Airport à u novu aeroportu, Ocak hà dettu: "U 29 d'ottobre ùn serà micca u ghjornu di a cerimonia. U prucessu di muvimentu principiarà u 30 d'ottobre à 03.00 è u prucessu di muvimentu serà cumpletu u 31 d'ottobre à 23.55. disse.

"Avemu datu u codice IST à u Novu Aeroportu di Istanbul"

Ghjennaghju, nutendu chì anu ricevutu ancu un novu codice di volu per l'Atatürk Airport da l'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereo (IATA), "ISL hè u novu codice di volu per l'Atatürk Airport, è avemu datu u codice IST à l'Istambul New Airport". trasmette l'infurmazioni.

Cengiz Kurt, Capu di u Dipartimentu di Cuuperazione di u Settore Pùblicu-Privatu di DHMI, hà dettu ancu chì anu divisu u prucessu di trasferimentu in trè parti, è chì in l'ultima tappa, a più grande parte di e transazzione appartene à Turkish Airlines (THY), seguita da Turkish. è altre cumpagnie straniere impegnate in u trasportu aereu.

Kurt hà dichjaratu chì THY interromperà i so voli à 31:02.00 u 12 d'ottobre, è chì furnisce u trasportu senza alcuna operazione per XNUMX ore, è hà dettu:

"Siccomu hè u più grande aeroportu di u mondu, serà unu di i più grandi trasferimenti in u mondu. Questu serà ancu per strada. Ci sarà una trasferimentu attraversu un trafficu estremamente pesante cum'è Istanbul. Una coordinazione assai seria hè necessaria, ma ùn pensemu micca chì ci saranu prublemi. U so percorsu serà nantu à Basın Ekspres Yolu, Mahmutbey Tolls. A municipalità, a gendarmeria è tutti i publichi è l'urganisazioni chì travaglianu nantu à a strada di a strada seranu spustati da a coordinazione da AKOM. Se necessariu, u trafficu pò esse tagliatu durante u muvimentu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*