A consegna di u situ hè stata fatta in u prughjettu di a funivia Kartepe

Dopu à l'offerta per u prugettu di telecabina realizatu da a municipalità di Kartepe, u situ hè statu mandatu à a cumpagnia autorizata.

U prughjettu "Cable Car Line", chì hè u sognu di 50 anni di Kartepe è unu di i prughjetti di visione di a Municipalità di Kartepe, avanza rapidamente. U travagliu di campu di a squadra tecnica di a municipalità di Kartepe è i funzionari di a cumpagnia chì hà vintu l'offerta hè finita. U prucessu hè ghjuntu à a fine dopu l'attribuzione di u locu fatta da a Direzzione di Gestione Forestale di Gölcük. A custruzzione di u prugettu principia cù u principiu di a primavera, dopu chì e cundizioni staggione sò stabiliti.

U sindaco di Kartepe Hüseyin Üzülmez hà dettu: "Stimemu chì 500 mila persone prufittàranu di u serviziu di funivia annu. U nostru Prughjettu di Telecabina farà una grande cuntribuzione à u turismu. Ci sarà parechje persone chì venenu in u nostru distrittu in l'arena naziunale è internaziunale. Ùn ci hè micca solu u turismu invernale in Kartepemiz, ma ancu u turismu di l'altura è u turismu di natura. U Prughjettu di Cable Car ùn serà micca solu in termini di trasportu di passageri, ma ancu ci saranu alberghi è investimenti simili intornu. Ci saranu tramindui bellezze di Kartepe è u turismu di l'altitudine. A sfarenza di l'altri, a funivia in Kartepe accoglierà i nostri ospiti in quattru stagioni è fisicamente cù u lagu è a vista di u mare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*