Akçaray hà purtatu 2018 Passaggeri da ghjennaghju 3.796.453

L'Unione di i Municipi Turchi Munniali (TDBB) è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, anu viaghjatu cù i citadini in Akçaray, chì hà cuminciatu à serve in Izmit da u 1 d'Aostu di u 2017. Akçaray, chì hà ricevutu una grande attenzione da u publicu da quandu hà cuminciatu à serve à u populu di Kocaeli, hà purtatu un totale di 2018 passageri cù 12 veiculi da ghjennaghju 3.796.453. Travagliendu cù un rendimentu sopra u numeru di passageri destinatu, Akçaray cuntinueghja à serve à u populu di Kocaeli sottu u paraplu di Ulatmapark A.Ş.

"RINGRAZIAMENTE I NOSTRI IMPIEGATI ULASIMPARK"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, apprezzendu u successu ottinutu in u secondu annu di Ulatmapark, chì hà partitu cù una flotta di 55 è ancu 227 autobus ghjovani chì rispettanu l'ambiente per furnisce un serviziu di trasportu publicu di qualità è sicuru, hà dettu: "Oghje, questu. successu cuntinueghja cù Akçaray. Offre un serviziu orientatu à l'ospiti à i nostri citadini, micca orientatu à u cliente. Per questu mutivu, vogliu ringrazià tutti i nostri impiegati in presenza di u nostru Direttore Generale di Transportationpark Yasin Özlü. "Credu chì Transportation Park, chì hà lasciatu dui anni di serviziu à i nostri citadini, continuerà à esse à u serviziu di u nostru populu cù novi scuperte ogni annu", disse.

VIDU A SATISFACTION FEELING IN SITE

Duranti u viaghju, avemu scontru cù i citadini, in particulare i ghjovani. sohbet U sindaco Karaosmanoğlu hà avutu a pussibilità di sente una volta di più a satisfaczione di u serviziu furnitu. Dichjarà chì Turchia è Kocaeli si sviluppanu ghjornu per ghjornu, u sindaco Karaosmanoğlu hà ancu enfatizatu chì e zone è opportunità chì ponu serve u publicu sò furnite sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Dichjarà chì anu fattu grandi investimenti in u trasportu, dicendu chì mentre ghjunghje à u scopu di mudernu è mudellu Kocaeli, duvemu ghjunghje à stu standard di qualità righjuntu da a civilizazione, Karaosmanoğlu hà dettu: "Avemu fattu l'offerta di qualificazione per u nostru prughjettu Metro, chì serà situatu. trà Darıca, Gebze è OIZ. "Continuemu à travaglià è pruduce per a felicità di u nostru populu", disse.

"FACCIA FELICE DONNA PACE È FORZA"

Rispondendu à i passageri chì anu manifestatu a so gratitudine per u serviziu di tram, dicendu chì questi travaglii sò i vostri, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dettu: "Permettimu à a nostra ghjente di ghjunghje à una vita più còmoda cù l'opere chì mettemu ogni ghjornu in Kocaeli of Strong. Turchia. Avemu l'onore di serve u nostru populu ogni ghjornu. "I facci felici ci dannu pace è forza", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*