Autobus Elettrici chì venenu à Kayseri

U sindaco Çelik hà dichjaratu chì a preparazione di l'offerta per l'acquistu di 18 autobus elettrici hè stata finita.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mustafa Çelik, hà annunziatu chì u travagliu necessariu per a compra di autobus elettrici di a dimensione di i veiculi di u sistema ferroviariu hè statu finitu. U sindaco Çelik hà nutatu chì feranu una offerta in pocu tempu è cumincianu à cumprà autobus da maghju.

L'autobus elettrici sò ancu integrati in u trasportu Kayseri. U sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Çelik, hà dichjaratu chì l'investimenti in u campu di u trasportu, à quale anu attribuitu una grande impurtanza, cuntinueghjanu senza rallentà. Enfatizendu chì investenu micca solu in u presente, ma ancu in u futuru di Kayseri cù i so investimenti in trasportu è trasportu publicu, u sindaco Çelik hà dettu: "Da una banda, i nostri investimenti di intersezzione multi-livellu cuntinueghjanu rapidamente, da una banda, avemu portanu strade alternative à grande scala à a nostra cità, da una banda, avemu travagliatu per novi linee di u sistema ferroviariu, è da l'altra banda, "Facemu investimenti per fà u trasportu publicu assai più còmode", disse.

Dichjarà chì l'autobus elettrici seranu integrati in u trafficu di a cità in questa direzzione, u sindaco Mustafa Çelik hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avemu finitu a preparazione di l'offerta per l'acquistu di 18 autobus elettrici. 8 di questi autobus seranu a dimensione di i veiculi di u sistema ferroviariu. In più di 25 veiculi di 8 metri di lunghezza, cumprà 18 autobus più di 10 metri. Faremu un licitazione per l'acquistu di autobus in pocu tempu è cuminciaremu à cumprà autobus in maghju. "Questi veiculi seranu aduprati nantu à u Boulevard Bekir Yıldız è furnisceranu trasportu in spazii densi umani cum'è l'Hospital Yeni Şehir, Mobilyaken è l'Università Nuh Naci Yazgan".

U sindaco metropolitanu Çelik hà nutatu chì l'autobus chì viaghjanu nantu à u Boulevard Bekir Yıldız pò avè cunnessione cù Talas è u centru di a cità. U sindaco Mustafa Çelik hà aghjustatu chì l'investimenti in u trasportu è u trasportu publicu continuanu à u listessu ritmu chì in 2017, chì hè statu dichjaratu l'Annu di u Trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*