U Ministeru annuncia u numeru di travagliadori chì anu persu a so vita in a custruzzione di u 3u aeroportu

U Ministeru di u Travagliu è a Sicurezza Soziale hà dichjaratu chì a nutizia publicata in certi media sottu u tìtulu "Conducente di camion d'escavazione hà dettu: A morte di 400 travagliadori hè stata oculta" ùn riflette micca a verità.

A dichjarazione fatta da u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale hè a seguente:

Certi media anu publicatu una notizia intitulata "Conducente di camion di scavazione hà dettu: A morte di 400 travagliadori hè stata oculta" in quantu à a custruzzione in corso di u terzu aeroportu in Istanbul. Hè stata cunsiderata chì saria utile di fà una dichjarazione in quantu à a nutizia pertinente per informà u publicu bè.

In u 3rd Airport Construction realizatu da İGA Airports Construction Ordinary Partnership Commercial Enterprise, 2015 di i nostri travagliadori persu a vita in incidenti cumpresi prublemi di salute è accidenti di trafficu, secondu a dati di l'Istituzione di a Sicurezza Soziale, da maghju 27, quandu u travagliu hà iniziatu.

L'ispettori di u travagliu di u nostru Ministeru, chì sò stati assignati da u principiu di u prughjettu pertinente, anu cuntinuatu a so attività di ispezione ininterrottamente in u situ di custruzzione, chì hè di 3,5 milioni di metri quadrati è impiega più di 30.000 XNUMX persone.

In l'ispezioni pertinenti, i prublemi intitulati sistema di gestione di salute è sicurezza in u travagliu, urganizazione di salute è sicurezza in u travagliu, pianu di salute è sicurezza, mecanismu di audit internu, attività di furmazione, prucedure di permessu di travagliu, coordinazione subcontractor-principale da i patroni sò stati esaminati, è l'ispezioni cuntinuavanu indirizzendu. i prublemi di priorità identificati. .

Inoltre, in cunfurmità cù a Legge di Salute è Sicurezza di u Travagliu, 563 esperti di sicurezza di u travagliu è 293 persunali medichi travaglianu in u campu.

Hè ovvi chì ùn hè micca pussibule di ammuccià queste allegazioni da u publicu per via di a legislazione è di e pratiche. Vulemu ricurdà chì pruvà à ingannà u publicu cù rivendicazioni false in un spaziu sensitivu cum'è a vita di u travagliu è i prublemi induve a vita umana hè in ghjocu, cum'è l'accidenti di u travagliu, hè un attu chì hè luntanu da l'etica è a rispunsabilità di a stampa. A causa di sti allegazioni infundate, più di 30 mila travagliadori è e so famiglie chì travaglianu in u campu in quistione sò ancu accusati. Sottumu in particulare chì tali nutizie, chì ùn riflettenu micca a verità, facenu più male chè bè à a nostra pace di u travagliu, è lasciamu quelli chì provanu di creà percepzioni cù rivendicazioni infundate è micca pruvucati à a discrezione di u publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*