Linea Başkentray chì conta i ghjorni per l'apertura

U travagliu iniziatu l'11 di lugliu di u 2016 per elevà i treni suburbani chì circulanu trà Sincan è Kayaş in Ankara à i standard di metro hè ghjuntu à a fine. Orhal Birdal, Sottosegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni è Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın Hà fattu investigazioni nantu à u prugettu Başkentray, chì a ghjente di Ankara aspetta cun grande eccitazione.

E squadre chì travaglianu ghjornu è notte per a fine di u prughjettu Başkentray, chì servirà ogni 5 minuti trà Sincan è Kayaş, stanu travagliendu duramente per assicurà chì i treni suburbani servenu i residenti di Ankara u più prestu pussibule. Orhal Birdal, Subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) İsa Apaydın Hà fattu investigazioni in u prughjettu Başkentray, chì hè vicinu à a fine trà Kayaş-Ankara-Sincan.

Mentre e stazioni nantu à a linea di prughjettu Başkentray sò adattate per l'usu di i citadini disabili, stazioni sò custruite in stazioni Sincan, Lale, Etimesgut, Hippodrome, Yenişehir, Mamak è Kayaş induve i passageri ponu facilmente risponde à i so bisogni cum'è cibo, libri è i ghjurnali. Inoltre, in u scopu di u prugettu, YHT West Transfer Station serà custruitu in Emirler, distrittu Etimesgut. Başkentray servirà 200 mila passageri per ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*