Cumpagnia Ferroviaria di Bulgaria è Turchia discute l'aumentu di u trasportu di passageri è di merci

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın A delegazione TCDD, guidata da u presidente, hà visitatu u Manager di l'Infrastruttura Ferroviaria bulgara NRIC u 12-14 di ferraghju 2018.

In e riunioni tenute, i partiti;

Custruzzione di ponti è tunnel,
Accessu di l'operatori privati ​​​​à a Stazione Kapıkule in u quadru di u trasportu ferroviariu trà i dui paesi,
Trasportu cumminatu / intermodale è vagoni speciali per questu scopu, è ancu i tariffi di l'infrastruttura è e misure per incuragisce stu tipu di trasportu,
X-ray scans nantu à a fruntiera Türkiye - Bulgaria

Hanu scambiatu idee nantu à tematiche mutuali.

À a fine di e riunioni; Hè statu decisu di stabilisce un Gruppu di Travagliu per aumentà è sviluppà u trasportu ferroviariu esistente trà Turchia è Bulgaria è di monitorà attentamente è fà intervenzioni veloci per risolve i prublemi scontri in u puntu di fruntiera Svilingrad - Kapıkule.

A delegazione guidata da Apaydın hà fattu ispezioni tecniche nantu à e stazioni di treni Sofia è Plovdiv è a linea Plovdiv - Pazarcık, chì si trova nantu à a strada di trasportu Turchia - Bulgaria è hè stata recentemente riabilitata.

Apaydın hà ancu fattu una visita tecnica à u terminal di trasportu intermodale in Plovdiv, durante a so visita, a pussibilità di trattà cuntenituri è casi TIR è prublemi riguardanti a cooperazione trà l'operatori privati ​​turchi è bulgari in u trasportu intermodale sò stati discututi.

Direttore Generale TCDD in u scopu di u prugramma Bulgaria İsa Apaydın A delegazione TCDD guidata da a Republica di Turchia hà visitatu l'Ambasciadore di a Republica di Turchia in Sofia, Hasan Ulusoy, in u so uffiziu l'11 di ferraghju 2018.

Durante a visita, u trasportu ferroviariu trà Turchia è Bulgaria è a crescita di a cooperazione trà e duie amministrazioni ferroviarie sò state discusse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*