L'infernu di u trasportu publicu di Istanbul

U trafficu in Istanbul, a cità più grande è populata di Turchia, hè unu di i più grandi prublemi in a vita di ogni ghjornu di i Istanbuliti. In questa cità induve l'ore passanu per andà da un locu à l'altru è qualchì volta ci vole à esaurisce tutte l'energia è a pacienza per aduprà u trasportu publicu cù tutte e so difficultà, a cumpagnia di NG Research hà pigliatu u polsu di i Istanbuliti nantu à u sughjettu. www.benderimki.com hà realizatu una ricerca nantu à a piattaforma di ricerca di l'opinione publica in linea trà 15-64 di ghjennaghju, cù a participazione di 1000 persone da l'età di 11 à 30 anni, travagliendu in una larga varietà di professioni è campendu in tutta Istanbul.

Sicondu i risultati di a ricerca, a ghjente di Istanbul usa principalmente autobus, minibus è veiculi di metrobus, rispettivamente. Sembra chì u battellu hè u veiculu di trasportu publicu menu utilizatu. E risposte date da i participanti revelanu chì l'Istambuli passanu una media di 2,5 ore à ghjornu in trafficu. Inseme à stu risultatu assai altu, u trafficu pisanti hà un impattu assai negativu nantu à a psiculugia di Istanbulites. Tantu cusì chì 10 da 9 persone chì participanu à a ricerca dichjaranu chì u trafficu pesante affetta negativamente a so psiculugia.

L'opinioni di u publicu sò stati ancu dumandati nantu à i prublemi sperimentati in u trasportu publicu, chì esige viaghjà longu ore. Sicondu i risultati, 10 da 9 di a ghjente di Istanbul si lamenta chì i veiculi sò troppu pieni. Inoltre, 10 da 7 persone accunsenu chì u trasportu publicu ùn hè micca abbastanza in numeru è frequenza. Inoltre, 10 da 6 persone dichjaranu chì i sistemi di ventilazione in i veiculi ùn sò micca operati quandu hè necessariu o cù forza abbastanza. Questi prublemi, chì sò sperimentati durante i viaghji assai scomodi è longu, emergenu in modi diffirenti. Sicondu i risultati di a ricerca, 10 da 3 persone anu dichjaratu ch'elli avianu vistu cummattimenti fisichi è verbali in u trasportu publicu prima, è 5 d'elli anu dichjaratu ch'elli avianu vistu solu battaglie verbali. Mentre tutti questi prublemi trasformanu Istanbul in un infernu di trasportu publicu, emerge una situazione in quale u publicu hè abbastanza disturbatu da questu prublema.
I veiculi di trasportu publicu sò stati valutati nantu à 7 criterii, cumprese l'educazione di u persunale è u rispettu di e regule di trafficu, quantu affollatu u veiculu, quantu pulito / igienicu, veloce, sicuru, è cumu si puzza. Ancu se a stampa generale di i risultati ùn hè micca assai bona, ci sò veiculi di trasportu publicu chì sò relativamente megliu in certi criteri. Quandu guardemu i risultati in sintesi:

• U tram hè vistu cum'è quellu chì hà u persunale più educatu è quellu chì cumpete megliu cù e regule di trafficu.
• Sembra chì quasi tutti i veiculi di trasportu publicu fallanu stu criteriu perchè sò sopraffollati.
• U trasportu publicu più pulitu / igienicu è più veloce hè u metrobus.
• Sembra chì u veiculu più successu in u criteriu di l'odore hè un taxi.
• Metro / Marmaray hè cunsideratu u mezzu più sicuru di trasportu publicu.
• Sembra chì u veiculu di trasportu publicu chì hà ricivutu i voti mali in tutti i criterii eccettu a velocità hè u minibus.

Ancu s'ellu sò in prima linea di i veiculi di trasportu publicu più utilizati, i Istanbuliti ùn sò micca soddisfatti di i minibus.

In u risultatu, hè capitu chì; U trafficu pesante, e cundizioni negativi in ​​u trasportu publicu è e lotte affettanu negativamente a vita di e persone. Ùn si sà quale serà a suluzione à stu dramma di trasportu publicu chì succede quasi ogni ghjornu in Istanbul, ma 10 persone di 8 chì participanu à a ricerca suggerisce di dumandà e so aspettative è di migliurà in cunseguenza. Inoltre, 10 da 9 persone sprimenu l'opinione chì e persone chì utilizanu u trasportu publicu duveranu sottumette una furmazione speciale è esse dumandate à ottene un certificatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*