Licitazione Internaziunale per a Baia di Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu un altru passu impurtante versu u so scopu di u riciclamentu ecologicu, chì riporterà a baia à "80 anni fà". Li licitazioni internaziunali seranu lanciate u 27 di ferraghju per prughjetti ligati à u dragamentu di u Golfu è a creazione di abitati naturali.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà u scopu di prevene a bassa profondità in u Golfu è di rende "nu à nutà novu", hà finitu i preparativi di l'offerta dopu à u permessu EIA ricevutu per u "Progettu di Riabilitazione di a Baia è di u Portu di Izmir". İZSU hà cuncepitu un'isula aprendu un canali di circulazione di 13.5 chilometri di lunghezza, 250 metri di larghezza è 8 metri di prufundità annantu à l'asse nordu di u golfu, trasferendu i 25 milioni di metri cubi di materiale dragatu chì esce da u canali à l'area di riciclamentu vicinu. à a pianta di Trattamentu di l'Acque Reflue di Çiğli, è trasmette u materiale dragatu à l'isule di l'habitat naturali cù u metudu più apprupriatu, è hè stata fatta una licitazione per a preparazione di prughjetti di applicazioni isulane. Dopu à l'offerta di cunsulenza chì si terrà u 27 di ferraghju, hè statu informatu chì a cumpagnia chì hà vintu l'offerta prepararà i prughjetti è li trasmette à İZSU in un annu.

Drage addizionali, gru e chiatte
Fornendu infurmazioni nantu à u prugettu chì anu realizatu inseme cù TCDD per rende u Golfu "swimmable" è per aumentà a capacità è l'efficienza di u Portu di Izmir, i funzionari di İZSU anu dettu chì anu implementatu tuttu u prucessu di licitazione per dragà u canali di circulazione passu à passu dopu à l'EIA. permessu. In più di l'offerta di cunsulenza di u prughjettu chì si terrà u 27 di ferraghju, i funzionari di İZSU anu dichjaratu ch'elli avianu bisognu di una nave di dragaggio supplementu per trasmette i materiali dragati à l'area di ricuperazione, è una gru, un pontone è un equipaggiu supplementu per trasmette u materiale risultatu à e piscine. nantu à a terra, è hà dichjaratu ch'elli anu preparatu una specificazione tecnica per a fornitura di questi equipaghji è dopu avè finitu u prucessu d'acquistu. Dichjarà chì andaranu à l'offerta, hà cuntinuatu cusì:
"Transporteremu u materiale chì avemu scansatu cù questu equipamentu à l'area di riciclamentu accantu à a pianta di trattamentu di l'acqua di Çiğli. Questu hè un spaziu di 1.2 milioni di metri quadrati. Quì, custruiremu prima 4 piscine di dewatering. "Pudemu usà i materiali di screening secchi in u scopu di u prugettu chì trasformerà Harmandalı Solid Waste Facility in una zona verde, è ancu in spazii di custruzzione, parchi è giardini, spazii di recreazione è riempimentu di cave."

L'abitati naturali venenu
Ricordendu chì i permessi necessarii sò stati ottenuti in u scopu di l'EIA per u trasportu di materiali di dragaggio à l'area di riempimentu di u terminal di containeru in u portu, l'area di riciclamentu accantu à l'impianto di Trattamentu di Acque Reflue di Çiğli è e duie isule di habitat naturali da esse create oltre Tuzla. Pier, i funzionari di a Direzzione Generale İZSU anu nutatu ciò chì segue:
"Per fà u pianu di zonificazione di l'isule, avemu fattu offerte di batimetria è geofisica per l'area da creà inseme cù l'Istitutu di Scienze è Tecnulugia Marine di l'Università Dokuz Eylül. I travaglii sò avà vicinu à a fine. Basatu nantu à e carte batimetriche è geofisiche, u pianu di zoning per l'isule serà preparatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è serà sottumessu à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione per appruvazioni. A causa di a dimensione è di i criteri speciali di stu prughjettu, chì serà implementatu per a prima volta in Turchia è farà cuntributi significativi à l'ambiente, facemu una offerta di cunsulenza per travaglià cù un espertu o persone chì anu una sperienza naziunale è internaziunale. , in particulare in u travagliu di dragage è l'applicazioni isulane. U metudu di scanning serà determinatu cù questa offerta; Un prughjettu serà ottenutu per trasfiriri i materiali scansati à l'area di riciclamentu è l'abitati naturali cù u metudu più apprupriatu. À u listessu tempu, emergeranu prughjetti di cuncepimentu è di applicazione in relazione à l'abitati naturali. "Subitu dopu à stu prucessu, avemu u scopu di lancià una offerta di custruzzione è di principià i travaglii di dragage in u canali di circulazione in cunnessione cù a pruduzzione di l'isule di l'habitat naturali".

L'ambiente è l'ecunumia vinceranu
Mentre l'acqua pulita entrerà in u Golfu cù u canali di navigazione chì deve esse apertu da TCDD longu l'asse Sud, u canali di circulazione da esse creatu da a Municipalità Metropolitana in l'assi Nordu aumenterà u flussu in questa regione. A qualità di l'acqua è a biodiversità serà migliurata. A capacità di u Portu di Izmir aumenterà è cumincià à serve navi di nova generazione è guadagnà u statutu di esse u portu principale. L'ecunumia regiunale è naziunale vincerà.
Quandu u più grande prughjettu di riciclamentu ecologicu di u mondu da esse realizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir hè finitu, u Golfu tornerà à 80 anni fà. U più impurtante, cù stu prughjettu, l'obiettivu di u "Golfo di natazione" serà rializatu, mentre chì u rolu di İzmir in u Mediterraniu serà ancu rinfurzatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*