Kocaoğlu: "Ùn puderia micca risolve u prublema di signalazione di İZBAN"

U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, chì hà participatu à una trasmissione televisiva in Izmir, hà fattu dichjarazioni impurtanti chì marcaranu l'agenda. Chjamendu i deputati di u guvernu, u presidente Kocaoğlu hà dettu: "Fighjeranu à a pianificazione di Inciraltı. Aghju pruvatu à aumentà a capacità di passageru da 350 milioni à 700 milioni annu in İZBAN, ùn possu micca capisce. Perchè TCDD ùn hà micca signalatu. Andaranu à TCDD è discuteranu. Seranu destinati à u sviluppu di İzmir. Allora li faraghju a corona di a testa. A municipalità metropolitana di Izmir, chì chjamanu 'Istemuzükçü', hà sviluppatu sta cità per sè stessu ".

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà participatu à a trasmissione in diretta di tvDEN è hà rispostu à e dumande di Pınar Tosunoğlu in u prugramma Günaydın Ege. U sindaco Kocaoğlu hà fattu dichjarazioni impurtanti in quantu à l'agenda di a cità.
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dettu chì a linea Aliağa-Selçuk İZBAN, chì hè ghjunta à l'agenda cù a nova applicazione "induve u pagamentu hè fattu per a distanza percorsa", andarà finu à Bergama in 3 anni è dunque anu da creà. un sistema equitativu, hà dettu: "In u mumentu, a linea İZBAN hè 136 km.. Hè questu. Quantu hè ghjustu è ghjustu per viaghjà una longa distanza cù un bigliettu unicu? Inseme cù İZBAN, avemu cambiatu à un software di pagamentu è l'implementemu. Avemu fattu i 90 minuti per a prima volta in Turchia. Attualmente, furnimu u trasportu più prezzu in e trè grandi metropoli. Avemu programatu qualcosa cusì; Avemu dettu chì u citadinu deve andà à 25 km, vale à dì, in a vechja metropole, cù un bigliettu unicu è uttene u dirittu di trasferimentu per 90 minuti. Quelli chì vanu più di 25 chilometri deve pagà 7 centesimi per chilometru. Avemu bisognu di stabilisce un sistema quì, ùn hè micca pussibule altrimenti ", disse.

Ùn facemu micca decisioni contr'à i citadini.
Dichjarà chì hè naturale chì alcune difficultà si sperienze in l'insediamentu di u sistema, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Se i nostri citadini di Izmir, chì criticanu sta pratica per a quale pagate quant'è andate, dicenu:" Lasciami andà. 136 chilometri per 2 lire, 86 centesimi, ùn avemu nunda à dì à ellu. Ùn ci hè micca un tali numeru in ogni locu ... U sistema chì avemu stabilitu travaglia à quella intensità in Metrobus in Istanbul. Ùn sò maire per 6 mesi, 3 anni. Sò sindaco dapoi 14 anni. I nostri investimenti, a nostra pusizioni, a nostra visione di e persone è di a natura sò chjaru. Hè fora di quistione per noi di piglià decisioni contr'à i nostri citadini ".

l'equità prima
U sindaco Aziz Kocaoğlu hà ancu ricurdatu chì İZBAN hè un prughjettu cumunu di a Municipalità Metropolitana di İzmir è TCDD è hà cuntinuatu cusì:

"Tutti i sforzi, da a custruzzione di İZBAN à u so funziunamentu, sò sviluppati in a cunniscenza di a ghjente di İzmir. TCDD è avemu avutu certi disaccordi nant'à stu prughjettu finu à avà, ma ùn aghju mai fattu alcuna valutazione pulitica contru à u mo cumpagnu. Stu sistema hà da travaglià perchè crede, perchè TCDD crede, perchè a Municipalità Metropolitana di Izmir crede. In u sistema induve a tecnulugia è u software anu sviluppatu tantu, se ùn pigliate micca a scienza è l'applicà bè, allora ci vole à esse interrugati. Allora i nostri paisani chì piglianu 1 stop, 2 stops, 3 stops dicianu: "Avete 2,86 lire da mè, avete u listessu quantità da quelli chì viaghjanu 136 km; Cumu risponderaghju quandu vi dumandate: "Cumu hè questu ghjustu? Dà a risposta avà ".

Sottulineendu chì u sistema di 90 minuti cuntinueghja è chì facenu un seriu "sussidu di trasportu" à i citadini à pocu redditu cù questa applicazione, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu: "S'ellu và à u so travagliu in Uzundere TOKİ in 2-3 vitture, avemu assicuratevi di andà cun un bigliettu unicu. Se calculemu 20 lire da a sacchetta di un citadinu chì travaglia per 3 ghjorni, 60 lire menu soldi esce, 60 lire per a partenza è 120 lire per u ritornu. Questu hè a municipalità suciale, ma avemu ancu bisognu di prutezzione di a ghjustizia. Questu hè tuttu u nostru scopu in u sistema in İZBAN ".

Nimu ùn parla di İnciraltı
Dichjarà chì hà fattu un grande sforzu per a pianificazione di İnciraltı da u ghjornu chì hà pigliatu l'uffiziu, u presidente Aziz Kocaoğlu hà riassuntu i so pinsamenti nantu à sta questione cusì:

"Inciraltı hè urgentemente necessariu per esse pianificatu micca solu per i nostri concittadini chì pussede pruprietà è terreni in Inciraltı, ma ancu per l'eliminazione di e so lamentele è u sviluppu di Izmir. Infine, avemu scontru cù u nostru Primu Ministru, u Signore Binali Yıldırım. Hà mandatu dui esperti, è avemu datu l'infurmazioni necessarii à l'amichi autorizati. Avemu dichjaratu chì ci deve esse un approcciu di pianificazione. Ùn avemu micca l'autorità di pianificà. L'autorità hè in u Ministeru di l'ambiente è l'urbanizazione. Avemu ancu realizatu un studiu approfonditu cù un approcciu di pianificazione. Avemu datu questu à u nostru Primu Ministru, Ministru di l'Ambiente è i burocrati pertinenti cum'è guida è guida. È avemu dettu chì İnciraltı deve esse pianificatu urgentemente. Avemu sempre spartutu u Pianu İnciraltı, chì accelerà u sviluppu di İzmir senza spende soldi, cù tutti. U pianu hè avà stallatu. Nimu, ma noi, parla di sta questione. A vuluntà pulitica hè necessaria quì. A vuluntà di u Primu Ministru hè necessaria. In u mo parè, l'amichi in İnciraltı è quelli chì volenu u sviluppu di İzmir, l'istituzioni, l'urganisazioni non governamentali, e camere è l'ONG duveranu sforzà per a pianificazione di İnciraltı, spinghje u guvernu cintrali è trasmette i so desideri. Aghju fattu tuttu ciò chì pudia. Siccomu ùn aghju micca pruprietà quì, parlu è difendu assai facilmente. A pianificazione İnciraltı significa u sviluppu di İzmir passu à passu. Avemu fattu una fiera in Izmir, porta un ingressu seriu. Incomparable à a fiera, İnciraltı hè una di e zone chì avarà un impattu più grande è più grande in u sviluppu, l'impieghi, a crescita di İzmir in termini di turismu è serviziu.

I cundannati anu da esse classificatu
U presidente Kocaoğlu hà ancu fattu una dichjarazione annantu à a sospensjoni di i cuntratti di travagliu di i travagliadori chì travaglianu cum'è subcontraenti in e municipalità, chì sò in pensione, chì meritanu a ritirata, è chì sò ex-condannati, in u scopu di u regulamentu purtatu da u Decret-Lege:

"Avemu scontru cù 9 merri in u centru ieri è discutemu a situazione di 2 500 persone chì sò esposte. Avemu parlatu di unità di discorsu è azzione in pratica. A situazione di i pensionati hè diversu. Hà guadagnatu u dirittu à a ritirata, riceverà indemnità di indemnità. Tuttavia, e vittimi principali quì sò quelli chì sò stati cundannati. E persone cundannate anu da esse classificate secondu noi. Hè statu cundannatu di terrurismu o di a classa ghjudiziaria ? Sta distinzione deve esse fatta. U guvernu cintrali deve decide quale ùn vole micca travaglià è apre a strada per u restu. In cunfurmità cù a lege, avemu da impiegà una certa quantità di disabili è cundannati. I lochi induve i citadini cundannati travaglianu sò l'agenzii di u guvernu, i cumuni, etc. prufittanu di sta quota. Se u guvernu cintrali apre a strada per questu è stabilisce un limitu secondu u gradu di crimine, avemu da cunfurmà. U licenziamentu di sti citadini cundannati affetterà u prublema in u paese è e cundizioni di vita di quelli citadini. Stu prublema deve esse ricunsidutu da u guvernu cintrali. Questa hè a nostra opinione cumuna cù i nostri sindaci ".

Ùn sò micca contru à l'aeroportu di Alaçatı
Spieghendu a falsa retorica nantu à a custruzzione di un aeroportu in Alaçatı, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu: "Quelli chì dicenu oppressori senza vuluntà, vale à dì u sgiò Hamza Dağ è altri, anu bisognu di rivisione ciò chì hè "oppressione riluttante". Ùn sò micca un filisteu, à u cuntrariu, sò un sustinitore di sta questione. Ci era un aeroportu quì è era inattivu. Hè vinutu di novu. L'aviò di certe dimensioni sbarcaranu in ogni modu, travaglià in a stagione d'estate o in u weekend. Ùn ci hè micca prublema per mè in a custruzzione di l'aeroportu; À u cuntrariu, sustene stu prublema ", disse.

Aghjunghjendu chì una cunnessione hè stata stabilita cù l'energia eolica è l'aeroportu, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Ùn sò micca contru à a custruzzione di l'energia eolica. Ma, sicuru, sò contru à a vicinanza di 100 metri da a casa di l'omu, vicinu à u tettu di l'animali, vale à dì, a vicinanza chì affettarà a vita di e persone. Hè fora di quistione di esse contru à l'investimentu in l'energia eolica è l'energia pulita sustinibule induve pussibule in Turchia. Molti investimenti di energia eolica sò passati in ogni riunione di u cunsigliu. L'impurtante in l'energia di u ventu hè questu: Quelli chì pianificanu da Ankara valutanu a situazione attuale in u locu, cuntattate l'amministrazioni lucali è chjamanu i so propiu direzzione provinciale, è sò fatti induve apprupriati. A ghjente ci campa ancu, ci hè una furesta, ci hè una terra agricula, è l'animali sò pasturati. Induve installà l'energia eolica deve esse decisu per piglià tutti questi in contu. Ùn hè micca ghjustu installà l'energia solare nantu à e pianure di Bitek ", disse.

U futuru di u paese hè scuru
Sottulineendu chì l'agricultura è l'allevamentu di l'animali in u paese sò crollati è ùn ci hè micca produzzione agricula, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà cuntinuatu cusì:

"Oghje, i terreni agriculi è i piaghji vioti sò venduti per u prezzu di nunda. Siccomu ùn ci hè micca soldi da fà da l'agricultura, sti lochi sò pigliati è lasciati vioti da e persone chì dicenu: "Dumani ci sarà a ricustruzzione, dumane ci faraghju energia solare". Questu hè per impastà u futuru di u paese. Porta ancu u risicu chì u paese entre in una buttiglia in termini di nutrimentu. Tuttu ciò chì deve esse fattu deve esse determinatu è permessu sottu a guida di a raghjoni è a scienza, è nè l'energia solare nè l'energia eolica deve esse appiicata à u locu chì riceve i culturi trè volte à l'annu ".

Chjamatu l'avucati
U presidente Aziz Kocaoğlu hà ancu attiratu l'attenzione à u fattu chì alcune persone anu aumentatu a dosa di pulitica chjappà in u Metropolitanu, circa un annu prima di l'elezzioni, è hà dettu:

"Fà a pulitica cù discorsi classici cum'è ükçü riluttante ùn ci dannu micca, ma elli stessi. A manera di manghjemu u iogurtu hè ancu chjaru, ciò chì facemu per a cità è cumu struvemu hè ancu chjaru. Sti pirsuni bisognu di parlà di i so piani Inciralti. Per esempiu, Hamza Dağ, chì hè statu vicepresidentu è membru di u parlamentu per 2 termini, chì tippu d'iniziativa avete pigliatu, chì avete fattu? Hè bisognu à esse interrugatu. "U tram hè finitu tardu, finitu prima". Questu hè un scioccu. Chì avete fattu, chì investimentu avete fattu ? Chì prublema di Izmir avete pruvatu à risolve? L'aeroportu hè statu custruitu cù build-operate-transfer, l'uspidale di a cità è cose simili. Chì avete fattu per u sviluppu di l'ecunumia di Izmir, da incentive à u sviluppu di l'agricultura ? Questu hè u casu in l'industria, u settore di serviziu è a gestione portu. İzmir hè un putenziale assai impurtante. Chì avete fattu, chì incentive avete datu à a cità di Izmir, chì hè in i primi trè in l'agricultura è l'allevamentu di l'animali? I deputati di u guvernu esamineranu a pianificazione di İnciraltı. Avemu certi prublemi in İZBAN. Avemu sforzu per aumentà a capacità di passageri da 350 milioni à 700 milioni annu. Tuttavia, TCDD ùn hà micca signalatu. Luttu è ùn possu micca capisce. Andaranu à TCDD è scontranu. Piglieranu u sviluppu di İzmir cum'è u so mira; tandu seranu u mo diputatu. Tandu li farà u ghjuvellu di a corona. Tutti i deputati, cumpresu u CHP, seguiranu l'affari di Izmir in a burocrazia statale. Aghju scrittu è mandatu i nostri auguri è auguri parechje volte. A municipalità metropolitana di Izmir, chì ellu chjamò "Istemuzükçü", hà sviluppatu da sola sta cità ".

Ùn si sbuccianu mancu, ùn fighjanu mancu à Izmir
Università Izmir d'Ecunumia Lettore Prof. U rapportu preparatu da Oğuz Esen, in quale era enfatizatu chì u guvernu cintrali hà investitu 2004 miliardi di TL in İzmir trà l'anni 2016-9.9, è chì a Municipalità Metropolitana di İzmir hà investitu 11.9 miliardi di TL inseme cù e so cumpagnie, hè ghjuntu à l'agenda prugramma. Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir ùn hà micca ricevutu un centesimu di sustegnu à l'investimentu da u guvernu cintrali fora di a quota prevista da a lege, u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: "Questu significa chì Izmir hè trattatu cum'è un figliastru. U guvernu cintrali strabisce à İzmir. In fatti, ultimamente, ùn hè mancu stracciatu, ùn vede micca à tuttu. İzmir hà pagatu 2016 miliardi di lire in imposte in 55 è 2017 miliardi di lire in 64. Un net 42 billion lira andò à u budget statali; andarà. Ùn ci hè nunda in questu. Li piglierà da culà è ci darà, ma ci sò investimenti necessarii per u sviluppu di i bisogni di sta cità. Passaranu ancu un pocu di tempu nantu à elli. S'ellu avia spesu 42-2 miliardi di lire cum'è investimenti da 3 miliardi di lire imposte nete, averia fattu 10 miliardi di lire in 30 anni. Ma hà spesu 9.9 miliardi. Se 20 miliardi più sò stati spesi, nimu ùn averia cunnisciutu İzmir. Ùn sapemu mancu. Izmir avissi sviluppatu assai più veloce. Saria una leva per u sviluppu di a Turchia ", disse.

Tutti importanu i vostri affari!
Facendu una valutazione annantu à a critica chì "u turismu ùn hè micca in l'agenda di quelli chì dirigenu a cità" in u prugramma, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu chì ùn ci hè nisuna altra istituzione in İzmir chì cuntribuisce à u turismu quant'è a municipalità metropolitana. U presidente Kocaoğlu hà continuatu cusì:

"Quale istituzione hè chì urganizeghja fiere per sè stessu è face chì u settore turisticu hà un fatturatu di 2.5 - 3 miliardi di lire annu? Rispondiranu à questu. A Fundazione di Promozione Izmir hè stata creata è ùn hà fattu nunda finu à 3 anni fà. Avemu pigliatu a fundazione. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, trasfiremu 5 milioni di lire à a fundazione annu, è pruvemu à prumove Izmir in Turchia è in u mondu. Ùn hè affare di nimu d’apparisce in u ghjurnale è di fà dichjarazioni, di parlà di picculi affari chì ponu accade o micca ogni ghjornu, di pruvà à demoralizà a nazione ; micca u limitu! Ognunu hà da mente u so propiu affari. Qualchissia cuntribuisce à u turismu quant'è a Municipalità Metropolitana ? Ancu s'ellu hè u duvere di u Ministeru di a Cultura, donamu 11 milioni 5 mila lire à 500 ruine per sustene l'scavi è assicurà chì l'artefatti sò scuperti. Quantu soldi paga u Ministeru di a Cultura per scavi ? Quantu dà a municipalità metropolitana per scavi di Izmir? Fighjeranu prima, paragunanu quale face ciò chì, è poi parleranu.

S'elli venenu à mè..
In u prugramma "Sè un candidatu à l'elezzioni?" Rispondendu à a dumanda, u presidente Kocaoğlu hà dettu in umore: "Veremu. S'elli venenu à mè cusì, saraghju un candidatu. Lasciami calmà per ch'elli ùn venenu à mè. Di sicuru, ci sarà critica. Questu hè u dirittu più naturali .. Ma prima vi mette l'agulla in sè stessu, dopu appiccà u saccu nantu à a persona davanti à voi ", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà continuatu e so parolle cusì:
"Ci hè un centru culturale di 20 anni accantu à Paterson Mansion. U guvernu AKP, chì hè in u putere dipoi 15 anni, ùn pudia finisce un centru culturale. Avemu finitu u Ahmed Adnan Saygun Art Center, chì avemu principiatu in 2006, in 2008. Avemu vistu a luce in u Tunnel di Sabuncubeli, ma ùn pudemu ancu passà. Hè sbagliatu di dì "U metro ùn hè micca finitu, u tram hè ritardatu". Ùn hè micca currettu per mè dì u centru culturale è Sabuncubeli. Succede un incidente, l'imprenditore scappa, ci hè un prublema in terra. Questi succede. L'impurtante hè di travaglià in bona fede è di risolve i prublemi. Ùn l'evaluate micca cusì, se dite "questu hè ritardatu", diceraghju "Quandu hè stata stabilita a fundazione di u Tunnel di Sabuncubeli? in 2011. Chì annu hè avà ? In u 2008, quandu stavanu custruendu i metro di Istanbul è Ankara, ci anu scrittu è dicenu: "Custruemu u vostru metro". Avemu dettu: "Custruisce u metro di Buca è u Terminal Halkapınar-Bus". Avemu ancu avutu un prughjettu preliminare di u prughjettu di u metro Halkapınar-Otogar. Da u 2008 à u 2018.. 10 anni sò passati.. U Ministeru di i Trasporti hà custruitu u metro in Istanbul è Ankara. Era u sgiò Binali, u Ministru, hè statu diputatu di Izmir da tandu. Nunda hè statu fattu in Izmir. Halkapınar 4.5 chilometri ùn hè micca soldi. L'avemu datu in bona fede. Altrimenti, invece di fà una offerta per a linea di metro Narlıdere di 8.5 chilometri, avariamu fattu l'offerta per a linea Halkapınar-Bus Terminal postu chì era u garage prioritariu. Ùn parlanu mancu di u metro di Buca.. Ùn pudete micca cumprà İzmir senza investisce in İzmir, attribuendu aggettivi chì offenderanu i residenti İzmir cù diverse qualificazioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*