L'aeroportu di Siirt apre in ghjugnu

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni Ahmet Arslan hà esaminatu u travagliu in corso sottu a coordinazione di l'Autorità Aeroportuale Statale (DHMI) per a riapertura di l'Aeroportu di Siirt à u trafficu.

Arslan, chì hè ghjuntu à Siirt cù İsmail Kartal, Direttore Generale di Autostrade è Funda Ocak, Direttore Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu è Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, per fà diversi cuntatti, u guvernatore Ali Fuat Atik, u deputatu di u Partitu AK Siirt Yasin Aktay, Siirt. U vice-sindaco Ceyhun Dilşad Taşkın hè statu accoltu da u presidente provinciale di u Partitu AK Fuat Özgür Çalapkulu è da altre parti interessate.

Arslan, chì hà esaminatu u travagliu in corso sottu a coordinazione di DHMI per a riapertura di l'aeroportu di Siirt à u trafficu, hà ricevutu infurmazioni da u Direttore Generale di DHMI Ocak è altre parti interessate.

"Avemu fattu u travagliu necessariu in u quadru di i bisogni"

Parlendu à i ghjurnalisti quì, Arslan hà dettu chì u travagliu necessariu hè in corso per apre l'aeroportu u più prestu pussibule è inizià i voli.

Dichjarà chì l'aeroportu di Siirt era un aeroportu chì ùn avia micca ILS in u passatu è per quessa chì l'aviò di corpu mediu è grande ùn pudia atterri, Arslan hà dettu:

"Picculi piani di corpu puderanu atterri. Tuttavia, l'aeroportu di Siirt hà da esse chjusu per via di a mancanza di aerei di corpu chjucu in manu di Turkish Airlines (THY) è di cumpagnie aeree private. Vogliu spiegà cun piacè chì avà sapemu ciò chì facemu è ciò chì avemu da fà. A pista hè 2 mila metri per 30 metri di larghezza. Ùn avemu micca prublemi cù a pista, i nostri piani ponu atterri, ma ci era bisognu di custruisce ciò chì chjamemu "stop way resa area" à u principiu è à a fine di a pista è di installà un dispositivu ILS. Avemu fattu u travagliu necessariu in u quadru di sti bisogni ".

Indiquant qu'ils ont installé les lumières d'approche de la piste il y a 3 mois, Arslan a déclaré que les épaules et les dispositions nécessaires étaient faites des deux côtés de la piste.

Dichjarà chì l'offerta per l'apertura di a pista hè stata fatta è u cuntrattu hè statu firmatu u 15 di ferraghju, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"Speremu di furnisce u situ a settimana prossima. In u scopu di sta consegna di u situ, a recinzione di sicurezza intornu à l'aeroportu serà rinnuvata cumplettamente. I travaglii necessarii seranu ancu fatti nantu à a riparazione è u mantenimentu di e strade circundante. In cunfurmità cù e regule di l'aviazione, avemu avutu prima ritenutu adattatu per esse 30 metri à i dui estremità di a nostra pista, ma in u risultatu di i nostri studii, avemu decisu chì seria più currettu per avè 90 metri à ogni estremità, è avemu vi dinù urganizà i zoni chi chjamemu 90 metri stop way campi resa à tramindui estremità. L'avemu resu cumpatibile cù e regule internaziunali in modu chì, sperendu, a pista di Siirt serà rinnuvata cumplettamente in ghjugnu, è i campi di resa puderanu ospitu aerei in modu allargatu è allargatu ".

Arslan hà dichjaratu chì u costu di l'offerta era di 24 milioni di TL è hà fattu a valutazione seguente:

"Di sicuru, 24 milioni di lire hè una figura impurtante, ma quandu pensate à Siirt è i so abitanti, u numeru ùn importa micca. Bona furtuna. Sempre chì pudemu ghjunghje è furnisce, cum'è in tutte e parte di u nostru paese, è avemu sviluppatu è riunitu un aeroportu chì serve Siirt è i so residenti in un modu più mudernu ".

Arslan hà dichjaratu chì i voli programati cumincianu da u mumentu chì aprenu l'aeroportu in ghjugnu, è hà dettu:

"Soprattuttu in u quadru di u sviluppu di tecnulugia, a nostra Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile, Turkish Airlines è Pegasus, cumpresu soprattuttu "disegnu di prucedura di avvicinamentu", hà realizatu un novu studiu nantu à un novu studiu, apprufittannu di longu -termine regule internaziunali è opportunità. In u quadru di sta simulazione, anu creatu un novu disignu di prucedura di approcciu. Sicondu questu, avemu installatu altri dispositi di navigazione, di navigazione è elettronichi, cumpresu ILS ".

Arslan hà dichjaratu chì quandu l'aeroportu diventa un aeroportu assai più mudernu chè u precedente, e cumpagnie aeree venenu à a cità cun piacè è hà dettu: "Perchè Siirt hè pronta à vola in ogni locu in Turchia, sempre chì ci hè una opportunità di volu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*