Salvà 127 Millioni di Lire cù u Tram Naziunale

Circa 127 milioni di lire sò stati salvati scegliendu i veiculi pruduciuti in Turchia per i veiculi di u sistema di ferrovia leggera in Kayseri.

A municipalità metropolitana di Kayseri, chì vole cuntinuà cù i veiculi domestici invece di i veiculi di u sistema ferroviariu ligeru impurtati da l'Italia, hà tenutu una offerta di compra di veiculi circa 3 anni fà. L'impresa di l'imprenditori chì produce in Ankara Sincan Zona Industriale Organizzata hà vintu l'offerta. Bozankaya L'automobile hà vintu.

Mentre chì 2,3 milioni d'euros sò stati pagati per veiculu per i veiculi di tram italiani Ansaldo Breda, 1,4 milioni d'euros cuminciaru à esse pagati per i veiculi di tram naziunali chì sò superiori in tecnulugia è capacità. Cum'è u risultatu di vultà à tramvii pruduciuti naziunale, circa 30 milioni di lire sò stati salvati cù l'acquistu di una flotta di veiculi 127.

U direttore generale di Kayseri Transportation Inc., Feyzullah Gündoğdu, chì hè ancu u vicepresidentu di l'Unione Internaziunale di Trasportu Pùblicu (UITP), hà dettu in a so dichjarazione à u currispundente AA chì sò partiti 4 anni fà per sceglie i tram naziunali. in u settore di u sistema ferroviariu, chì hè monopolizatu da i fabricatori europei. Spieghendu chì travaglianu per questu scopu, Gündoğdu hà dichjaratu chì anu avutu l'uppurtunità di prugressu in a direzzione prevista.

127 MILIONI TL RISPARMI

Dichjarà chì a cumpagnia di l'imprenditori chì produce in Ankara hà vintu l'offerta è chì eranu meticulosi in u prucessu di licitazione, Gündoğdu hà dettu: "A municipalità metropolitana di Kayseri hà publicatu l'offerta di u sistema ferroviariu in 2014. Avemu preparatu e nostre specificazioni per un veiculu domesticu in modu di sviluppà l'industria domestica è chjude u deficit di u contu currente, chì hè unu di i prublemi più impurtanti di u nostru paese. Avemu sviluppatu un mudellu per sustene a produzzione domestica in u nostru paese. Una offerta hè stata fatta nantu à stu mudellu. Siccomu l'imprese domestiche anu datu un vantaghju in l'offerta, una cumpagnia lucale hà vintu l'offerta. Sti veiculi domestici sò stati pruduciuti in Ankara cù u disignu di ingegneri turchi. Avemu ricevutu u nostru primu veiculu in 2016. U nostru tram hè andatu in serviziu à a mità di 2016. Hà attrattu un grande interessu da u nostru populu perchè hè statu pruduttu da ingegneri lucali è turchi. In l'ultimi anni, avemu ancu compru un veiculu di u sistema ferroviariu da l'Italia. U costu di i veiculi chì avemu impurtatu era di 2,3 milioni d'euros. U costu di u veiculu domesticu hè di circa 1,4 milioni d'euros. Dunque, avemu guadagnatu un vantaghju di circa 900 mila euro. Avemu furnitu à u nostru paese un prufittu di 30 milioni d'euros da una flotta di veiculi 27. A nostra valuta straniera ùn hè micca andata à l'esteru. "Se cunsideremu questu in lira turca, circa 127 milioni di lire restanu in a sicura di a municipalità metropolitana di Kayseri".

100% LOCAL IN DESIGN

Gündoğdu hà dichjaratu chì u trammu domesticu hè 100 per centu domesticu in u campu di u disignu è hà un tassu di produzzione domestica di 60 per centu in termini di meccanica. Enfatizendu chì u tram domesticu hè superiore à i veiculi impurtati in quantu à u disignu, u trasportu di passageri è a capacità, Gündoğdu hà dettu. , "U nostru veiculu hè ancu low-cost in quantu à i costi di mantenimentu." Puderaghju dì. Circa 2 milioni di passageri sò stati trasportati cù i nostri veiculi domestici in 12 anni. Inoltre, 1,2 milioni di chilometri sò stati viaghjati. Mentri a capacità di passageru di i veiculi chì avemu compru da l'Italia hè 276, a capacità di i nostri veiculi di cuncepimentu domesticu hè 300. Per quessa, ci hè una diferenza in termini di capacità. "U numeru mediu di passageri chì purtemu ogni ghjornu in u sistema ferroviariu hè di 100 mila". disse.

8,5 MILIONI DI PASSAGERI HANRU PORTATI CU TRAM DOMESTICI.

Dichjarà chì u numeru di tramvii domestici hè 30 è chì volenu aumentà in u futuru, Gündoğdu hà dichjaratu chì circa 2017 milioni di passageri sò stati trasportati da questi veiculi in 8,5. Gündoğdu hà aghjustatu chì hà viaghjatu 123 tour in u mondu cù tutti i veiculi di u sistema ferroviariu domesticu è impurtatu è chì circa 2017 milioni di lire di ingressu sò stati guadagnati cù questi veiculi in 11,5.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*