U travagliu cuntinueghja per Ankarakart à ÖHO

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Mustafa Tuna hà ricevutu u presidente di a Camera di Lumbers d'Ankara Mehmet Ercan è a Camera di i Cummercianti di l'Autobusi Publici Privati ​​di a cità Ercan Soydaş separatamente in u so uffiziu.

U presidente Tuna hà enfatizatu chì a priorità in i servizii furniti à i citadini in e duie visite deve esse "Satisfazione di i citadini" è hà dumandatu à i settori chì furnisce stu serviziu per agisce in cunfurmità cù stu principiu.

INVITAZIONE À TUNU DA SITI

Da una banda, camminendu ogni centimetru di a capitale è riunione cù i citadini. sohbet U presidente Tuna, chì ascolta e dumande in u locu è visita i cummercianti, cuntinueghja à accoglie e camere di i cummercianti, l'urganisazioni non governamentali, i capi è i citadini chì servenu in Ankara in u so uffiziu.

U presidente di a Camera di Lumberjacks d'Ankara, Mehmet Ercan, è a delegazione chì l'accumpagna anu invitatu u presidente Tuna à Siteler. Esprimendu e so dumande per a pulizia di u pavimentu è di l'ambiente in Siteler, Ercan hà dettu: "Se visitate a nostra cooperativa è Siteler u venneri, ci renderete assai felici. Tutti i nostri cummercianti seranu assai piacè di questu ", disse.

L'ANKARAKART SERÀ AUSSU ANCHE IN BUS PUBLIC

Una di e visite, chì hà fattu in l'uffiziu di u sindaco Tuna è trasmette e richieste di i cummercianti di a capitale, era Ercan Soydaş, u presidente di a Càmera di l'artighjani di l'Autobus Publici Privati ​​di Ankara, è a so delegazione di 10 persone.

Dichjarà ch'ellu tene in contu e lagnanze è e dumande di i citadini è di i prestatori di servizii in questu campu, u sindaco Tuna hà dettu: "A nostra priorità deve esse definitivamente a satisfaczione di i citadini. Pudemu ancu risolve u prublema trà i cummercianti fendu sacrifici mutuali nantu à e linee. Tuttu ciò chì Diu dà per sustenimentu. Ma a satisfaczione di i citadini hè impurtante. Noi è voi duvemu realizà ogni travagliu chì facemu, tenendu in contu e richieste di i nostri citadini ", hà avvistatu.

Tuna hà enfatizatu chì i travaglii cuntinueghjanu à rende ANKARAKART dispunibule ancu per i busi publichi, è hà dettu:

"Avemu travagliatu nantu à a transizione à u sistema chì permette l'usu di ANKARAKART in Bus Public Privati. Quandu stu sistema hè aduttatu, parechji di i vostri prublemi seranu risolti è tutti spariscenu. L'autobus publichi ùn saranu micca diffirenti da l'autobus EGO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*