Una nova era in u cuntrollu di i prudutti di l'automobile

U novu regulamentu nantu à a surviglianza è l'ispezione di u mercatu in u settore di l'automobile hè statu publicatu in u Gazzetta Ufficiale. Uğur Büyükhatipoğlu, Direttore Generale di Sicurezza è Inspezione di i Prodotti Industriali di u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia, chì hà parlatu in a riunione d'infurmazione nantu à u novu regulamentu ospitatu da a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), hà dettu chì u novu regulamentu, chì hè stata creata in 4 mesi, hè stata preparata secondu e richieste di i rapprisentanti di u mondu cummerciale.

A nova riunione d'infurmazione di regulamentu nantu à a Surveglianza è l'Ispezione di u Mercatu in u Settore di l'Automobile hè stata tenuta à l'Edificiu di u Serviziu di a Camera. U membru di u Cunsigliu di BTSO İlker Duran, u Direttore Generale di Sicurezza è Inspezione di i Prodotti Industriali Uğur Büyükhatipoğlu, u Direttore Provinciale di l'Industria Scienza è Tecnulugia Latif Deniz, u Manager Provinciale di KOSGEB Bursa Erkan Güngör, esperti di u Ministeriu è rapprisentanti di u settore anu assistitu à a riunione.

U CORU DI L'INDUSTRIA BATTE IN BURSA

U membru di u Cunsigliu di BTSO, İlker Duran, hà dettu chì Bursa hè unu di i centri di pruduzzione è esportazione più impurtanti di Turchia. Espristendu chì Bursa, u core di l'industria di l'automobile, guida l'industria cù u so putenziale, Duran hà nutatu chì l'annu passatu, quasi 9 miliardi di dollari d'espurtazioni sò stati fatti in Bursa, induve pruducia marche impurtanti in l'industria di l'automobile. İlker Duran hà dettu: "A nostra cità hè una di e basi di pruduzzione di u nostru settore cù a so infrastruttura sviluppata, forza di travagliu qualificata, catena di fornitura competitiva è forte. A nostra Bursa aghjusta una grande forza à l'industria automobilistica turca cù a so sperienza di più di 50 anni. Cum'è BTSO, furniscemu un grande sustegnu à a crescita di a nostra industria cù i prughjetti chì avemu implementatu ".

CONSIDEREmu I RICHIEDE DI NOSTRE IMPRESE

Uğur Büyükhatipoğlu, Direttore Generale di Sicurezza è Inspezione di i Prodotti Industriali in u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia, hà dettu chì u Regolamentu di Surveglianza è Inspezione di u Mercatu di i Prodotti Automobilistici hè strettamente ligatu à l'industria automobilistica. Dichjarà chì anu travagliatu nantu à a nova regulazione per 4 mesi, Büyükhatipoğlu hà dettu: "Hè un regulamentu impurtante per noi. Avemu preparatu u nostru regulamentu nantu à a vigilazione di u mercatu è l'ispezione in quantu à i prudutti di l'automobile inseme cù u settore è tenendu in contu i desideri di e nostre cumpagnie.

FELICITAZIONI BTSO

U Direttore Generale Uğur Büyükhatipoğlu hà dichjaratu chì Bursa hà un grande putenziale in u settore di l'automobile è hà dettu: "Hè impurtante in questu rispettu chì tenemu a riunione introduttiva di a nostra nova regulazione in Bursa. I prughjetti visionarii implementati da BTSO sò assai impressiunanti. I prughjetti chì aghjunghjenu forza à Bursa è u nostru paese sò stati implementati da BTSO. Felicitate à BTSO per a so prestazione eccezziunale in prughjetti macro.

À a riunione, u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia Specialista Fatih Karagöz hà infurmatu à i rapprisentanti di u mondu cummerciale nantu à a nova regulazione.

CHE PORTA U NOVU REGULAMENTE ?

Cù u novu regulamentu, hè destinatu à cuntribuisce à a sicurità di u trafficu stradale inspeccionendu se i novi veiculi è i prudutti di l'automobile introduti in u mercatu sò conformi à e regule tecniche pertinenti è i requisiti di sicurezza. In u regulamentu, a prucedura per l'attività di ricumpensa voluntaria realizata da e cumpagnie è realizate sottu a coordinazione di u Ministeru hè stata spiegata in detail.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*