Visita da a Fundazione Railwaymen à u Sindaco di Tepebaşı Ataç

Nurettin Girginer, presidente di a Fundazione d'Assistenza Soziale per l'Impiegati è i Pensionati di TCDD, è i membri di a fundazione Tepebaşı Mayor Dt. Ahmet Ataç in u so uffiziu.

Duranti a visita, chì hà fattu in una atmosfera amichevule, l'invitati anu datu infurmazioni à u presidente Ataç nantu à l'attività di a fundazione. Parlendu quì, Nurettin Girginer hà dettu: "Furnemu servizii sottu u nome di TCDD Employees and Retirees Social Assistance Foundation. Seguimu ancu da vicinu u travagliu di u nostru presidente. Avemu visitatu u nostru presidente è hà datu infurmazioni nantu à l'opere di a nostra fundazione. Avemu ancu ricevutu cumenti preziosi da ellu ", disse.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u sindaco Ataç hà dettu: "I ferroviari anu una storia assai arradicata in a nostra cità. Sò assai felice chì una tale fundazione ci serve è visita. A nostra cumunicazione continuerà, cum'è avemu fattu finu à avà ", disse.

À a fine di a visita, Girginer hà prisentatu un clock di muru cù u Trenu Karakurt, a Car Devrim è u Trenu d'Alta Velocità à u presidente Ataç cum'è un ricordu di u ghjornu. A visita hè finita cù una foto di ricordo presa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*