Second Signal Discount for Transportation in Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ricurdatu chì anu fattu sconti nantu à u trasportu publicu in i mesi passati è hà dichjaratu ch'elli pensanu à fà sconti una volta di più è chì e so iniziative continueranu à fà u trasportu publicu più preferitu.

"U trasportu publicu serà più preferitu"
A seconda sessione di a riunione ordinaria di l'Assemblea di ferraghju di a municipalità metropolitana di Bursa hè stata tenuta. In a riunione di u Cunsigliu, induve sò stati discussi i punti di l'agenda di rutina, sò stati ancu discututi l'investimenti è i prughjetti di a Cumpagnia Metropolitana di trasportu Burulaş. U sindaco Alinur Aktaş hà ricurdatu chì ci sò stati sconti nantu à u trasportu publicu in i mesi passati è hà dettu: "Vulemu fà un scontu annantu à u trasportu publicu una volta in u periodu à vene. Avemu dinò una iniziativa per fà u trasportu publicu più preferitu. Faremu investimenti serii in u software. In i nostri scontri cù i cunduttori di minibus, avemu trasmessu chì ci era bisognu di trasfurmazioni è di cambià à un sistema elettronicu. "Questa serà a nostra preoccupazione in e prossime discussioni", disse.

"A capacità in u sistema ferroviariu duppierà"
Informendu u Parlamentu nantu à u travagliu da fà in u trasportu publicu, u direttore generale di Burulaş, Mehmet Kürşat Çapar, hà dichjaratu chì i preparativi necessarii sò stati fatti per radduppià a capacità di u sistema ferroviariu. Dichjarà chì anu u scopu di riduce u tempu di operazione in u trasportu ferroviariu à 2 minuti, Çapar hà dettu: "U software attuale in u sistema ferroviariu permette un trenu in trè minuti è mezu in a spina principale, è un trenu in 7 minuti per l'aghjunzione. di e linee Emek è Üniversitesi è Kestel. In a tavula attuale, ci hè una dumanda sopra questu. "Facemu preparazioni per quasi duppià a capacità di u sistema esistente", disse.

Çapar hà ancu nutatu chì u travagliu necessariu nantu à u centru di cuntrollu di l'autobus è l'Accademia Burulus, induve i cunduttori di l'autobus seranu furmatu, è u Sistema di Supervisione Elettronica (EDS) cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*