L'era di u Sistema Ferroviariu Urbanu principia in Balıkesir

stazione ferroviaria balikesir, nasu à verde
stazione ferroviaria balikesir, nasu à verde

Balıkesir hè stata ricustruita cù centinaie di prughjetti, a maiò parte di i quali cumincianu in 2018. U sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir Zekai Kafaoğlu, chì hà preparatu parechji prughjetti chì toccanu tutti i segmenti da l'ecunumia à u cummerciu, da a salute à l'agricultura, da 7 à 70, hà presentatu i so prughjetti chì cambiaranu a faccia di a cità in una cunferenza di stampa tenuta à Balkonuk. Centru.

Balıkesir, una di e cità più impurtanti di a Regione di Marmara cù u so locu unicu, a capacità di produzzione agricula, risorse energetiche è bellezze naturali, si imbarca in un attaccu maiò di sviluppu cù centinaie di prughjetti da esse implementati in 2018; Spiegà i so prughjetti nantu à u sughjettu à a stampa, u sindaco di a municipalità metropolitana Zekai Kafaoğlu hà dettu; "Balıkesir hè spartu geograficamente in una geografia assai larga. Se mettimu questu in una manera simplice, 3 Istanbul pò mette nantu à l'area di Balikesir.

In particulare, a nostra pupulazione hè spargugliata nantu à una grande parte di a nostra zona. Per esempiu, Kayseri hà una pupulazione di 1 million 300 mila, ma 1 million 100 mila di elli campanu in u centru di a cità. 200 mila di elli sò in cità è paesi. Eskişehir hà una pupulazione di 800 mila, ma 700 mila di elli campanu in u centru di a cità. Solu 100 mila di elli campanu in distretti è paesi. Balıkesir hà una pupulazione di 1 milione 200 mila. Mentri ci hè una pupulazione di 300 mila in u Centru, 900 mila di a nostra pupulazione vive in i distretti è i quartieri rurali. Quandu a nostra geugrafia hè larga, avemu da fà assai sforzu è si move rapidamente. Ùn avemu micca firmatu da u ghjornu chì avemu ghjuntu. Avemu giratu tutti i cunti. Durante queste visite, noi sohbet Avemu avutu l'uppurtunità di sente elli è amparà i so desideri di prima manu. Avemu riunitu cù i merri, i guvernatori di u distrittu è i capi di i nostri distretti. Avemu intesu i so prublemi, dumande, desideri è brami. Avemu visitatu i nostri prughjetti in corso è vistu u so statutu in situ. Allora, inseme cù i mo culleghi, avemu mischjà tutti questi inseme è determinate i nostri prughjetti chì anu priurità i bisogni di u nostru populu.

UNA GIULLA ÙN DATA À U LOCU DOVE A LOTTA

Aghjunghjendu chì i bisogni priurità di i citadini sò priurità in tutti i prughjetti da fà, u sindaco metropolitanu Zekai Kafaoğlu hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente; "Prima di tuttu, mentre pianificanu i nostri prughjetti; Demu assai impurtanza à esse ghjustu. Qualunque sia u serviziu chì furnimu à i nostri citadini chì vivenu in Bandırma, avemu statu preoccupatu di furnisce stu serviziu à Dursunbey. Vulemu chì tuttu in u centru di Balıkesir sia in Sındırgı, Kepsut è Savaştepe. Di sicuru, mentre facianu tutte queste, era necessariu di calculà cumu Balıkesir hà da piglià passi fermi per diventà una cità degna di u so onore è dignità. Per noi per prugressà, per sviluppà una cità, per sviluppà una cità, per ghjunghje à i so scopi, quella cità deve prima esse in pace. U so populu deve esse in pace, e so istituzioni deve esse in pace, e so istituzioni deve esse in pace. Induve ci hè a lotta, ùn ci hè micca abbundanza. Nimu vene à u locu induve ci hè una lotta. Si compie stu fenomenu cù una parolla di i nostri antenati; "E ragazze ùn sò micca datu à u locu induve ci hè una lotta". Per quessa, avete da finisce a lotta. Eccu ghjunti à Balikesir per finisce a lotta. U nostru presidente ci hà numinatu per questu. Avemu ghjuntu à abbraccià tuttu u Balıkesir, 1 milione 200 mila persone. L'amministratori lucali è i sindaci sò stati chjamati şehrülemin. Era a persona chì tutti era sicuru. Travaremu per esse degni di stu titulu, di sta qualificazione. Abbracciaremu tutti quelli chì anu vutatu per noi o micca. Saremu à a disposizione di tutti. I sindaci ùn sò micca persone chì li sprezzanu. I sindaci ùn sò micca persone dominanti. I merri sò ghjudici chì servenu a so cità, sò servitori. Hè cusì chì vedemu stu prublema, hè cusì chì l'avvicinemu. Chì dice ancu u nostru presidente ? Ellu dice chì simu i servitori di sta nazione. Semu ancu i servitori di Balıkesir. Continueremu à serve finu à a fine di u nostru mandatu ".

U travagliu cù l'amore ùn si stanca

U sindaco metropolitanu Zekai Kafaoğlu, chì hà dichjaratu ch'ellu hà fattu un grande sforzu per ùn lascià i lochi inoccupati è i quartieri senza toccu cù u so duvere cum'è a municipalità metropolitana, chì hà pigliatu u 7 di nuvembre, hà spressu chì si sentia dedicatu à sta difficultà compitu è ​​hà dettu; "Semu innamurati di Balıkesir. Facemu ciò chì facemu cù amore, facemu cù amore, facemu cù passione. Ci sentimu dedicati. Se ùn vi sentite micca dedicatu à ciò chì fate, ùn avete micca successu. Sì quelli travaglii ùn entranu micca in u vostru sonnu di notte, ùn pudete micca esse successu in quellu travagliu. Per esse successu, avete da dedicà à u vostru travagliu. Tantu cusì chì si passanu un bonu tempu in questi uffizii o l'utilizanu per l'uffiziu, a pusizione è u sultanatu, ùn avete micca successu. Per esse successu, duvete sentenu impegnatu. Travagliemu ancu cù amore. Chì anu dettu ? travaglià cù amore hè infaticabile. Cuminciamu à a preghiera di a matina, ùn mi ricordu mai di andà in lettu prima di 02:00 - 02:30 di notte. Tutti dumandanu; - Ùn site stancu ? "No, dicu chì ùn sò micca stancu. Dicu chì simu cum'è cavalli arabi, apremu mentre corremu ". Per permessu di Allah, nimu ci pò impedisce di curriri finu à chì Allah Onnipotente ci dà salute è benessiri. Cuntinueremu à curriri, ùn lasciemu micca un locu duv'ùn ùn calcheremu".

A FACCIA DI I NOSTRI POPULI CIMINA A SURRISI

Zekai Kafaoğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana, chì hà dichjaratu ch'elli avianu identificatu e carenze da una banda è ascoltu e dumande di i citadini da l'altra banda, da u primu ghjornu chì hà pigliatu u postu, era unu di i prublemi chì a ghjente si lagnava u più, era l'alta fattura di l'acqua. Ellu disse chì sò immediatamente andati à un scontu di 25 per centu in i centri è di 50 per centu in e zone rurale. Dichjarà chì questi sconti anu cuntribuitu micca solu à a ghjente di Balıkesir, ma ancu à i citadini chì vivenu in altre pruvince di a nostra regione, u presidente Kafaoğlu; "Quandu avemu riduciutu e bollette di l'acqua, altre pruvince ùn puderanu micca aumentà. Hè stata capace di elevà tariffi assai chjuchi in quelli chì anu fattu. Per esempiu, una caminata di 10 per centu d'acqua hè ghjunta à l'agenda di u Cunsigliu Municipale Metropolitana di Manisa. Cunsiglii di a cità, mustrannuci cum'è un esempiu ; Anu ricusatu a caminata, dicendu: "Perchè facemu una caminata quandu Balıkesir offre un scontu trà u 25 è u 50 per centu?" Perchè i prezzi di affittu in u mercatu grossista sò listessi. Avemu fattu un mercatu grossista in i normi europei, ma i cummercianti chì mettemu sò infelici. Avemu riduciutu immediatamente l'affitti di 30 per centu. Semu quì per fà felice u nostru populu. Cum'è a municipalità metropolitana, avemu dettu "Città felice è tranquilla Balıkesir" in u nostru slogan. "Avà i visi di u nostru populu anu cuminciatu à surrisu", disse.

PULLEremu 2 MIL miglia d'ASFALT

Spieghendu chì stabiliranu 6 novi Zone Industriali Organizzate in Balıkesir, una di e cità locomotive di a Regione di Marmara, cù 3 zoni industriali organizzati misti, 16 specializati è 3 picculi siti industriali, Kafaoğlu hà dichjaratu chì anu divisu i prughjetti in 2 sezioni; Esprimendu chì, da una banda, i bisogni urgenti seranu risolti da 2019, da l'altra banda, Balıkesir serà equipatu di prughjetti in linea cù a visione 2023, hà dettu: "Pudemu dì chì ùn avemu micca locu in i nostri zoni industriali urganizati. grazia à l'ultimi investimenti. Per attirà novi investimenti in Balıkesir, avemu bisognu di apre novi spazii. I zoni da esse espropriati per Balıkesir OIZ sò stati determinati. L'attività di l'OIZ in i nostri distretti cuntinueghjanu à piena velocità.

Durante e nostre visite in i quartieri è i quartieri campagnoli, avemu vistu chì ci sò sempre parechji citadini chì si mettenu in u fangu. Per quessa, avemu dichjaratu 2018 l'annu di l'asfaltu. Finizzeremu 2000 chilometri di asfaltu è di cobblestones chjave prima di a fine di questu annu ".

PREPARAMU BALIKESIR PER 2023

Facendu dichjarazioni nantu à i prughjetti previsti per esse purtati à Balıkesir, u presidente Zekai Kafaoğlu hà finitu u so discorsu cù e seguenti dichjarazioni; "Comu aghju dettu prima. Puru scopu di cumpletà i bisogni urgenti di Balıkesir è i nostri prughjetti essenziali per 2019; Avemu da fà u nostru megliu cum'è a stella brillanti in 2023 TURCHIA, chì hè diretta da u nostru presidente, Balıkesir. Avemu fattu e nostre determinazioni à longu andà per preparà Balıkesir per a Turchia in 2023. Avemu furnitu i cuntatti necessarii. Cuntinuemu a nostra strada cù pulitiche è prughjetti per l'avvene, micca cù l'intelligenza di a pulitica chì salva u ghjornu. Per questu, avemu pigliatu e misure necessarie. Se parlemu brevemente; I prughjetti chì vulemu compie per 2019 sò i seguenti. Unu di i prublemi più impurtanti di Balıkesir hè senza dubbitu u prublema di trafficu. Incruciate seranu custruite per facilità u trafficu, e spiagge seranu rivisionate, è 5 chilometri di strade seranu ricustruiti quist'annu in Balıkesir, chì hà un totale di 2.000 mila chilometri di strade.

Cù i prughjetti di l'abitazione suciale, avà serà assai più faciule per pussede una casa. U travagliu da fà nantu à l'agricultura è u turismu apporterà un valore aghjuntu à Balıkesir è ancu cambià a faccia di a cità.

Avemu bisognu di prughjetti adattati per a struttura di Balıkesir, chì trasfurmanu i nostri prudutti pruduciuti in a nostra pruvincia, è li consegnanu direttamente à u cunsumadore. Cunsiderendu chì simu in prima linea in l'agricultura, avemu pruduciutu un prughjettu chjamatu Catena di Sviluppu Rurale.

Avemu vistu chì ci hè bisognu di parchi in u centru di a cità è in i nostri quartieri induve u publicu pò respira. Per questu, avemu pruduciutu novi prughjetti di parchi. Fendu tuttu u mantenimentu di i parchi esistenti, cù prughjetti riveduti, vulemu offre i parchi, chì sò più utili è più muderni, à u serviziu di a ghjente di Balıkesir.

Cù questu è centinaie di prughjetti simili, avemu principiatu à purtà u serviziu à i nostri citadini. Queste autorità sò autorità di serviziu. Cum'è u sindaco, hè u nostru duvere primariu di serve i nostri citadini. Tuttavia, a nostra sperienza pulitica ci hà ancu dimustratu chì serve solu ùn hè micca abbastanza. U nostru populu vole u serviziu è vuluntà. Questu hè u so dirittu più naturali. Ma i nostri citadini volenu vede chjaramente chì; Per vede u so sindaco elettu accantu à voi, direttamente cun ellu. sohbet Ellu voli cuntà i so guai. Li voli à esse cù u so presidente in u so ghjornu felice in u so ghjornu tristu. In corta, i citadini volenu vede si mette in u so locu. Per dimustrà questu, avemu apertu e nostre porte à u publicu u primu ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu. Sò diventatu un presidente chì puderanu facilmente ghjunghje. A data, avemu accoltu quasi 40 mila visitatori.

Aghju visitatu i distretti per toccu è sente i nostri citadini chì ùn pudianu micca vene. Sò andatu in i quartieri rurali ogni volta chì aghju avutu a pussibilità, eru cù i nostri citadini è cuntinuemu à esse.

Semu grati per l'intensu interessu dimustratu à mè stessu è à a nostra municipalità finu à avà. Amemu assai Balıkesir è a ghjente di Balıkesir. U nostru core è u nostru uffiziu sò sempre aperti ".

SOLUZIONE À U PROBLEMA DI TRAFFIC CUN INTERCHANGE DI PONTE

Unu di i prublemi più impurtanti di Balıkesir, i prublemi in u flussu di u trafficu, serà eliminatu in larga misura cù l'incrociamenti è i cavalieri da esse custruitu in tutta a pruvincia.

2 di i passaghji di u ponte seranu custruiti in u centru di a cità. Governorate Köprülü Junction è Courthouse Köprülü Junction allevianu seriamente u trafficu in u Centru. Erdek Köprülü Junction, Bandırma Entrance Junction Akçay Köprülü Junction regulerà u flussu di trafficu in questi distretti.

Courthouse Köprülü Junction serà custruitu in u District Altıneylül, davanti à u Courthouse. Sarà 315 metri di lunghezza è 20 metri di larghezza.

Ci sarà un passaghju sotterraneo à Bandırma Entrance Junction. Sarà 400 metri di lunghezza è 28 metri di larghezza.

Cù i 4 cavalieri da esse custruiti in parechji punti di a cità, i prublemi di trafficu seranu risolti in larga misura in tutta a pruvincia.

U cavalcadu da esse custruitu in Altıeylül Gümüşçeşme Mahallesi cù a cooperazione di TCDD serà 180 metri di lunghezza è 14 metri di larghezza.

I passaggi superiori seranu custruiti in a seconda porta di Sanayi, in u locu di a fabbrica di cimentu GOP è in u locu di Başmakas di u Vechju Kepsut Yolu.

TUTTE E STRADE SERRANNE PIGLIATE

I travaglii di custruzzione è di riparazione di e strade guadagnanu impulsu in 2018. 40% di e strade esistenti in a pruvincia seranu rinnuvate. Sarà realizatu un totale di 2000 km di stampe, asfaltate è strade litografiche. Tutte e strade di u distrittu, di u quartieru è di i quartieri rurali in tutta a pruvincia saranu rivisioni, senza lascendu strade problematiche. Nisun più quartiere rurale in Balıkesir ùn resta micca pavimentatu. Nisunu di i pedi di i nostri citadini toccherà u fangu.

UNA SOLUZIONE À U PROBLEMA DI PARKING

Unu di i prublemi più grande di e cità in sviluppu oghje hè u prublema di parcheghju. Per minimizzà stu prublema, in i distretti Karesi è Altıeylül hè iniziatu a custruzzione di parcheggi multi-piani cù una capacità totale di veiculi 2.000. I parcheghji cù una capacità di centinaie di veiculi riduceranu significativamente a necessità di parcheghju in a cità.

A CITTA hè SOTTU CONTROLLU CU U SISTEMA DI GESTIONE AUTOMATISMO

Un Sistema di Gestione di l'automatizazione hè statu stabilitu in u Centru di a cità. 20 intersezioni in punti critichi seranu gestite cù sistemi di città intelligenti. Cù u Sistema di Automatizazione Intelligente da esse installatu in Balıkesir è Bandırma, u trafficu diventerà più fluidu. Balıkesir diventerà una cità più sicura cù strade è intersezioni monitorate 24 ore à ghjornu.

U PERIODU DI U SISTEMA URBAN RAIL COMMENCIA IN BALIKESIR

Balıkesir implementerà un prughjettu assai impurtante in u trasportu publicu. Un'atmosfera nostalgica serà datu à Balıkesir cun un tram simile à quellu di Beyoğlu, Istanbul, è questu tramway serà capaci di furnisce u trasportu da a cima à u fondu di l'Avenue di e Forze Naziunali. Prima di l'implementazione di stu prughjettu, un sondaghju serà realizatu cù a ghjente di Balıkesir è e so opinioni seranu cercate nantu à se sta pratica deve esse implementata. In u risultatu, u nostru populu averà l'ultima parolla in stu prughjettu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*