A Ferrovia storica di Hejaz per vene à a vita cù u museu

U presidente di l'Agenzia di Cooperazione è Coordinazione Turca (TIKA) Dr. Serdar Çam hè in visita à Ghjordanu per esaminà i prughjetti realizati da TIKA, in particulare a risturazione di a Stazione Ferroviaria di Hejaz Amman, è pè ottene infurmazioni nantu à u travagliu di l'uffiziu. U presidente di TIKA, inseme cù l'ambasciadore di Turchia in Amman, Murat Karagöz, hà fattu inspezioni in a stazione ferroviaria di Hejaz Amman, chì hè stata custruita durante u regnu di Abdulhamid II è chì i travaglii di risturazione sò stati realizati da TIKA cù a custruzzione di u novu edifiziu di u museu. .

Serdar Çam, chì hà ancu scontru cù Azmi Nalçik, Direttore di i Ferroviari Hicaz, hà manifestatu a so satisfaczione per a restaurazione di sta stazione storica da TIKA. Dichjarà chì u prugettu hè di grande impurtanza micca solu per u Giordanu, ma ancu per i paesi di a regione, Çam hà dettu: "U prughjettu ùn hà micca solu cuntribuisce à e relazioni trà i dui paesi, ma ancu cunnetta i populi di Turchia è Ghjurdanu. Avemu vistu chì vechji locomotive è altri oggetti chì portanu tracce di a storia sò sempre cunsirvati quì. Grazie per priservà a struttura storica quì ". disse.

"Vulemu fà un centru turisticu"

U presidente di TIKA, Serdar Çam, hà dichjaratu ch'elli anu da rinnuvà sta stazione in u megliu modu pussibule in cunfurmità cù l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è chì volenu trasfurmà a stazione in un centru turisticu cù u museu per esse custruitu. Ricordendu chì Abdülhamid II, chì serà cummemoratu à u 100 anniversariu di a so morte in i ghjorni à vene, hà descrittu a Ferrovia Hejaz cù e parolle "U mo vechju sognu", Çam hà dettu ch'ellu era grati per avè fattu una di e più belle opere di u nostru. civilisazione cù una storia gloriosa inseme cù u paese amicu Ghjordanu è lassendu una bella memoria per e generazioni future.Dicia ch'elli eranu cuntenti. Amman Ambassador Murat Karagöz hà dichjaratu ch'ellu seguita strettamente i travaglii di risturazione realizati da TIKA è hà dettu chì l'ambasciata cuntinueghja à sustene u prugettu per esse cumpletu u più prestu pussibule. Karagöz hà enfatizatu chì u prugettu purterà e relazioni sincere trà Turchia è Ghjordanu un passu più avanti. Dopu à a riunione, u presidente TIKA Çam, chì hà esaminatu a custruzzione di u novu edifiziu di u museu in a stazione induve si trovanu i vechji locomotive è ghjustu accantu à a stazione, hà ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à a custruzzione di u bastimentu di u museu. Serdar Çam, l'ambasciadore Karagöz è a delegazione chì l'accumpagna hà versatu cimentu rappresentativu nantu à a custruzzione di l'edificiu di u museu, a fundazione di quale hè stata stallata l'annu passatu, lascendu un missaghju per commemorate a visita.

A ferrovia storica di Hejaz hà da vene à a vita cù un museu

A Ferrovia Hejaz, chì hè stata custruita trà Damascu è Medina trà 1900-1908, divintò unu di i prughjetti più impurtanti di u Secondu periodu Abdulhamid facilitendu u pellegrinaghju. Cù a fine di a linea, u viaghju da Siria à Medina, chì hà pigliatu circa 40 ghjorni è à a Mecca, chì durò 50 ghjorni è era periculosu per l'attacchi di i Beduini, hè stata ridutta à circa 5 ghjorni. I trè edifizii storichi in a Stazione di Amman di u prugettu, chì hè statu descrittu da Abdulhamid II cù e parolle "Hijaz Railway hè u mo vechju sognu", sò stati lasciati senza guardianu per un bellu pezzu per mancanza d'educazione, insufficienza ecunomica, negligenza è indiferenza. intrutu in u prucessu di deterioramentu. A custruzzione di un novu edifiziu museu hè stata iniziata da TIKA, cù u scopu di purtà sti trè edifici à a vita cù l'opere di risturazione è e caratteristiche di u periodu in quale a stazione hè stata custruita. Quandu u novu edifiziu di u museu, cuncepitu cù u stilu architettonicu ottomanu, hè cumpletu, i rails cù u sigillo di Abdülhamid II, locomotive, materiali utilizati per scopi di cumunicazione in a stazione, i biglietti è e fotografie seranu esposti. Inoltre, i primi anni di a stazione seranu purtati à a vita cù una presentazione multidimensionale custituita da cunduttori, passageri è cose in i so vestiti originali, accumpagnati da registrazioni di sonu storichi di e stazioni nantu à a linea. À l'altri piani di u museu, ci sarà una sezione induve mudelli di altre stazioni sò esposti cù a tecnica di diorama.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*