Hà accoltu a mamma di u martire, insultata da u cunduttore di l'autobus, in u so uffiziu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana Hüseyin Sözlü hà accoltu a mamma di u martire è a so famiglia, chì sò stati insultati da un cunduttore di autobus publicu privatu in Adana ieri, in u so uffiziu.

Parlendu durante a visita di a famiglia, u presidente Hüseyin Sözlü hà dichjaratu chì a cuscenza naziunale hè sveglia, a cuscenza naziunale hè aperta in Adana, è chì ùn manca micca di dimustrà rispettu à i martiri di Adana è i so parenti.

U PRESIDENTE SÖZLÜ ACCUTTA A MAMMA DI U MARTIRU IN U SO OFFICE

U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Hüseyin Sözlü, hà accoltu a mamma di u martire Zeynep Tura è a so famiglia in u so uffiziu, subitu dopu a mancanza di rispettu mostrata à a mamma di u martire Zübeyde Tura, chì hè stata riflessa in i schermi di televisione a notte passata da un cunduttore di autobus publicu privatu.

"Mi scusa à a mamma di u martire"

Espristendu chì Adana hè a pruvincia cù u più altu numeru di martiri in Turchia, fora è in i nostri cunfini, u presidente Hüseyin Sözlü hà dettu: "Adana hè a terra di i martiri. Ancu s'è uni pochi di tali atti ignoranti è vergognosi ùn cambianu micca u fattu chì a cuscenza naziunale hè sveglia in Adana. Cum'è u sindaco di a cità, vogliu scusà à a nostra mamma martire è à tutte e mamme martiri in a so presenza.

"I SOLDI PAGATI"

Esprimendu chì a dichjarazione di u cunduttore chì ùn sò micca pagati alcuna tassa per e carte aduprate in u sistema di pass gratuitu hè sbagliata, u presidente Hüseyin Sözlü hà dettu: "U guvernu face prugressi in autobus publichi privati ​​​​à u puntu di carta gratuitu, è i so soldi sò pagati. "

A mamma di u martire, Zübeyde Tura, hà dettu chì l'incidentu li hà fattu assai tristi.

À a fine di a visita, u presidente Hüseyin Sözlü basgiò a manu di a mamma è hà dettu addiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*