Samsun Logistics Center hà fattu u so nome trà i prughjetti di l'UE

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà presentatu u Centru Logisticu di Samsun à u Vicepresidentu di u Partitu AK è u Vicepresidentu di Samsun Çiğdem Karaaslan.

SIAMU L'UNICA MUNICIPALITÀ À RICEVE SUBVENZIONE PÀ U CENTRU LOGISTICA

Samsun Logistics Center hà ricivutu una cuncessione di 50 milioni d'euros da l'Unione Europea, chì face u so nome trà i prughjetti di l'UE di più prezzu di Turchia.

Dichjarà chì u Samsun Logistics Center è l'ecunumia di Samsun abbracciaranu u futuru cun un momentu crescente, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun Yusuf Ziya Yılmaz hà dettu: "Se Diu permette, u 9 di ferraghju, u nostru primu cliente scaricherà i so prudutti in u magazzinu destinatu per ellu. Ùn ci hè micca un tali centru logisticu funzionale cù 4 assi di trasportu in ogni cità anatolia in Turchia. Noi, cum'è a Municipalità Metropolitana di Samsun, avemu ottinutu questu. Samsun divintò a porta di Turchia à u nordu. Stu locu hè diventatu un putenziale chì hà da aumentà assai u livellu di u cummerciu di micca solu Samsun, ma ancu Turchia. Ùn ci vole à scurdà di i cuntributi di u nostru Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia in stu travagliu. Nisuna municipalità in Turchia hà ricevutu una borsa di l'UE per un tali prughjettu. Avemu ottenutu questu. Avemu purtatu un prughjettu di 50 milioni d'euros à a nostra cità. Avemu ancu ricevutu un premiu da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan per stu prughjettu. Hè per quessa chì simu fieri ", disse.

U Vicepresidente di u Partitu AK è u Vicepresidentu di Samsun Çiğdem Karaaslan hà dichjaratu chì a cuntribuzione di u Centru Logisticu Samsun à a nostra cità serà senza dubbitu pusitiva è hà ringraziatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, per i so sforzi per a realizazione di u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*