A Campagna Vanda Pink Bus vene à i risultati?

E firme raccolte per l'applicazione di l'autobus rosa da l'Iniziativa di Solidarità Civile di Van (SDI) è a Piattaforma di Mobilizazione di Veiling (TESSEP) sò state consegnate à a Municipalità Metropolitana di Van.

U Sicritariu Generale Mustafa Yalçın, Vice Segretariu Generale Fazıl Tamer, Capu di u Dipartimentu di Trasportu Kemal Mescioğlu, Ufficiale Sen Van Branch Head Osman Ayşin, Terminu di l'Iniziativa di Solidarità Civile Sözcüsü Haluk İnanç, Van Imam Hatip Alumni and Members Association President Mehmet Emin Akan Rappresentanti di l'ONG è e donne membri di TESSEP anu assistitu.

U Sicritariu Generale Yalçın, chì hà ricevutu e firme à manu, hà dettu chì i studii necessarii seranu realizati è i risultati seranu spartuti cun elli.

Parlendu di u travagliu di a Municipalità Metropolitana, Yalçın hà fattu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione:

"Vi ringraziu per avè iniziatu un tali muvimentu è trasmette sta dumanda à a nostra cumuna, è vi salutu tutti. In fatti, hè impurtante per noi chì tutti i nostri citadini anu un trasportu publicu còmode è decentu. Questu hè u dirittu di e donne, l'omi, i vechji, i studienti è i prufessori. À questu stadiu, avemu pensatu à ciò chì duvemu fà è hà aumentatu u nostru numeru di autobus. Quante persone ghjunghjenu in quale autobus daretu ? Quanti di elli sò studienti, quanti di elli sò civili, è quanti beneficianu gratuitamente in cunfurmità cù i diritti cuncessi da a lege. Avemu pruvatu à identificà elli. Mentre facianu questi, sapete, ci era un sistema di bigliettu prima. U cunduttore di l'autobus era tramindui pigliendu soldi è dava cambiamenti. Questu hà rallentatu a guida è u prugressu in u trafficu. In altri palori, andavamu à a nostra destinazione in duie ore in una ora. Per impediscenu questu, avemu cambiatu à l'applicazione smart ticket. In questu modu, pudemu ghjunghje à l'infurmazioni statistiche di quale autobus hà purtatu quanti passageri è facemu passi in cunseguenza ".

Esprimendu chì hè u so desideriu per i citadini di avè un cunfortu decentu in u trasportu publicu, Yalçın hà dettu: "Ma hè soprattuttu desideratu chì e donne si movenu più cunfortu, ancu s'ellu anu da esse affollate, questu deve esse trà e donne. Hè una dumanda assai civilizata. Sta pratica hè digià implementata in altre pruvince. Facemu u travagliu sta settimana cù i nostri amichi è vi damu risultati da a settimana prossima. Forse ùn hè micca esattamente induve vulete esse. Ma pensu chì serà un principiu. Ti ringraziu per esse tornatu ", disse.

Sena Plane, chì dopu trasmette e so richieste à Yalçın in nome di TESSEP, hà dichjaratu ch'elli avianu cullatu più di 10 mila firme è hà dettu: "Avemu iniziatu una petizione. Parechji ONG sustenevanu questu. Perchè vulemu questu? Avemu vistu chì e donne soprattuttu anziane è malate fermanu in piedi, per via di l'alta intensità di l'autobus sia nantu à i veiculi chì andavanu da u mercatu à l'Ospedale Regiunale è in e rotte di i veiculi da u centru à l'università. In più di questu, sapemu chì i mo cumpagni di studianti anu ancu prublemi in queste linee occupate. Vulemu ancu l'autobus per esse attribuiti à e donne sottu u nome di bus rosa nantu à e linee occupate. Vulemu chì a nostra municipalità dà una risposta positiva à sta dumanda pusitiva ", disse.

Dopu à i discorsi, u Sicritariu Generale Yalçın hà ricevutu e petizioni firmate à manu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*