1915 Çanakkale Bridge serà messu in serviziu u 18 di marzu di u 2022

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu ch'elli anu realizatu tuttu u travagliu per mette in serviziu u ponte di Çanakkale di u 2 u 23 di marzu di u 1915, u più grande prughjettu di u mondu cù una portata media di 18 mila 2022 metri, a fundazione di chì hè statu postu l'annu passatu.

In u so discorsu à l'apertura di a 68th Regional Managers of Highways Meeting, Arslan hà dichjaratu chì ci hè un periodu in u quale l'accessibilità hè diventata u criteriu più impurtante, sia naziunale sia internaziunale, è hà dichjaratu chì l'accessibilità ùn solu aumenta a qualità di vita, ma ancu. furnisce ancu competitività in tutti i rispetti.

In una età induve u trasportu hè cusì impurtante, Arslan hà dichjaratu chì quasi u 90 per centu di u trasportu hè fattu per strada, è chì sta situazione face u settore di l'autostrada è l'urganisazione di l'autostrada, l'elementu di punta di stu campu, impurtante.

Arslan hà dichjaratu chì ci hè una reta stradale di 67 mila 620 chilometri sottu à a rispunsabilità di l'urganizazione di l'autostrada, chì travaglia per portà e strade, chì sò a locomotiva di u sviluppu suciale è ecunomicu di Turchia, à un altu standard, è hà nutatu chì 40 mila 728 chilometri. di e strade sò rivestimenti di superficia, 23 mila 559 chilometri sò bituminous hot mix coating.

Fornendu infurmazioni nantu à i prughjetti impurtanti chì portanu cum'è u Ministeru, Arslan hà dettu chì u prugettu, chì riducerà a distanza trà Istanbul è Izmir à circa 3,5 ore, hè previstu per esse cumpletu in 2019.

Chjamendu l'attinzioni nantu à u fattu chì stanu eseguendu tutti i travaglii per mette in serviziu u 2 di marzu di u 23 u ponte di Çanakkale di u 1915, u più prughjettu di u mondu cù una portata media di 18 mila metri 2022, a fundazione di quale hè stata stallata l'annu passatu. , "Canakkale, chì ùn dà micca è ùn darà u passaghju à u nemicu, furnisce cunsulazione à l'amichi, i cunduttori è u nostru populu. Fara una transizione ". utilizatu l'espressioni.

  • "Aumenteremu a reta di l'autostrada à più di 2023 mila chilometri in 5"

Dichjarà chì anu u scopu di aumentà a reta di l'autostrada à più di 2023 mila chilometri in 5, Arslan hà dettu chì anu cambiatu u mottu di Halil Rıfat Pasha di "u locu induve ùn pudete micca andà", chì hè diventatu u mottu di i passageri di strada, per capiscenu. chì "u locu induve ùn pudete micca andà in un standard còmode è altu ùn hè micca u vostru". U Ministru Arslan hà dichjaratu chì oghje, u mondu ùn pò micca crede chì a reta stradale divisa chì supera i 26 mila chilometri.

Rimarchendu chì anu ancu riduciutu significativamente l'accidenti di trafficu causati da scontri frontali grazia à e strade divise, Arslan hà dichjaratu chì mentre u numeru di veiculi hè aumentatu di 15 per centu in l'ultimi 149 anni, ci hè statu una diminuzione di 2016 per centu in l'ultimi anni. numeru di pirsuni chì persu a so vita à u situ di l'accidenti secondu a data 30.

  • "Collegaremu 2 pruvince cù strade divise in 81 anni"

Dichjarà chì u numeru di pruvince cunnesse tra di elli cù a reta stradale divisa hè statu aumentatu da 6 à 76, Arslan hà dettu: "Tuttavia, u scopu hè di 81 pruvince. In 2 anni, culligaremu tutte e 81 pruvince cù strade divise ". disse.

Arslan hà dichjaratu chì cunnetta facilmente e persone cù strade, passaghji è tunnel chì sò aghjuntu ogni ghjornu cù l'ultime tecnulugia, è hà nutatu chì u travagliu fattu in l'ultimi 15 anni hè circa 3 volte quelli fatti in tutta a storia di a Republica.

Enfatizendu chì invece di andà intornu à i pede di e muntagne è u fondu di i vaddi, piercing a muntagna, attraversà a valle cù ponti, è custruisce queste opere d'arti cum'è parte di strade è autostrade divise, hè una rivoluzione in u trasportu, Arslan hà nutatu. chì anu u scopu di ghjunghje à a reta stradale divisa tutale di 2023 33 chilometri per u 250.

  • "U scopu hè di stabilisce una reta stradale muderna"

U Direttore Generale di l'Autostrade, İsmail Kartal, hà enfatizatu chì cum'è l'urganizazione rispunsevule per a custruzzione, u mantenimentu è l'operazione di l'infrastruttura stradale di u paese, i so scopi sò di stabilisce è prutegge una reta stradale muderna chì hè cumpatibile cù altri sistemi di trasportu, hè sicura, còmode. , ecunomica, ecologica, è cunnessa cù i corridori di trasportu internaziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*