Reunione di travagliu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars tenuta in Kars

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu chì a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè un prughjettu assai impurtante per fà i corridori di trasportu ininterrotti trà l'Europa è l'Asia nantu à l'asse est-ovest.

Ministru di l'Ecunumia di l'Azerbaijan Şahin Mustafayev, Presidente di Ferrovie Azerbaigian Cavid Qurbanov, Presidente di Ferrovie Georgiani David Peradze, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, Governatore di Kars Rahmi Doğan, chì hè ghjuntu à l'aeroportu di Kars Harakani per evaluà u Baku- Prughjettu Ferroviaria Tbilisi-Kars. U Diputatu di u Partitu Kars Yusuf Selahattin Beyribey, u Sindaco di Kars Murtaza Karacanta è altri partiti interessati sò stati accolti.

Dopu à l'accoglienza, u Ministru Arslan è a delegazione chì l'accompagna anu visitatu u munumentu di u tardu Haydar Aliyev, u capu generale di u populu azerbaijan, nantu à a strada Paşaçayır è depose una ghirlanda.

In a so dichjarazione à i ghjurnalisti, u Ministru Arslan hà enfatizatu chì u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars hè un prughjettu internaziunale realizatu inseme cù Turchia, Azerbaijan è Georgia.

Ricordendu chì u prugettu hè statu inauguratu u 30 d'ottobre à u Portu Alat di Baku cù a presenza di u presidente azerbaigian Ilham Aliyev è u primu ministru georgianu Giorgi Kvirikashvili, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu: "Ci riunitemu cum'è persone rispunsevuli". disse.

Indicà chì u Ministru di l'Ecunumia è u presidente di i Ferroviari di l'Azerbaigian è u presidente di i Ferroviari Georgiani si sò riuniti in Kars per valutà u prugettu, Arslan hà dettu: "Oghje faremu un studiu per chì u prugettu travaglia megliu è più efficaci è per sviluppà ulteriormente u prughjettu. relazioni trà i trè paesi. Hopefully, avemu da piglià decisioni pusitivi è pruduttivi cum'è u risultatu di stu studiu. U Prughjettu Baku-Tbilisi-Kars hè impurtante per u nostru paese quant'è per l'Azerbaijan è a Georgia ". usatu a frasa.

U Ministru Arslan hà dichjaratu ch'elli avianu tenutu riunioni prima nantu à u travagliu di u prughjettu di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è cuntinueghjanu à fà cusì:

"Hè un prughjettu assai impurtante per fà i corridori di trasportu ininterrotti trà l'Europa è l'Asia nantu à l'assi est-ovest. Cumu pudemu usà stu prughjettu più efficace cù i trè paesi, cumu pudemu finisce altri prughjetti rapidamente secondu quellu prughjettu è rende u prughjettu più significativu? À u listessu tempu, u Centru Logisticu chì avemu custruitu in Kars hè un cumplementu di stu prughjettu. Cù l'accunsentu di u nostru presidente è Aliyev, faremu sta linea più significativa è più efficiente facendu una linea nantu à Kars-Iğdır-Nahcivan. Mentre i nostri stimati invitati sò ghjunti, avemu piazzatu una ghirlanda è fiori in u so mausoleu è hà recitatu una Fatiha per commemorare u Gran Leader Heydar Aliyev cun elli.

"Negoziaremu per una operazione più impurtante è sana"

U Ministru di l'Ecunumia di l'Azerbaijan Mustafayev hà dichjaratu ch'elli anu visitatu u munumentu di Heydar Aliyev, u capu generale di l'Azerbaijan, è hà dettu: "Semu assai cuntenti chì ellu hè ricurdatu cun grande valore in Kars". disse.

Dichjarà chì u Prughjettu di Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hà iniziatu a so attività avà, Mustafayev hà dettu: "Cù u Prughjettu Baku-Tbilisi-Kars, attachemu impurtanza à u trasportu di carichi da l'Asia à l'Europa è a so operazione sana. Quì, negocieremu per una operazione più impurtante è sana. U Prughjettu Baku-Tbilisi-Kars hè un prughjettu assai auspicious, serà di grande benefiziu per tutti i paesi 3 è altri paesi. Discuteremu e misure da piglià per questu. Andemu ancu à Tbilisi è tenemu riunioni ". usatu a frasa.

"Spergu chì serà utile à tutti i trè paesi"

U presidente di i Ferroviari Georgiani, David Peradze, hà ringraziatu u Ministru Arslan è a so delegazione è a nazione turca è hà dettu:

"Credu chì l'attesa per l'Azerbaijan-Georgia-Turchia serà benefica micca solu in u trasportu di merci, ma ancu in l'ecunumia di tutti i 3 paesi. Hè a mo prima volta in Kars, e nostre aspettative sò listessi. Sò veramente felice chì avemu ghjuntu in questu modu, vi accoglieraghju in Georgia à a sera, è sò felice per questu. Cridemu in stu prughjettu, chì hà da benefiziu à tutti trà i nostri paesi, è spergu chì questi corridori, chì cuntribuiscenu micca solu à u trafficu di merchenzie, ma ancu à a nostra ecunumia, seranu benefizii per tutti i trè paesi. Sò sicuru chì l'attellu chì tenemu oghje è dumane serà assai utile è crede chì vedemu a so cuntribuzione in a nostra cuuperazione futura ".

Dopu à l'annunziu, a "Baku-Tbilisi-Kars Railway Working Meeting" hè stata chjusa à a stampa in una cafeteria in u Castellu di Kars cù a participazione di u Ministru Arslan, u Ministru di l'Ecunumia azerbaigian Mustafayev, u presidente di a Ferrovia di Azerbaijan Qurbanov, u presidente di a Ferrovia Georgiana Peradze.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*