Fattibilità Pronta per Ankara-Istanbul Second Progettu di Trenu Alta Velocità

I travaglii sò cuminciati in Düzce per u secondu prughjettu di u trenu à alta velocità, chì riducerà u tempu trà Ankara è Istanbul à 1,5 ore. U prufessore Dr, membru di a facultà di a Facultà di Tecnulugia di l'Università di Düzce, hà scrittu una lettera à u presidente per a strada di u prughjettu, chì costa 5 miliardi di dollari, per passà per Düzce. Ayhan Şamandar hà suggeritu Ankara-Bolu-Düzce-Sakarya-İzmit-İstanbul per a strada. L'iniziativi, chì ùn sò micca limitati à e lettere, sò stati ancu rinfurzati cù l'attellu tenutu oghje.

L'Università di Düzce hà iniziatu à travaglià nantu à u prughjettu di a ferrovia trà Ankara-Sincan-Çayırhan-Sakarya-İstanbul, chì riducerà u tempu di viaghju trà Istanbul è Ankara da 4 ore à 1,5 ore, è costarà 5 miliardi di dollari.

Düzce University Facultà di Tecnulugia membru di facultà Prof Dr preparatu un rapportu di fattibilità per u itinerariu di u prughjettu di passà per Düzce. Ayhan Şamandar hà prupostu a strada Ankara-Bolu-Düzce-Sakarya-İzmit-İstanbul in a lettera chì hà scrittu à u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Şamandar, chì hà listatu i so suggerimenti è i benefici di sti suggerimenti in a so presentazione à l'attellu tenutu in l'Università di Düzce oghje, hà enfatizatu chì sta strada cuntribuisce ancu à a crescita di Düzce, chì hà un bassu gradu di sviluppu.

Dichjarà chì u costu di u prugettu, chì u costu hè statu dichjaratu cum'è 5 miliardi di dollari in u pianu attuale, diminuirà à 4 miliardi di dollari cù a strada pruposta, Şamandar hà dichjaratu chì, se a strada pruposta hè preferita, e 2 autostrade attive è e linee di treni à alta velocità. si susteneranu l'un l'altru.

Elencu l'altri benefici di a fattibilità di a strada, Şamandar hà dichjaratu chì a linea di difettu ùn pruvucarà micca prublemi nantu à a strada specificata, l'accidenti di trafficu, a perdita di vita è a pruprietà diminuiranu, u risparmiu di benzina è di diesel serà ottenutu, è a migrazione à Istanbul. diminuirà ancu.

Fonte: Ö. YILMAZ- www.oncurtv.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*