U presidente Kocaoğlu: Tram Konak Bona furtuna à u populu di Izmir

Aziz Kocaoglu
Aziz Kocaoglu

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà messu in serviziu u Tram Konak, chì servirà cù 19 fermate trà Fahrettin Altay è Halkapınar. U sindaco Aziz Kocaoğlu è i sindaci di u distrittu anu participatu ancu à a prima spedizione in l'operazione di fronte di passageri.

Izmir Metropolitan Municipality, circa 450 milioni di lire Karşıyaka è u prughjettu di u tram di Konak hà apertu e porte di una nova era in u trasportu publicu. U mudellu di trasportu favuritu di l'ambiente, veloce è còmode chì riducerà l'emissioni di carbone in a cità hè diventatu ancu più forte cù u tram. I voli pre-operazioni nantu à a linea Konak, induve i test drive sò stati fatti da u ferraghju, anu cuminciatu cù a participazione di u sindaco metropolitanu di Izmir Aziz Kocaoğlu, u presidente provinciale di CHP Izmir, Deniz Yücel, sindaci di distrittu, membri di u cunsigliu è citadini.

Partendu da a stazione di Fahrettin Altay in tram, u presidente Aziz Kocaoğlu hà viaghjatu cù i citadini à Halkapınar. I citadini chì sò ghjunti in tram cù u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, anu sperimentatu una grande eccitazione è felicità. Mentre i primi passageri di u tram di Konak eranu Güler Coşker è Aylin Çakır Güven, i primi passageri Can Arıksoysal è Çağla Ege Karcı ùn anu micca piattu a so felicità in stu viaghju. I passageri anu pigliatu una foto cù u sindaco Kocaoğlu è anu fattu una nota di stu ghjornu storicu. I citadini, chì anu piaciutu u viaghju nantu à u tram utilizatu da u meccanicu Yusuf Kabadayı, anu dettu chì u tram si adatta assai bè à İzmir.

Benvenuti à Konak

U presidente Aziz Kocaoğlu, chì hà spartutu a gioia di i citadini, Karşıyaka Ricordendu chì l'offerta per i tram è i tram è i veiculi di Konak hè stata realizata inseme, "A data d'oghje, avemu principiatu ancu i voli di prova gratuiti di passageri in Konak. A maiò parte di a strada serà aduprata cù u trafficu di veiculi. Ci sò state diverse critiche, ma hè cusì in tuttu u mondu. Prima di piglià sta decisione, avemu vistu e cità in Europa chì utilizanu stu sistema di trasportu, analizatu i so prublemi, è vistu chì i passageri sò assai soddisfatti. Oghje Karşıyaka Credu chì a satisfaczione in u tram sarà a stessa in Konak dumane, è crede chì andarà ancu più altu ", è cuntinuò u so discorsu cusì:

Da 70 mila à 800 mila passageri

"U passageru di u tram di Konak si stalla in u tempu è avemu aumentatu u numeru di passageri di u sistema ferroviariu chì avemu compru in İzmir 14 anni fà, à 70-80 mila, à 800-850 mila à a fine di u nostru mandatu. Ùn andemu micca l'autobus è i tramvii in parallelu. Ci saranu linee di supply intersection. Ùn importa micca cumu paragunate cù quellu chì site in Turchia, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà aumentatu u sistema ferroviariu chì hà acquistatu da 11 km à 179 km oghje. In altre parolle, hà fattu 16 volte l'investimentu in 14 anni ". U sindaco Aziz Kocaoğlu, chì vole chì a ghjente di Izmir crede è si fida di sè stessu, hà dettu: "Ci saranu malatie minori di a zitiddina. Realizemu ognunu di i nostri prughjetti pigliendu a mente è a scienza cum'è guida. Pò u Tram di Konak esse benefica per a ghjente di Izmir ", disse.

Chì dicenu i primi passageri di u tram ?

Aylin Çakır Güven: "Sò ghjuntu à Izmir da Denizli. Appena ghjuntu, aghju avutu una grande sorpresa. Quandu aghju intesu chì u tram hà iniziatu i so primi viaghji di passageri, vulia cumminà a vista unica di Izmir cù u viaghju. Hè una sperienza veramente bella per fighjà a spiaggia cù stu bellu veiculu di trasportu. U tramvia alleviarà assai u trafficu ".

Güler Coşker: "Questa hè a mo prima volta in u tram. Aghju sempre aduprà İZBAN è metro. U trasportu di u tram hè assai còmuda. Pudemu andà à Halkapınar da Üçkuyular senza trasferimentu. Ne valeva a pena l'attesa. "

Cansel Karakaş: "U tram era u mezzu di trasportu chì aspittemu da tantu tempu. Aghju passatu l'esame di u permessu di guida è per casu sò ghjuntu in u tram. Si adatta assai bè à Izmir. Aghju avutu un viaghju piacevule è còmode. M'hà veramente fascinatu cù a so vista. Serà un mezzu di trasportu chì aduprà spessu.

Tram eccitazione di picculi passageri

Can Arıksoysal, di 11 anni, unu di i picculi viaghji di u primu viaghju in tram, hà dichjaratu ch'ellu hà amparatu chì u tram di Konak hà da principià i voli di passageri da a radiu chì ascoltava cù a so mamma, è disse: "Eru veramente. Curiosu di u tram. Vogliu esse un ingegnere meccanicu in u futuru è questi tipi di arnesi attiranu a mo attenzione. Aghju dettu à a mo mamma: "Avemu da andà à u tram chì parte prima à 10 di a matina". Allora aghju dettu: "Ùn pigliamu micca u tram". Hè un veiculu assai còmode è còmode. "Aghju amatu u tram", disse.
Çağla Ege Karcı, di 7 anni, chì hà dichjaratu ch'ella era impaziente di alzà a mattina cun grande eccitazione è di cullà in u tram, hà dettu: "Aghju vistu megliu e bellezze intornu à mè quandu andavanu in tram. Pigliaraghju sempre u tram durante e vacanze è u weekend da avà ", disse.

45 ghjorni seranu liberi

A linea di tram Konak di 19 chilometri, chì servirà cum'è 12.8 fermate, parte da Fahrettin Altay è procede cum'è duie linee separate, terra è mare, nantu à u Boulevard Mustafa Kemal Sahil. A linea di tramvia segue Gazi Boulevard da Konak Square è cunnetta à a Stazione Ferroviaria d'Alsancak via Şair Eşref Boulevard, Ali Çetinkaya Boulevard è Ziya Gökalp Boulevard. Finisce à Halkapınar ESHOT Garage cù a traversata di u Ponte Halkapınar, andendu da a Stazione Ferroviaria d'Alsancak à a Strada Şehitler è riturnendu à a Strada Liman. Ci sò 21 veiculi di tram chì operanu nantu à a strada.

E fermate di a linea di Tram Konak sò i seguenti:

F.Altay, Üçkuyular, Ahmed Adnan Saygun Art Center, Güzelyalı, Göztepe, Sadıkbey, Bridge, Quarantine, Karataş, Konak Pier, Gazi Boulevard, Kültürpark-Atatürk High School, Hocazade Mosque, Atatürk Sports Hall, Alsanvagazak Train Station, Alsanvagazak, Stadiu, Università è Halkapınar.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà annunziatu chì u Tramway Konak serà "gratuitu" durante i voli pre-operazioni, chì sò previsti per durà circa 45 ghjorni.

Konak Tram operarà in periodi di circa 15 minuti durante a pre-operazione. I voli seranu realizati trà 06.00 è 24.00 ore. 19 di e 2 tappe (a fermata di Quarantine induve sò realizati i travaglii di a piazza è a Sala Sportiva Atatürk, chì hè stata cuncepita dopu in cunfurmità cù a dumanda di a ghjente di a regione) ùn serà micca aduprata durante l'operazione preliminare.

A reta di u sistema ferroviariu in Izmir hè cresciutu 14 volte in 16 anni

L'annu passatu, 8.8 chilometri Karşıyaka U guvernu lucale di İzmir, chì hà messu u tram in serviziu, hà cumpletu tutte e marcature horizontale è verticale chì i cunduttori duveranu attente à i punti induve a linea operarà inseme cù u trafficu di i veiculi, dopu u travagliu intensu nantu à u Konak di 12.8 km. Tram.

A municipalità metropolitana di İzmir, chì hà aumentatu a lunghezza tutale di u sistema ferroviariu in a cità da 14 km à 11 km in 180 anni, 16 volte cù i prughjetti di metro è suburbani chì hà implementatu, Karşıyaka è Konak Tramway line longu i studii seguenti:

• Mansion è Karşıyaka 42.2 km di rails sò stati posti longu i percorsi di u tram, è 3.8 km di rails sò stati posti in i zoni di magazzinu.
• Qualchissia Karşıyaka 2 Edificii Amministrativi-Atelier, 2 Edifici di Supportu è 2 Impianti di Lavatura di Veiculi sò stati custruiti in i magazzini in Mavişehir è l'altru in Konak Halkapınar.
• Nantu à a Linea Konak, induve 21 veiculi è 19 fermate servinu, sò stati custruiti 8 edifici di trasformatori, dui di i quali sò in a zona di u magazzinu.
• Circa 300 km di cable sò stati disposti per esse aduprati per l'approvvigionamentu di l'energia è a cumunicazione.
• 12.8 pali di catenaria sò stati eretti longu u percorsu di 803 km.
• Nove strade sò state create per i pedoni ; L'illuminazione, i signali è i passaghji pedonali sò stati fabbricati.
• Circa 8 km. A longa linea d'acqua di tempesta hè stata rinnuvata.
• Apprussimatamente 700 metri di muru di sustegnu longu hè statu custruitu in i lochi cù diffarenza di elevazione.
• Circa 18 km di travagliu di rinnuvamentu di l'asfaltu sò stati realizati.
• 731 arburi è millaie di arbusti sò stati piantati nantu à a listessa strada, invece di 1033 arburi è arbusti chì sò stati eliminati è spustati in altri spazii per via di l'opere di fabricazione in a linea di Tram Konak.
• Nantu à a linea Konak, l'erba hè stata pusata nantu à una superficie tutale di 21 mila metri quadrati à una prufundità di 70 cm.
• Un paisaghju urbanu novu è culuritu hè statu creatu nantu à u Boulevard Mustafa Kemal Sahil cù magnolia, palma, rosariu, jacaranda, tamarisk di fiori bianchi, alivi, platane occidentali è acacia argentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*